❤️IKM UKE 46❤️

11 dpo og har egentlig mistet håpet nå. Forrige pp som ble kjemisk fikk jeg positiv på 11 dpo.

Vedlegg

• IMG_3118.jpeg
    IMG_3118.jpeg
    111,6 KB · Visninger: 56
skjønner ingenting nå.. litt veldig lyst rosa på papiret i dag? Ikke normalt for meg med mensen 11 dpo. Forrige mnd begynte jeg jo å spotte kvelden 11 dpo, men det var jo etter positiv test så var jo fordi egget gikk til grunne på en måte.. og fikk mensen ordentlig 14 dpo. Enten har jeg fått altfor tidlig mensen nå? Eller evt implantasjonsblødning, men er vel lite sannsynlig meg negativ test

Last edited:
Nei, blir nok ikke noe baby her i gården heller! Den gleden ble dessverre kortvarig. Ikke antydning til strekk i dag.. :sad015 skjønner ikke at det er mulig
Att den ikke fester seg, bare vært innom så kroppen har begynt å produsere litt hcg, så forsvinner det igjen. Fikk to tester med strek på i går, men nå kan jeg ikke se noe. Men er dog ikke 24 timer siden jeg testet heller da, så håper litt til
Ååå dette var kjedelig.. det er så dårlig gjort å få positiv test og kjenne håpet stiger, for så å forsvinne igjen :( Syntes vi har hatt dårlig babylykke så langt denne ikm uken:Heartred håper det snur snart for alle her

Ååå dette var kjedelig.. det er så dårlig gjort å få positiv test og kjenne håpet stiger, for så å forsvinne igjen :( Syntes vi har hatt dårlig babylykke så langt denne ikm uken:Heartred håper det snur snart for alle her
Jaaa! Er veldig skuffende og trist. Men, kanskje august/oktober er vår mnd? Har alltid ønsket meg en høst baby :) Orker ikke å sette meg ned å deppe og surmule. En dag så må det skje.

Jaaa! Er veldig skuffende og trist. Men, kanskje august/oktober er vår mnd? Har alltid ønsket meg en høst baby :) Orker ikke å sette meg ned å deppe og surmule. En dag så må det skje.
Det forstår jeg utrolig godt. Kjente selv at tårene presset litt på da testen var negativ i dag. Men det er så riktig det du sier. Blir ikke noe lettere å stå i denne prøvingen om vi skal grave oss helt ned hver gang det ikke går. Neste måned måå være vår. Har også veldig lyst på en høst baby :Heartred

Tok to tester til, siden noen på min dagbok syntes dem så streker på de forrige testene….hææææ??

Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?

Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå :nailbiting:
IMG_3373.jpeg
IMG_3381.jpeg

Tok to tester til, siden noen på min dagbok syntes dem så streker på de forrige testene….hææææ??

Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?

Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå :nailbiting: Vis vedlegget 447903Vis vedlegget 447904
Ser i alle fall helt tydelig på den blå :happy:

Flere som bruker «Checker» appen? Hvis jeg legger inn bilde av test å prøver de forskjellige filtrene så viser den «test line visible» på noen av de og andre ikke selvom det er samme test og samme bilde . Er det håp da ? :-p jeg synes liksom selv jeg ser strek jeg , om enn ekstremt svak. Kanskje jeg bare ser streker overalt når jeg tenker så mye på det :happy090

Men hjertet hamrer helt sykt nå :nailbiting: Vis vedlegget 447903Vis vedlegget 447904
Ser på begge :excited001 :Heartred

11 dpo og har egentlig mistet håpet nå. Forrige pp som ble kjemisk fikk jeg positiv på 11 dpo.
Føler sånn med deg:Heartred Hadde samme skuffelsen på 11 dpo, og kjente som sist gang, at det var den tyngste dagen… Ikke noe gøy å se helt kritthvite tester så «lenge» etter EL…

La oss satse på august baby alle tre❤️❤️

Jeg har droppet helt tanken om hoppe over en måned etter at mannen sa: «Hva tror du at *navn* (barnet vårt) vil? Ha bursdag alene i august eller ha et søsken??» haha, han hadde et poeng

Back
Topp