❤️IKM UKE 46❤️

Ja, tenkte det samme, så kjøpte den store pakken i går.

Tror de er helt grei, bare litt kjent for å slå ut litt sent tror jeg? Men i hiearkiet nå er rfsu og makesure sine lavest tror jeg :laughing001 makesure fordi de både har hatt skyggestreker, men også hatt noen batch som er veldig dårlig i fargestoffet, og rfsu for at de slår ut sent/lite fargestoff der og.
Test rekene mine fra forrige graviditeten
Forskjellige testene tatt på samme urin☺️

Babyplan tidlig
1731009994122.jpeg

Babyplan vanlig
1731010046713.jpeg

Metode: 9-10-11-12-13-14-15 DPO
1731010072654.jpeg

Mulig den 15 DPO testen er tatt 20 DPO

Last edited:
Ja, tenkte det samme, så kjøpte den store pakken i går.

Tror de er helt grei, bare litt kjent for å slå ut litt sent tror jeg? Men i hiearkiet nå er rfsu og makesure sine lavest tror jeg :laughing001 makesure fordi de både har hatt skyggestreker, men også hatt noen batch som er veldig dårlig i fargestoffet, og rfsu for at de slår ut sent/lite fargestoff der og.
Ah, takk for orientering! Har aldri brukt tidligtest før, så aner ikke om denne slo seint eller tidlig ut på meg.

Håper streken viser seg snart hos deg også! :happy093.

11 DPO i dag og bare blenda tester. Så jeg gidder ikke teste mer fremover. Forventer TR i starten av neste uke og ny PP.
Så kjipt! Forståelig at du tar en pause fra sjekkinga da. Det er jo ikke så gøy når man ikke får noe igjen for det. Så får det bli en hyggelig overraskelse om det bare var en treighet i systemet. Det går snart veien!

Her synes jeg nesten at streken har blitt svakere allerede, så jeg holder godt fast i den store klypa med salt litt til.

Ja, den ble negativ :sad015 Har mista helt troa på alle de testene. Fikk svake streker på RFSU i går også, men det er ikke nok til at jeg tror det går min vei
Hvor mange DPO er du? Jeg ser streken tydelig på RFSU, er ikke de kjent for svakt fargestoff?
Håper for deg og krysser alt jeg har for at det er enda sterkere babystrek snart :smiley-angelic001

Skulle til å teste nå, men så til min store skrekk at jeg bare har 5 tester igjen :nailbiting: Bestilte meg nettopp 35 nye:joyful: men har ikke «råd» til å sløse bort tester så tidlig som 7DPO. Får vente minst et par dager til, og forhåpentligvis kommer testene tidlig neste uke.

Ja, den ble negativ :sad015 Har mista helt troa på alle de testene. Fikk svake streker på RFSU i går også, men det er ikke nok til at jeg tror det går min vei
Håper fortsatt for deg :Heartpink Det er streker på testene dine, men hvis de ikke øker mer i styrke så vil jeg nok tro du har en kjemisk:( Sender deg en god klem!

Så kjipt! Forståelig at du tar en pause fra sjekkinga da. Det er jo ikke så gøy når man ikke får noe igjen for det. Så får det bli en hyggelig overraskelse om det bare var en treighet i systemet. Det går snart veien!

Her synes jeg nesten at streken har blitt svakere allerede, så jeg holder godt fast i den store klypa med salt litt til.
Nettopp. Tester ikke med mindre TR mot formodning skulle bli forsinket med noen dager.

Fikk du første strek i går? I så fall tar det gjerne to dager før testene viser økning. At streken har blitt svakere kan være veldig tilfeldig fra gang til gang, det har med hvor konsentrert urinen var. Kanskje teste på ettermiddagen i dag eller vente til i morgen tidlig? Håper for deg❤️

11 DPO i dag og bare blenda tester. Så jeg gidder ikke teste mer fremover. Forventer TR i starten av neste uke og ny PP.
Forstår godt at du ikke orker å teste hver dag når det foreløpig bare er skuffelser.. kjenner på det samme selv men har foreløpig ikke klart å la være. Håper fremdeles for deg, er fortsatt mulig at det dukker opp to streker :Heartred Håper tr blir forsinket og det blir en til test

Det var veldig leit å høre.. håper fremdeles det vil gå veien, hører jo at rfsu er kjempe trege og ser strek! Men forstår godt at du vil beskytte deg ved å ikke ha forhåpninger :Heartred

Skulle til å teste nå, men så til min store skrekk at jeg bare har 5 tester igjen :nailbiting: Bestilte meg nettopp 35 nye:joyful: men har ikke «råd» til å sløse bort tester så tidlig som 7DPO. Får vente minst et par dager til, og forhåpentligvis kommer testene tidlig neste uke.
Det er bra motivasjon for å vente da! Ikke noe vits å teste i dag «uansett» :laughing002

Det er bra motivasjon for å vente da! Ikke noe vits å teste i dag «uansett» :laughing002
Ja, det er sant :joyful: I teorien burde 5 tester være mer enn nok, men ikke i min verden :hilarious: Må ha (minst!!) 5 tester i backup bare i tilfelle man skulle skimte antydning til en strek:hilarious: Så da får jeg ufrivillig vente, og det er like greit så kan jeg gå inn i helgen med et lite håp.

Nettopp. Tester ikke med mindre TR mot formodning skulle bli forsinket med noen dager.

Fikk du første strek i går? I så fall tar det gjerne to dager før testene viser økning. At streken har blitt svakere kan være veldig tilfeldig fra gang til gang, det har med hvor konsentrert urinen var. Kanskje teste på ettermiddagen i dag eller vente til i morgen tidlig? Håper for deg❤️
Ah, okei, jeg ser hvordan det ser ut i morgen.
Tusen takk og likens :Heartred

Hvordan går det med folk? Dere med IKM mot slutten av uke 46 - har dere noen symptomer? :happy:

Jeg håper virkelig vi får mer enn bare én gravid i denne gruppen!!

Back
Topp