❤️IKM UKE 46❤️

Det er nettopp det - at det fortsatt er tidlig og helt vanlig å ikke ha noen symptomer - som gjør at en fortsatt klinger til håpet.

Samtidig innstiller jeg meg på at det ikke går veien, så får jeg heller bli positivt overrasket!

Lykke til med tålmodighetsprøven:laughing001
Håper så mye at du får en positiv test! Men, altså skjønner innstillingen.. har den selv nå :dead:

Skjønner deg veldig godt - er selv litt opp og ned og bytter annenhver dag om jeg tror det går denne runden.. Men prøver å minne meg på at det tross alt er veldig vanlig å ikke kjenne noe særlig så tidlig :love017

Såå gøy @Ametyst83 at du har fått strek så tidlig, krysser fingrene at den bare blir sterkere og sterkere :Heartred

Må jobbe med tålmodigheten min for å ikke hive meg med på testingen :hilarious: 6 dpo i dag og har planlagt å vente til 11 dpo..
Takk, håper virkelig :smiley-angelic001

Nei, må ikke gratulerer enda :bag: Helt ærlig så er jeg livredd for at det ikke skal gå rette vei. Med tanke på alle Make Sure jeg har fått med svak strek også har det ikke vært no. Må vente noen dager å teste på nytt kjenner jeg. Håper virkelig at det er en liten baby nå. Gleder meg til du skal begynne å teste :love7
Skjønner deg veldig godt :Heartred Aldri opplevd skygge på bp testene så har troen og håper for deg. Men skjønner altfor godt at du ikke vil slippe jubelen løs helt enda. Krysser fingrene for sterkere strek om noen dager:love7blir første test i dag her

Nei, må ikke gratulerer enda :bag: Helt ærlig så er jeg livredd for at det ikke skal gå rette vei. Med tanke på alle Make Sure jeg har fått med svak strek også har det ikke vært no. Må vente noen dager å teste på nytt kjenner jeg. Håper virkelig at det er en liten baby nå. Gleder meg til du skal begynne å teste :love7
*Sniker* men jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri så noen streker på testene dine i den IKM gruppen vår når du fikk skygger/det var kjemisk - men på disse nå ser jeg noe altså!! :love7 :smiley-angelic001 Så når mine svake øyne også ser noe, pleier det ikke å være skygger haha. Håper virkelig det sitter hele veien for deg, krysser alt som er! Ordentlig spent på dine vegne nå:smiley-angelic001

7 dpo og dagens drit kjedelig test fra meg. Det verste er at når jeg stirrer lenge nok (og det gjør jeg) føler jeg at jeg kan skimte en antydning av noe. Men er vel bare søkket der streken skulle vært:laughing001

Vedlegg

• IMG_3046.jpeg
    IMG_3046.jpeg
    389,7 KB · Visninger: 13
  • IMG_3045.jpeg
    IMG_3045.jpeg
    342,1 KB · Visninger: 13
Last edited:
Håper så mye at du får en positiv test! Men, altså skjønner innstillingen.. har den selv nå :dead:
Jeg skjønner at du ikke lar gleden synke helt inne enda, mtp. kjemisk, men må si at det er noe helt annet med dine tester enn mine blenda! Personlig hadde jeg tolket det som at du er gravid, og så er det en god idé å teste hver andre dag så du får se en fin utvikling på testene.

Jeg tar heller ingen test i dag, men kjøper inn til i morgen, som også var første dagen jeg egentlig skulle teste:smiley-angelic006

Jeg er hvert fall ikke i tvil lenger om at utfloden er økt, har definitivt opplevd mer enn hva som er vanlig for meg siste dagene. På jobb i går var det såpass (beklager tmi) at det rant litt ned da jeg var på toalettet haha. Ikkeeee vanlig for meg, kanskje tegn på at det jobbes inni der? Hååper

syntes den er mere tydelig i dag.. Den kom etter 2 min :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7648.jpeg
    IMG_7648.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 7
  • IMG_7676.png
    IMG_7676.png
    2,2 MB · Visninger: 3
  • IMG_7675.png
    IMG_7675.png
    1,4 MB · Visninger: 3
Kjenner fallhøyden er litt større en vanlig denne pp’n… har faktisk litt troa..(jinxer det sikkert med å si det høyt da :bag: )
Å selv om ikke baby er laget ennå, har vi faktisk kjøpt vogn, som er på vei hjem til oss:woot: tidenes fineste tror jeg, hihi:joyful:

Kjenner fallhøyden er litt større en vanlig denne pp’n… har faktisk litt troa..(jinxer det sikkert med å si det høyt da :bag: )
Å selv om ikke baby er laget ennå, har vi faktisk kjøpt vogn, som er på vei hjem til oss:woot: tidenes fineste tror jeg, hihi:joyful:
Åå så gøy! Viktig å ha troen. Baby blir det jo på et tidspunkt uansett :Heartred fallhøyden er stor denne mnd her og.. hva slags vogn ble det?

Må innrømme ambivalent forhold til checker appen. Men forrige pp også meldte den strek synlig mange dager før jeg så noen strek. Får håpe den har rett denne pp og?:nailbiting: Jeg blir altså så klin gæren av å prøve. Dette kan virkelig ikke dra ut..

Vedlegg

• IMG_3048.png
    IMG_3048.png
    432,6 KB · Visninger: 4
  • IMG_3049.png
    IMG_3049.png
    332,9 KB · Visninger: 4
  • IMG_3050.png
    IMG_3050.png
    437,4 KB · Visninger: 4
Whææ enig!! Heier så på den streken :Heartred :nailbiting:
Får helt noia! Snakka med gynekologen og med en gang jeg får positiv test så vil hun gi meg progrestron siden jeg mista i Juni. I så redd det ikke skal gå nå…

Får helt noia! Snakka med gynekologen og med en gang jeg får positiv test så vil hun gi meg progrestron siden jeg mista i Juni. I så redd det ikke skal gå nå…
Det forstår jeg veldig godt!! Men så bra du får progesteron! Får du startet allerede nå da? Samboer her meldte for noen dager siden at denne gangen er det ikke lov å slippe jubelen løs med en gang vi har positiv test.. syntes jo egentlig det er ille at det skal være sånn, men han har jo helt rett.. spurte gyn om progesteron jeg og etter kjemisk, men hun sa jeg ikke trengte det siden jeg var gravid uten mist i april (måtte jo avslutte selv), og at jeg mistet og blødde tidlig denne gangen fordi det trolig var noe galt med embryoet fra start.. hun tror derfor ikke jeg har progesteron mangel

Det forstår jeg veldig godt!! Men så bra du får progesteron! Får du startet allerede nå da? Samboer her meldte for noen dager siden at denne gangen er det ikke lov å slippe jubelen løs med en gang vi har positiv test.. syntes jo egentlig det er ille at det skal være sånn, men han har jo helt rett.. spurte gyn om progesteron jeg og etter kjemisk, men hun sa jeg ikke trengte det siden jeg var gravid uten mist i april (måtte jo avslutte selv), og at jeg mistet og blødde tidlig denne gangen fordi det trolig var noe galt med embryoet fra start.. hun tror derfor ikke jeg har progesteron mangel
Jeg ble faktisk litt overrasket, men også glad for at hun tar det valget. Vil jo virkelig ikke miste igjen. Skal ringe med en gang jeg vlir gravid, så om jeg får positiv digital så ringer jeg å får det. Grunnen til at hun vil sette meg på det er pga SA og fordi jeg blir 41 år. Tror ikke jeg mangler progrestron egentlig..

Back
Topp