Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er en streifer ?Her var det nok en streifer. Mindre synlig strek i dag
Att den ikke fester seg, bare vært innom så kroppen har begynt å produsere litt hcg, så forsvinner det igjen. Fikk to tester med strek på i går, men nå kan jeg ikke se noe. Men er dog ikke 24 timer siden jeg testet heller da, så håper litt tilHva er en streifer ?
Nei, blir nok ikke noe baby her i gården heller! Den gleden ble dessverre kortvarig. Ikke antydning til strekk i dag.. skjønner ikke at det er mulig
Ååå dette var kjedelig.. det er så dårlig gjort å få positiv test og kjenne håpet stiger, for så å forsvinne igjen Syntes vi har hatt dårlig babylykke så langt denne ikm uken håper det snur snart for alle herAtt den ikke fester seg, bare vært innom så kroppen har begynt å produsere litt hcg, så forsvinner det igjen. Fikk to tester med strek på i går, men nå kan jeg ikke se noe. Men er dog ikke 24 timer siden jeg testet heller da, så håper litt til
Jaaa! Er veldig skuffende og trist. Men, kanskje august/oktober er vår mnd? Har alltid ønsket meg en høst baby Orker ikke å sette meg ned å deppe og surmule. En dag så må det skje.Ååå dette var kjedelig.. det er så dårlig gjort å få positiv test og kjenne håpet stiger, for så å forsvinne igjen Syntes vi har hatt dårlig babylykke så langt denne ikm uken håper det snur snart for alle her
Det forstår jeg utrolig godt. Kjente selv at tårene presset litt på da testen var negativ i dag. Men det er så riktig det du sier. Blir ikke noe lettere å stå i denne prøvingen om vi skal grave oss helt ned hver gang det ikke går. Neste måned måå være vår. Har også veldig lyst på en høst babyJaaa! Er veldig skuffende og trist. Men, kanskje august/oktober er vår mnd? Har alltid ønsket meg en høst baby Orker ikke å sette meg ned å deppe og surmule. En dag så må det skje.
Ser i alle fall helt tydelig på den blåTok to tester til, siden noen på min dagbok syntes dem så streker på de forrige testene….hææææ??
Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?
Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå Vis vedlegget 447903Vis vedlegget 447904
Hva?? Hvordan er det mulig med de strekene du har fått!!Nei, blir nok ikke noe baby her i gården heller! Den gleden ble dessverre kortvarig. Ikke antydning til strekk i dag.. skjønner ikke at det er mulig
Ser på beggeTok to tester til, siden noen på min dagbok syntes dem så streker på de forrige testene….hææææ??
Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?
Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå Vis vedlegget 447903Vis vedlegget 447904
Føler sånn med deg Hadde samme skuffelsen på 11 dpo, og kjente som sist gang, at det var den tyngste dagen… Ikke noe gøy å se helt kritthvite tester så «lenge» etter EL…11 dpo og har egentlig mistet håpet nå. Forrige pp som ble kjemisk fikk jeg positiv på 11 dpo.
La oss satse på august baby alle treJaaa! Er veldig skuffende og trist. Men, kanskje august/oktober er vår mnd? Har alltid ønsket meg en høst baby Orker ikke å sette meg ned å deppe og surmule. En dag så må det skje.
Denne er positiv joTok denne nå nettop å streken kom med en eneste gang det er vel ikke tvil om at den streken er rosa??? 7 dpo
Ingen filter eller redigering på bildet
Ææææhææ daaa tør jeg å tro altså. WååwDenne er positiv jo