❤️IKM UKE 46❤️

Er så utrolig spent nå! Tenk om det faktisk er.. begynte nesten å grine.. men de tårene slipper jeg ikke før jeg faktisk ser en tydelig strek. Mannen ser den også, han som aldri har sett en skygge strek en gang..

Tok vanlig BP nå på ca 2 timers urin, klarer jo ikke å vente lenger og fikk den her. Veldig svak

Er så nervøs for at det ikke skal bli noe! :dead::bag:
Åååå herregud:hello2 Det er jo strek :love7

Her kommer min ultra hvite, blenda test fra kvelden på 8 DPO:wtf:

IMG_1560.jpeg

Vedlegg

• IMG_1561.png
    IMG_1561.png
    2,1 MB · Visninger: 36
Åhh synes jeg ser en rosa strek på det første bildet, men synes streken ser hvit ut på det siste! Krysser fingrene for deg :wav
Håper virkelig at det er en liten baby nå :smiley-angelic001

Altså, med vanlig BP på 7 dpo??? Det er jo sinnsykt bra!!! Betyr at egget fester seg 5 dpo og at det du kjente den dagen stemmer overens :excited001
Jaaaa :smiley-bounce012 tenk om det faktisk er min tur nå!
Åååå herregud:hello2 Det er jo strek :love7
Nå har jeg bestilt en Digital test nå. Var på tilbud på nett siden. Hvor tidlig kan man ta den?

Herregud, kjenner jeg er så redd for at det ikke skal gå riktig vei. Med tanke på alle tidligere skygger.. tenk om det blir kjemisk.. uff nei det her er stressende :bag:

Håper virkelig at det er en liten baby nå :smiley-angelic001

Jaaaa :smiley-bounce012 tenk om det faktisk er min tur nå!

Nå har jeg bestilt en Digital test nå. Var på tilbud på nett siden. Hvor tidlig kan man ta den?

Herregud, kjenner jeg er så redd for at det ikke skal gå riktig vei. Med tanke på alle tidligere skygger.. tenk om det blir kjemisk.. uff nei det her er stressende :bag:
Da jeg var gravid med datteren min testet jeg positiv med 1-2 uker på kvelden 9 DPO, men har også hørt at det kan ta lenger tid. Du har jo strek allerede så jeg tror ikke du er en av de som får sen positiv test på den :)

Klarte et øyeblikk å tro at jeg var 5 DPO i dag, men jeg er jo bare 4 DPO :arghh: Har så lyst til å teste :hilarious: Innbiller meg at jeg har symptomer med murringer i magen, osv., men har klart å få bronkitt så det kan jo bare være at det er magemusklene som får kjørt seg fordi jeg hoster så mye :bored:

Det er make sure så gjelder ikke! Tenker du skal få en positiv strekk i løpet av de neste dagene :smiley-angelic001:love7
Ja, det var den siste testen jeg hadde igjen…
Spørs om det blir en tur på apoteket i morgen for å skaffe noen tidligtester:rolleyes: Kjenner at jeg ikke har noe særlig troa likevel - har ingen spesielle symptomer og føler meg helt lik som de andre månedene:confused013

Klarte et øyeblikk å tro at jeg var 5 DPO i dag, men jeg er jo bare 4 DPO :arghh: Har så lyst til å teste :hilarious: Innbiller meg at jeg har symptomer med murringer i magen, osv., men har klart å få bronkitt så det kan jo bare være at det er magemusklene som får kjørt seg fordi jeg hoster så mye :bored:
Kjedelig med bronkitt - god bedring❤️ og håper tiden går fooooort:hilarious:

Ja, det var den siste testen jeg hadde igjen…
Spørs om det blir en tur på apoteket i morgen for å skaffe noen tidligtester:rolleyes: Kjenner at jeg ikke har noe særlig troa likevel - har ingen spesielle symptomer og føler meg helt lik som de andre månedene:confused013
Skjønner deg veldig godt - er selv litt opp og ned og bytter annenhver dag om jeg tror det går denne runden.. Men prøver å minne meg på at det tross alt er veldig vanlig å ikke kjenne noe særlig så tidlig :love017

Såå gøy @Ametyst83 at du har fått strek så tidlig, krysser fingrene at den bare blir sterkere og sterkere :Heartred

Må jobbe med tålmodigheten min for å ikke hive meg med på testingen :hilarious: 6 dpo i dag og har planlagt å vente til 11 dpo..

Skjønner deg veldig godt - er selv litt opp og ned og bytter annenhver dag om jeg tror det går denne runden.. Men prøver å minne meg på at det tross alt er veldig vanlig å ikke kjenne noe særlig så tidlig :love017

Såå gøy @Ametyst83 at du har fått strek så tidlig, krysser fingrene at den bare blir sterkere og sterkere :Heartred

Må jobbe med tålmodigheten min for å ikke hive meg med på testingen :hilarious: 6 dpo i dag og har planlagt å vente til 11 dpo..
Det er nettopp det - at det fortsatt er tidlig og helt vanlig å ikke ha noen symptomer - som gjør at en fortsatt klinger til håpet.

Samtidig innstiller jeg meg på at det ikke går veien, så får jeg heller bli positivt overrasket!

Lykke til med tålmodighetsprøven:laughing001

Er så utrolig spent nå! Tenk om det faktisk er.. begynte nesten å grine.. men de tårene slipper jeg ikke før jeg faktisk ser en tydelig strek. Mannen ser den også, han som aldri har sett en skygge strek en gang..

Tok vanlig BP nå på ca 2 timers urin, klarer jo ikke å vente lenger og fikk den her. Veldig svak

Er så nervøs for at det ikke skal bli noe! :dead::bag:
Wow tidlig strekk! Ser den jeg :happy: gratulerer såå mye!! Krysser alt for at den sitter hele veien:Heartred

Høres lovende ut :love7 Jeg syntes også at utfloden når du er gravid får en annen type lukt, litt sånn søt. Spennede fremover nå :smiley-bounce022

La merke til endring i utflod jeg også idag, lukter litt sånn rar lukt. Ikke vondt men litt søt. Å kjent murringer idag. Fader jeg er spent. 6dpo, lyst å prøve å teste allerede nå

Da jeg var gravid med datteren min testet jeg positiv med 1-2 uker på kvelden 9 DPO, men har også hørt at det kan ta lenger tid. Du har jo strek allerede så jeg tror ikke du er en av de som får sen positiv test på den :)
Det var tidlig :) Jeg har bare 2 BP vanlig igjen, skal teste om noen dager, om det blir tydeligere strek da så svir jeg av den digitale også.

Wow tidlig strekk! Ser den jeg :happy: gratulerer såå mye!! Krysser alt for at den sitter hele veien:Heartred
Nei, må ikke gratulerer enda :bag: Helt ærlig så er jeg livredd for at det ikke skal gå rette vei. Med tanke på alle Make Sure jeg har fått med svak strek også har det ikke vært no. Må vente noen dager å teste på nytt kjenner jeg. Håper virkelig at det er en liten baby nå. Gleder meg til du skal begynne å teste :love7

Back
Topp