❤️IKM UKE 46❤️

Tok to tester til, siden noen på min dagbok syntes dem så streker på de forrige testene….hææææ??

Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?

Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå :nailbiting: Vis vedlegget 447903Vis vedlegget 447904
Jeg ser på begge to. Men, den CB har en nydelig strekk :love7 Har du testa noe mer?

Jeg ser på begge to. Men, den CB har en nydelig strekk :love7 Har du testa noe mer?
Ja testet nettopp i stad :nailbiting: :smiley-angelic001 :Heartred
IMG_3538.jpeg
IMG_3540.jpeg

Iiii, det føles fortsatt litt surrealistisk ut, men søren heller bare gjør det så får jeg heller bli fjerna om den digitale plutselig sier noe annet senere i uka :hilarious:

Samme! Var redd du skulle havne i en annen uke nå:facepalm:
Så fint å kunne følge hverandre! Håper at 49 blir det magiske tallet for dere begge @MammaenTilO og @Ametyst83 :Heartred også må jeg bare si at dere er helt nydelige å ha i forumet her, så omsorgsfulle og godhjerta som svarer på alle mulig spørsmål og heier på andre :love017 det settes veldig pris på, og de som får dere på termingruppe er heldige!

10 DPO og blenda test, men fikk opp at appen ser noe. Det har jeg ikke fått før, noen som vet om det er en bug eller noe i appen? Har alle mulig symptomer som ømme pupper, liten minispotting i går og ikke noe mer enn det, murring i magen, osv. men på 10 DPO burde det vel være en strek. I tillegg kan jo også alt dette også være TR som nærmer seg :confused004
IMG_6807.pngIMG_6809.png

Back
Topp