❤️IKM UKE 46❤️

.. blir oppgitt. Jeg skulle jo ikke holde på med denne tidlig testinga. Testet positivt rosa på tidlig test i går, babyplan . I dag (ikke konsentrert urin i dag) kunne jeg ikke se noen strek men den appen som skal tyde tester, den ser visst spøkelser… noen som ser ? er bare 7 dpo da

Vedlegg

• IMG_0937.png
    IMG_0937.png
    1,9 MB · Visninger: 64
Holder på å bli gal, føler meg gravid med så mange symptomer at jeg ikke klarer telle en gang, men fortsatt blenda på 10dpo.:confused005 Har testet med Metode tidlig tester. Vet at det er tidlig ennå, men blir så usikker av testene. :confused1
Har du brukt noen andre tester? Ville prøvd et annet merke, bare for å sammenligne. Kanskje en pakke makesure fra butikken eller RFSU tidligtest.

.. blir oppgitt. Jeg skulle jo ikke holde på med denne tidlig testinga. Testet positivt rosa på tidlig test i går, babyplan . I dag (ikke konsentrert urin i dag) kunne jeg ikke se noen strek men den appen som skal tyde tester, den ser visst spøkelser… noen som ser ? er bare 7 dpo da
Jeg ser ingenting her, så skjønner ikke helt hva appen mener :confused013 Er det samme merke som du brukte i går?

Kjente jeg ble så lei de RFSU testene så gikk og kjøpte meg Make Sure I går, var batch nr 52 og siste pakka. Den har jo mere fargestoff. Tok tester i går, men ingen strekk… før i dag på morgen urin og den kom med en gang. Den er jo så klart helt svak, men jeg har troa! Jeg ser den bedre selv, og siden den kom med en gang jeg tok testen så tenker jeg at det kan ikke være skygge nå? Har ømme pupper, murer og stikker og HP er høy.

Tenker dere testen burde bli sterkere utover dagen?

Fikk endelig et bedre bilde :angelic: nå etter at jeg posta de 3 andre
Sniker innom her, og dette ligner jo veldig på min første positive fra makesure :D Har troen og heier i vei!

Er 11 DPO i dag, føler at det her er rein tortur :dead: Men tror jeg venter til i morgen, for har skikkelig angst for flere svake tester nå. Og Da burde den ha økt. De to testene her fikk jeg 12 DPO, og 13 DPO det var på ettermiddagen jeg tok den første og den er jo veldig svak. Det var når jeg ble gravid i mai.

Hva kommer det av at man har så treg stigning? Fikk hun noe svar på det?
Hun fikk ikke noe klart svar, men fastlegen hadde ikke opplevd det før og ringte sykehuset for å forhøre seg og hadde da fått beskjed om at det ikke var uvanlig, så lenge den viste stigning.
Husker det så godt for hun hadde prøvd så lenge og jeg var så nervøs på hennes vegne :Heartred

7dpo, blanke tester :arghh: vet det er tidlig, men tror ikke det gikk denne mnd heller. Føler jeg kan skimte "noe" når testene er våte, men det blir borte når de tørker. Tempen er vel igrunn veldig grei da etter som jeg har skjønt.
1000024850.jpg
1000024852.jpg

Har du brukt noen andre tester? Ville prøvd et annet merke, bare for å sammenligne. Kanskje en pakke makesure fra butikken eller RFSU tidligtest.
Ikke denne gangen. Tror jeg brukte vanlige fra RFSU sist jeg ble gravid og da fikk jeg først svaaak strek 2 dager før IKM. Så det vil være på mandag for meg denne gangen. Mulig jeg bare produserer sakte i tillegg?
Skal prøve en CB ultratidlig i morgen tidlig for å se om den gir utslag, etter det tror jeg kanskje jeg venter til IKM for å se før jeg tester igjen

Jeg sprakk på 7dpo, jeg også. Veldig glad for at jeg ikke er alene om det :rolleyes:

Over til noe annet som ga meg mildt sagt et slag i magen. En god venninne er gravid. Jeg er ganske sikker på at det satt på første forsøk. Jeg ble såå glad på hennes vegne, håper at jeg følger med snart. Samtidig synes jeg det er urettferdig at noen får det til med en gang, mens andre prøver og prøver. Jeg ble også lei meg naturligvis, derav slaget. Blandede følelser.

Over til testen min. En skygge 7 dpo. Tok testen og dro på butikken, så den er tatt etter fristen. Håper den utvikler seg til noe!

Jeg lurer på hvordan dere får til at appen sier i fra når den oppdager strek på testen. Min gjør ikke det! :bored:

IMG_6987.jpeg

Er metode tidligtester kjent for skygger, eller bare att de kan slå ut litt sent/ dårlig fargestoff?

Back
Topp