Håper så inderlig nåDette må jo være en spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så inderlig nåDette må jo være en spire
Jaaa! Den kom etter 1 min, trodde jeg først så synerDette er jo veldig lovende
Du også!!! Jeg har skikkelig troa. Rosa strek som kommer med en gang må jo være babystrek
Har du brukt noen andre tester? Ville prøvd et annet merke, bare for å sammenligne. Kanskje en pakke makesure fra butikken eller RFSU tidligtest.Holder på å bli gal, føler meg gravid med så mange symptomer at jeg ikke klarer telle en gang, men fortsatt blenda på 10dpo. Har testet med Metode tidlig tester. Vet at det er tidlig ennå, men blir så usikker av testene.
Jeg ser ingenting her, så skjønner ikke helt hva appen mener Er det samme merke som du brukte i går?.. blir oppgitt. Jeg skulle jo ikke holde på med denne tidlig testinga. Testet positivt rosa på tidlig test i går, babyplan . I dag (ikke konsentrert urin i dag) kunne jeg ikke se noen strek men den appen som skal tyde tester, den ser visst spøkelser… noen som ser ? er bare 7 dpo da
Jeg ser ingenting her, så skjønner ikke helt hva appen mener Er det samme merke som du brukte i går?
Da kan det være at urinen var for utvannet, siden du tok testen senere på dagen. Det er fortsatt så tidlig at det har mye å si tror jeg!Haha jeg ser heller ingenting . Ja samme merke
Sniker innom her, og dette ligner jo veldig på min første positive fra makesure Har troen og heier i vei!Kjente jeg ble så lei de RFSU testene så gikk og kjøpte meg Make Sure I går, var batch nr 52 og siste pakka. Den har jo mere fargestoff. Tok tester i går, men ingen strekk… før i dag på morgen urin og den kom med en gang. Den er jo så klart helt svak, men jeg har troa! Jeg ser den bedre selv, og siden den kom med en gang jeg tok testen så tenker jeg at det kan ikke være skygge nå? Har ømme pupper, murer og stikker og HP er høy.
Tenker dere testen burde bli sterkere utover dagen?
Fikk endelig et bedre bilde nå etter at jeg posta de 3 andre
åh, så gøy å høre når fikk du en sterkere test? Tenker det er best å vente med å ta ny til i morgen..Sniker innom her, og dette ligner jo veldig på min første positive fra makesure Har troen og heier i vei!
To dager senere var streken tydeligere hos meg ifølge bildearkivet mitt her (tatt ekstremt mange tester ).åh, så gøy å høre når fikk du en sterkere test? Tenker det er best å vente med å ta ny til i morgen..
Haha! Samme her.. man blir jo helt manisk i denne testingen. Men, da blir det en ny i morgen tidlig. Da er jeg 12 DPOTo dager senere var streken tydeligere hos meg ifølge bildearkivet mitt her (tatt ekstremt mange tester ).
Gratulerer!!! Jeg finner deg ikke på lista - er du lagt til?10 dpo idag, tror ikke denne kan misforstås. Hadde uuultrasvak 8 og 9 dpo også, men turte ikke å håpe for myeVis vedlegget 447842
Hun fikk ikke noe klart svar, men fastlegen hadde ikke opplevd det før og ringte sykehuset for å forhøre seg og hadde da fått beskjed om at det ikke var uvanlig, så lenge den viste stigning.Er 11 DPO i dag, føler at det her er rein tortur Men tror jeg venter til i morgen, for har skikkelig angst for flere svake tester nå. Og Da burde den ha økt. De to testene her fikk jeg 12 DPO, og 13 DPO det var på ettermiddagen jeg tok den første og den er jo veldig svak. Det var når jeg ble gravid i mai.
Hva kommer det av at man har så treg stigning? Fikk hun noe svar på det?
Ikke denne gangen. Tror jeg brukte vanlige fra RFSU sist jeg ble gravid og da fikk jeg først svaaak strek 2 dager før IKM. Så det vil være på mandag for meg denne gangen. Mulig jeg bare produserer sakte i tillegg?Har du brukt noen andre tester? Ville prøvd et annet merke, bare for å sammenligne. Kanskje en pakke makesure fra butikken eller RFSU tidligtest.
Ikke kjent for skygge. De slår ut sent, så kan godt være at streken ser litt «skyggete» ut, men det er altså et godt tegnEr metode tidligtester kjent for skygger, eller bare att de kan slå ut litt sent/ dårlig fargestoff?