❤️IKM UKE 46❤️

Jeg fikk pos digital på denne testen, så skal være mulig å få positiv digital med veeeldig svak strimmel :angelic: Første dagen med positiv (forrige pp). Den var blenda dagen før
Oj, så den er så sensitiv :happy: den kommer nok til å rykke snart da :hilarious: Har ikke flere BP tester nå, kjøpte RFSU strimmel tester når jeg henta den digitale. Men, så leser jeg at de slår ut seint :dead:

Oj, så den er så sensitiv :happy: den kommer nok til å rykke snart da :hilarious: Har ikke flere BP tester nå, kjøpte RFSU strimmel tester når jeg henta den digitale. Men, så leser jeg at de slår ut seint :dead:
Ja jeg ble overrasket selv over hvor sensitiv den var! Er jo andre dagen din med positiv test nå, så ville tro den kan slå ut nå eller snart. Jeg hadde sikkert senest tatt den på morgenurin i morgen :laughing002 jeg tok den jo faktisk på noen utpressede dråper samme dag som første pos test og fikk positiv haha! men skjønner om du vil spare, de er jo veldig dyre. Ikke prøvd rfsu strimmel, men tok en rfsu tidlig i april og var fornøyd med den! Var dog tidlig test da

Okey! Seriøst… skjønner at dere blir drittlei meg, MEEEEN kjøpte vanlig RFSU strimler og jeg tok en nå. Den kom innen tiden :nailbiting: Tror nok den digitale ryker i morgen.

Vedlegg

• IMG_7717.png
    IMG_7717.png
    1,2 MB · Visninger: 67
  • IMG_7716.png
    IMG_7716.png
    1,9 MB · Visninger: 67
  • IMG_7708.jpeg
    IMG_7708.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 67
Gratulerer med positive tester, så herlig å se:Heartred Og til de som fortsatt er i DPO-land med blenda tester: alt håp er ikke ute før TR banker på døra:love7

Selv er jeg 6 DPO og holdte på å rope ut i smerte på badet og vekke hel huset da jeg skulle ta av meg t-skjorten,:hilarious: fordi puppene er så ømme. Håååper det er et godt tegn, det er jo enda litt tidlig om det skulle være symptom på TR.

Back
Topp