Føler med deg! Mister så sykt fort motet når testene bare er kjedelig og blanke..Blenda test x3 idag. Skygge på siste testen 30 min etter den er tatt. Bare 9 dpo. Er nesten negativ i morgen mister jeg troa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Mister så sykt fort motet når testene bare er kjedelig og blanke..Blenda test x3 idag. Skygge på siste testen 30 min etter den er tatt. Bare 9 dpo. Er nesten negativ i morgen mister jeg troa
Jeg seeeerKjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!! Er det flere som ser?Vis vedlegget 448041
Helt sykt svak, men har ikke fått skygge på rfsu før
Ja skimter noe her!! Ser ut som du har ikm samme dag som meg og om det er noe trøst har jeg fortsatt veldig svak strek med metode tidlig og makesure vanlig enda på 12dpo - så heier veldig på at det der også er en babystrek som bare blir sterkere og sterkere de neste dageneKjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!! Er det flere som ser?Vis vedlegget 448041
Åh! Så godt å høre! Krysser fingrene for en sterkere strek i morgen og at spira di klorer seg fast helt til termin Har i allefall begynt å håpe igjen. Så på nytt på gamle tester fra sist svangerskap og de var grufullt svake på dette tidspunktet.Ja skimter noe her!! Ser ut som du har ikm samme dag som meg og om det er noe trøst har jeg fortsatt veldig svak strek med metode tidlig og makesure vanlig enda på 12dpo - så heier veldig på at det der også er en babystrek som bare blir sterkere og sterkere de neste dagene
Åå ser noeKjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!! Er det flere som ser?Vis vedlegget 448041
Har ikke ikm, men kan nok settes på trhar spottet igjen i dag, ekstremt lite og brunt. Men nå på kvelden hadde jeg flere tørk med friskt, rødt blod. Ser ut som mensen kommer til «vanlig tid», til tross for at el var forsinket etter kjemisk. Ser ut som den egentlig skulle vært i dag i følge flo - som har forutsett forsinkelse til 13.11. Men skjønner ikke hvor den spottingen kommer fra. Aldri hatt det før? Utenom forrige pp, men tenker det var pga kjemisk/mist. Da begynner kværna å gå med en gang, og bekymrer meg for om jeg kan ha progesteronmangel likevel? Selv om gyn sa jeg sikkert ikke har det, ettersom jeg ikke blødde forrige graviditet.. ahh blir gal av dette. Dagens utblåsning, beklager dette ble mye masEr det forresten noen som vil settes på TR? Ser at det er flere med IKM i dag.
Jeg tenker at du har fått en tidligere TR pga at du ble gravid forrige mnd og det har klusset til syklusen litt. Ville satt TR fra i dag/ i går evt. brunt blod er som oftest gammelt blod som også har ligget litt og kanskje du egentlig skulle begynt på TR i går. Når min TR er forsinket så starter det da med brunt. Alt er nok kjempe fint, du mangler nok ikke Prog selv om du spoter litt sender deg en trøste klemHar ikke ikm, men kan nok settes på trhar spottet igjen i dag, ekstremt lite og brunt. Men nå på kvelden hadde jeg flere tørk med friskt, rødt blod. Ser ut som mensen kommer til «vanlig tid», til tross for at el var forsinket etter kjemisk. Ser ut som den egentlig skulle vært i dag i følge flo - som har forutsett forsinkelse til 13.11. Men skjønner ikke hvor den spottingen kommer fra. Aldri hatt det før? Utenom forrige pp, men tenker det var pga kjemisk/mist. Da begynner kværna å gå med en gang, og bekymrer meg for om jeg kan ha progesteronmangel likevel? Selv om gyn sa jeg sikkert ikke har det, ettersom jeg ikke blødde forrige graviditet.. ahh blir gal av dette. Dagens utblåsning, beklager dette ble mye mas
Jeg har begynt å spotte og blenda test på 11DPO så du kan sette meg på TRTidenes korteste syklus, er bare på CD 23.Er det forresten noen som vil settes på TR? Ser at det er flere med IKM i dag.
Så spennende, kanskje det var en festedipp?Her steg tempen igjen i dag, men testet negativt igår kveld. Ikke noe symptomer heller så har fortsatt ikke troen. Når burde man få positiv test om det er festedip? En ting som er positivt da, det siste året etter senabort så har jeg spottet mye mellom el og mens. Er 10dpo i dag og ikke spottet noen ting. Lov å håpe kroppen er litt mere tilbake til normalen
Vis vedlegget 448054
jeg fikk ny svak strek i dag, noe sterkere enn i går! Rakk ikke ta noe godt bilde på morgenkvisten, men hurra! Ser ut som om magefølelsen stemte! Tror jeg venter til torsdag med evt. digital. Skal se at jeg kommer meg forbi ikm i morgen førstÅh! Så godt å høre! Krysser fingrene for en sterkere strek i morgen og at spira di klorer seg fast helt til termin Har i allefall begynt å håpe igjen. Så på nytt på gamle tester fra sist svangerskap og de var grufullt svake på dette tidspunktet.
Lov å håpe, men har ikke helt troa hadde skikkelige menssmerter i går da, var sikker på att TR skulle komme alt for tidlig. Men ikke spor av blod enda.Så spennende, kanskje det var en festedipp?
X alt som x kan for at det er en liten spireLov å håpe, men har ikke helt troa hadde skikkelige menssmerter i går da, var sikker på att TR skulle komme alt for tidlig. Men ikke spor av blod enda.
Tusen takk for betryggende svar Hva skulle man gjort uten sånne som deg her på forumet når tankene og bekymringene løper helt løpsk sene kvelder får kanskje bare finne meg i at jeg igjen må regne med at syklus kan være litt påvirket av siste mislykkede graviditet. Og satse på neste runde. Registrerte tr fra i går, selv om ordentlig blod ikke kom før sent på kvelden.. Den gode nyheten er at siden tr nå kom tidlig, havner jeg akkurat i ikm uke 49 med deg og @MammaenTilOJeg tenker at du har fått en tidligere TR pga at du ble gravid forrige mnd og det har klusset til syklusen litt. Ville satt TR fra i dag/ i går evt. brunt blod er som oftest gammelt blod som også har ligget litt og kanskje du egentlig skulle begynt på TR i går. Når min TR er forsinket så starter det da med brunt. Alt er nok kjempe fint, du mangler nok ikke Prog selv om du spoter litt sender deg en trøste klem