❤️IKM UKE 46❤️

Her steg tempen igjen i dag, men testet negativt igår kveld. Ikke noe symptomer heller så har fortsatt ikke troen. Når burde man få positiv test om det er festedip? En ting som er positivt da, det siste året etter senabort så har jeg spottet mye mellom el og mens. Er 10dpo i dag og ikke spottet noen ting. Lov å håpe kroppen er litt mere tilbake til normalen :happy:
Vis vedlegget 448054
Hvis tempen steg i dag fordi egget festet seg, tar det fort 2 dager før du får utslag på testene☺️ Krysser for at det er derfor!!!

Tusen takk for betryggende svar :Heartred :Heartred Hva skulle man gjort uten sånne som deg her på forumet når tankene og bekymringene løper helt løpsk sene kvelder :angelic: får kanskje bare finne meg i at jeg igjen må regne med at syklus kan være litt påvirket av siste mislykkede graviditet. Og satse på neste runde. Registrerte tr fra i går, selv om ordentlig blod ikke kom før sent på kvelden.. Den gode nyheten er at siden tr nå kom tidlig, havner jeg akkurat i ikm uke 49 med deg og @MammaenTilO :love7
Det var gode nyheter:love017:Heartred

Kroppen er et mysterium, så hvordan den blir påvirket av det ene og det andre er ikke godt å si. Men alt som har med hormoner å gjøre (kjemisk, amming, EL, osv.) vil jo absolutt ha en effekt på forskjellige måter!

Hvis tempen steg i dag fordi egget festet seg, tar det fort 2 dager før du får utslag på testene☺️ Krysser for at det er derfor!!!
Ja, jeg håper jo, men føler ingen symptomer i det hele tatt, så har ikke troen. Jeg som hadde bestemt meg for å ikke teste mere :smiley-ashamed004 om den stiger eller holder seg høy i morgen, så skal jeg driste meg til en test til!:)

Ja, jeg håper jo, men føler ingen symptomer i det hele tatt, så har ikke troen. Jeg som hadde bestemt meg for å ikke teste mere :smiley-ashamed004 om den stiger eller holder seg høy i morgen, så skal jeg driste meg til en test til!:)
Ja, det hadde jeg også gjort! Evt. ventet til i morgen kveld kanskje. Uansett, så er det litt spennende:D

Da har jeg vært på Spesialistsenteret for kvinner hos dr. Martin Lundring.

Jeg skulle dit i utgangspunktet for å ta en celleprøve og høre om videre hjelp for å bli gravid. Men så tok jeg jo en digital i dag som viste 1-2 uker. Da ble plutselig timen litt annerledes❤️

Han tok celleprøve, men da med en mykere «kost». Celleprøve skader ikke. Så jeg skulle ikke være redd for det. Han sa det så fint: «celleprøve er ikke farlig for embryoet, men det er farlig for mor om hun ikke tar det»❤️

Han tok også ultralyd for å sjekke slimhinnen og se på livmoren. Som sagt er jeg jo bare 3+3 så man ser ikke noe, foruten at han kunne se at slimhinnen min var tykk og fin, og at jeg hadde hatt el på høyre side❤️

Så pga min historie med spontanaborter og det man trodde kunne være en exu, så fikk jeg støttemedisiner: Albyl-E og Utrogestan 300mg x 2.
Han satte også opp en time til tidlig ultralyd med tanke på tidligere exu. Det ble plutselig veldig ekte nå❤️

Så nå kysser vi alt vi har om at jeg kommer tilbake til dr. Martin Lundring og få se at hjertet slår på spiren vår❤️

Jeg skulle dit i utgangspunktet for å ta en celleprøve og høre om videre hjelp for å bli gravid. Men så tok jeg jo en digital i dag som viste 1-2 uker. Da ble plutselig timen litt annerledes❤️

Han tok celleprøve, men da med en mykere «kost». Celleprøve skader ikke. Så jeg skulle ikke være redd for det. Han sa det så fint: «celleprøve er ikke farlig for embryoet, men det er farlig for mor om hun ikke tar det»❤️

Han tok også ultralyd for å sjekke slimhinnen og se på livmoren. Som sagt er jeg jo bare 3+3 så man ser ikke noe, foruten at han kunne se at slimhinnen min var tykk og fin, og at jeg hadde hatt el på høyre side❤️

Så pga min historie med spontanaborter og det man trodde kunne være en exu, så fikk jeg støttemedisiner: Albyl-E og Utrogestan 300mg x 2.
Han satte også opp en time til tidlig ultralyd med tanke på tidligere exu. Det ble plutselig veldig ekte nå❤️

Så nå kysser vi alt vi har om at jeg kommer tilbake til dr. Martin Lundring og få se at hjertet slår på spiren vår❤️
Så fint å få høre de tingene! Er veldig glad for deg :Heartred

Jeg fikk disse rundt IKM, og da føler jeg meg klar for neste bøyg. Tenker at alt kan skje fortsatt, men da er det i hvert fall ikke noe jeg kan gjøre med det.

Tusen takk for alle dere i denne gruppa! Det er så fint å ha noen å nerde med, både når det går opp og ned. Tar dere med meg videre i tankene og håper skikkelig for dere alle sammen :Heartred:hello2

Vedlegg

• Screenshot_20241112_134309_Premom.jpg
    Screenshot_20241112_134309_Premom.jpg
    28,5 KB · Visninger: 79

Så herlig :love7 Martin er fantastisk og veldig dyktig. Bor på Jessheim og var hos han når jeg var gravid med datteren min for å finne ut om det var jente eller gutt. Han stepper inn for hun jeg bruker fast også. Så syntes det er et stor pluss om det er han som jobber om hun ikke har hatt mulighet, selv om hun er veldig flink.

Heier masse på deg, og veldig glad du for at du får den beste oppfølging. Har en kjempe god følelse på at det her vil gå bra:love7

Så herlig :love7 Martin er fantastisk og veldig dyktig. Bor på Jessheim og var hos han når jeg var gravid med datteren min for å finne ut om det var jente eller gutt. Han stepper inn for hun jeg bruker fast også. Så syntes det er et stor pluss om det er han som jobber om hun ikke har hatt mulighet, selv om hun er veldig flink.

Heier masse på deg, og veldig glad du for at du får den beste oppfølging. Har en kjempe god følelse på at det her vil gå bra:love7
Ja jeg er veldig fornøyd med han. Og håper alt kommer til å gå bra denne gangen :smiley-angelic001 :Heartred

Mens jeg fortsatt venter på TR, så fikk jeg i det minste noen gode nyheter i dag - jeg fikk tilbud om stillingen jeg hadde søkt på og har allerede takket ja!! Så nå ser jeg veldig frem til å begynne der på nyåret en gang:joyful:
Gratulerer så mye! Kjempe glad på dine vegne :cool05:love7

Herlig Gratulerer så mye, så glad på dine vegne ❤️

Back
Topp