Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble det endelig klart for første test, 11DPO. Fikk ikke tatt det på morgenurin, men fikk holdt meg i fire timer før testen. Tok først tidlig metode som så helt hvit ut, men jeg følte jeg skimta noe. Hadde én tidlig babyplan test og der kom det jammen en (veldig svak) strek! Super tydelig er den jo ikke, så venter litt før jeg tar en digital ukesindikator bare for å føle på en bekreftelse at det faktisk er sant
På bildet er metode sin øverst og babyplan nederst for de som ønsker å se forskjellen
Gratulerer så myeTok denne nå nettop å streken kom med en eneste gang det er vel ikke tvil om at den streken er rosa??? 7 dpo
Ingen filter eller redigering på bildet
Ser den nederste kjempetydelig! GratulererHer ble det endelig klart for første test, 11DPO. Fikk ikke tatt det på morgenurin, men fikk holdt meg i fire timer før testen. Tok først tidlig metode som så helt hvit ut, men jeg følte jeg skimta noe. Hadde én tidlig babyplan test og der kom det jammen en (veldig svak) strek! Super tydelig er den jo ikke, så venter litt før jeg tar en digital ukesindikator bare for å føle på en bekreftelse at det faktisk er sant
På bildet er metode sin øverst og babyplan nederst for de som ønsker å se forskjellen
Tusen takk. Tror på det når jeg får positiv digital. Tror du en tidlig clearblue slår ut med den streken?Gratulerer så mye
Tidlig slår nok ut ja! Men har egt. ingen erfaring siden jeg ikke har testet med CB noen gang når jeg faktisk har vært gravidTusen takk. Tror på det når jeg får positiv digital. Tror du en tidlig clearblue slår ut med den streken?
Tusen takkSer den nederste kjempetydelig! Gratulerer
Metode sin er virkelig trash, skal hive ut de strimlene jeg har igjen ass
Har ikke flere tester Om jeg ikke får mensen så kjøper jeg nye. Men, akkurat nå har jeg 0 teste lyst. Skal ha TR i morgen. Kommer til å bestille fra BP til neste PP. har bestemt meg for å IKKE teste før jeg er 9-10 DPO fra nå av. Orker ikke og oppleve det samme igjen. Blir så skuffa
Håper det er en liten festefblødningBlenda test på morgenen i dag 9DPO. Hadde lys, lys brun utflod nå (akkurat som sist jeg var gravid), men det kan også være starten på TR. Ganske tidlig for TR når jeg er på syklusdag 21, men tør ikke håpe noe heller. Tester igjen i morgen tidlig.
Kan du ikke ringe legen og høre om det er noe annet du kan ta?Er det ikke typisk at man får en heftig bihulebetennelse når man er i DPO-land Vært forkjølet en evighet og har også bronkitt. Hentet resept på Rinexin, men hun på apoteket sa at den skal ikke tas i første trimester. Det kjipe med det hele er at jeg skal fly på tirsdag, så jeg får jo ikke startet på det før jeg er sikker på at jeg ikke er gravid.
Vi har prøvd så lenge nå så jeg tror jo egentlig ikke at det klaffet denne måneden heller, men jeg har jo et lite håp allikevel
Vet det her ikke er noe å klage på for det er mange som har det mye verre, men jeg måtte bare lufte meg litt
Skjønner det Testelysten går brått ned når resultatet bare er kjipt..Har ikke flere tester Om jeg ikke får mensen så kjøper jeg nye. Men, akkurat nå har jeg 0 teste lyst. Skal ha TR i morgen. Kommer til å bestille fra BP til neste PP. har bestemt meg for å IKKE teste før jeg er 9-10 DPO fra nå av. Orker ikke om det samme skal selv igjen.
Håper det var en festeblødningskjønner ingenting nå.. litt veldig lyst rosa på papiret i dag? Ikke normalt for meg med mensen 11 dpo. Forrige mnd begynte jeg jo å spotte kvelden 11 dpo, men det var jo etter positiv test så var jo fordi egget gikk til grunne på en måte.. og fikk mensen ordentlig 14 dpo. Enten har jeg fått altfor tidlig mensen nå? Eller evt implantasjonsblødning, men er vel lite sannsynlig meg negativ test
Ja, ser ikke noe vits i flere skuffelser. Fikk bare masse svake. Så regna med å få en sterkere i dag. Men men, bedre lykke neste PP Tenker at frem til jeg blir gravid skal jeg kun spise sunt og gå masse turer. Vi har jo hatt en skikkelig dritt mnd siden høstferien med konstant sykdom. Så fokuset på trening å sunne matvaner har ikke vært min prio men, endelig er vi alle friske nå. Minste skal i bhg i morgen etter 2 uker hjemmeSkjønner det Testelysten går brått ned når resultatet bare er kjipt..
Enig at BP er det beste merket og at det er dumt å teste tidligere pga. falske forhåpninger. Jeg begynner å skjønne nå hvorfor alle nettsider og merker sier at det er best å teste først etter IKM…
Ja, man blir på gråten selv og skikkelig sur egentlig. Men, det hjelper jo ikke så hva er vitsen. Det her skal vi klare og komme oss igjennom for snart er det vår tur Må også innrømme at jeg har alltid hatt litt lyst på en Desember baby også, vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg er veldig glad i desember. Er jo en magisk mnd (jul osv). Har sitti og sett på termin datoer fremover og da fikk jeg 17 desember. Det kunne ikke passet bedreDet forstår jeg utrolig godt. Kjente selv at tårene presset litt på da testen var negativ i dag. Men det er så riktig det du sier. Blir ikke noe lettere å stå i denne prøvingen om vi skal grave oss helt ned hver gang det ikke går. Neste måned måå være vår. Har også veldig lyst på en høst baby