❤️IKM UKE 46❤️

Jeg også samme dpo som deg. 4 i dag. Jeg har veldig mensen murringer og ømme pupper, men etter 11 måneder prøving har jeg jo hatt det meste av alt eller kjent på mye. Men spennende er det, hadde positiv eggløsning test 1.november. Føles ut som man har eggløsning enda pga ømme pupper og mensen murringer, men den er jo over nå :laughing001 Bare og håpe på at den sitter snart❤️
Samme her, etter 72 PP’r…krysser fingrene❤️

Neiiiii blir en lang dag på jobb for deg stakkar :laughing001
Skuffa ass.. og hadde bare to strimler, så nå har jeg kasta bort den ene:banghead: Vurderer å vente til i morgen med å bruke den siste, hvis ikke må jeg ut å kjøpe nye tester, og det var det jeg prøvde å unngå denne runden:confused013

Skuffa ass.. og hadde bare to strimler, så nå har jeg kasta bort den ene:banghead: Vurderer å vente til i morgen med å bruke den siste, hvis ikke må jeg ut å kjøpe nye tester, og det var det jeg prøvde å unngå denne runden:confused013
uff, så sinnsykt kjedelig når sånt skjer! Blir spennende å se hva den sier når du kommer hjem. Selv om det er over tidsfristen. Om det ikke klaffer på meg nå, skal jeg hamstre tester. De går jo som hakka møkk :laughing001

Redd for å jinx'e det og fallhøyden blir bare større og større denne mnd merker jeg. Men, tempen i dag har steget så høyt som den bare har vært en gang før, å det var sist jeg ble gravid. I tillegg kjenner jeg på litt murringer/press og stikkninger i livmor! 6dpo i dag, så en spire kan feste seg der inne :joyful:
Uff, det er skummelt å få slik trua, for da blir skuffelsen enda større. Og klarer jeg å holde ut testetrangen til fredag nå da?

7 DPO, men noen som har erfaring med BP Tidlig test? Er det skygge tester?

Vedlegg

• IMG_7559.jpeg
    IMG_7559.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 91
  • IMG_7554.jpeg
    IMG_7554.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 96
  • IMG_7553.jpeg
    IMG_7553.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 91
uff, så sinnsykt kjedelig når sånt skjer! Blir spennende å se hva den sier når du kommer hjem. Selv om det er over tidsfristen. Om det ikke klaffer på meg nå, skal jeg hamstre tester. De går jo som hakka møkk :laughing001
Dette MÅ jo være strek!! Ser rosa ut syns jeg :woot: Brukte BP sine tidligtester forrige måned og fikk ingenting i nærheten av det her for å si det sånn!!

Jeg ser strek! :happy:
Dette MÅ jo være strek!! Ser rosa ut syns jeg :woot: Brukte BP sine tidligtester forrige måned og fikk ingenting i nærheten av det her for å si det sånn!!
Whæææ det måå jo være strek!!!! Såå gøy :Heartred blir så spennende i morgen!! Jeg tok tidlig test forrige pp og den var tydelig sterkere enn de vanlig. Syntes ikke dette ser ut som skygge :love7
Er så utrolig spent nå! Tenk om det faktisk er.. begynte nesten å grine.. men de tårene slipper jeg ikke før jeg faktisk ser en tydelig strek. Mannen ser den også, han som aldri har sett en skygge strek en gang..

Tok vanlig BP nå på ca 2 timers urin, klarer jo ikke å vente lenger og fikk den her. Veldig svak

Er så nervøs for at det ikke skal bli noe! :dead::bag:

Vedlegg

• IMG_7595.png
    IMG_7595.png
    2,2 MB · Visninger: 71
  • IMG_7593.png
    IMG_7593.png
    1,4 MB · Visninger: 71
  • IMG_7592.png
    IMG_7592.png
    2,2 MB · Visninger: 72
  • IMG_7586.jpeg
    IMG_7586.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 70
Er så utrolig spent nå! Tenk om det faktisk er.. begynte nesten å grine.. men de tårene slipper jeg ikke før jeg faktisk ser en tydelig strek. Mannen ser den også, han som aldri har sett en skygge strek en gang..

Tok vanlig BP nå på ca 2 timers urin, klarer jo ikke å vente lenger og fikk den her. Veldig svak

Er så nervøs for at det ikke skal bli noe! :dead::bag:
Altså, med vanlig BP på 7 dpo??? Det er jo sinnsykt bra!!! Betyr at egget fester seg 5 dpo og at det du kjente den dagen stemmer overens :excited001

Har dessverre opplevd å få skyggestrek på babyplan tidlig, men det er maks 3 tester av ca en million, så jeg tror dette er et godt tegn. :gen014 har du testet igjen? Kjenner ei som fikk svak positiv tidligtest på 7 DPO, så absolutt ikke umulig :love7

Back
Topp