Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overhodet ingen temp ekspert, men dette MÅ da være et godt tegn!!4dpo og klør i fingrene etter å teste snart. Men får smøre meg med tålmodighet frem til helga her er tempen min da, ganske ulikt fra sist mnd
Har tatt EL test selv tok 1 går og 1 i dag og jeg syntes den virker sterkere! Det sies at Graviditet slår ut på EL testerJeg måtte bare sjekke om eggløsning var over pga sånn mensen smerter og ømme pupper i går, haha men litt for morsomt for å se. Sånn vanlig digital eggløsnings test med smily. Den var rund sirkel og pinnen inni den hadde litt synlig strek, men altså eggløsning over. Da begynner tanke kjøret hadde det vært smily om jeg hadde vært gravid, men uansett 5 dpo alt for tidlig om det ikke skulle vært noe heller!? Hvorfor gjorde jeg det for gøy når alle tanker kommer om alt mulig haha… prøvetiden gleder meg til den er over og man evt får en baby til slutt i premie Bilder er jo gøy så værsegoood
Absolutt ikke. Jeg har vært i gjennom IVF og det meste, og alltid fått beskjed om å leve som normalt. Ikke starte med en ny form for trening som ikke kroppen er vandt til, men ellers er trening gull verdt. For blandt annet blodgjennomstrømningKan man ødelegge noe av en trimtur med litt jevnt over høy puls? hører jo selv hvor dumt det høres ut, men føltes ut som noe som ‘revnet’ der nede i livmor området på slutten av turen. Man blir jo så redd for å ødelegge noe.. men det skal vel sikkert godt gjøres. Er 7 dpo.
Håper det kommer super strekDa henger jeg meg på testgalskapen jeg også. 5 dpo…galskap. Men om jeg hadde el samme dag som positiv test, da jeg hadde smerter hele den dagen, så er jeg jo 6 dpo
Men uansett. Her er min foreløpige blenda 5/6dpo:
Vis vedlegget 447613
Som @Babydrømmen87 sier, absolutt ikke! Det eneste er at leddbåndene blir tøyelige så man kan være litt forsiktig. Strekker litt fortere når man er gravid en ikkeKan man ødelegge noe av en trimtur med litt jevnt over høy puls? hører jo selv hvor dumt det høres ut, men føltes ut som noe som ‘revnet’ der nede i livmor området på slutten av turen. Man blir jo så redd for å ødelegge noe.. men det skal vel sikkert godt gjøres. Er 7 dpo.
Absolutt ikke. Jeg har vært i gjennom IVF og det meste, og alltid fått beskjed om å leve som normalt. Ikke starte med en ny form for trening som ikke kroppen er vandt til, men ellers er trening gull verdt. For blandt annet blodgjennomstrømning
Takk for svar! Godt å ha dere når man tenker helt urasjonelt selv her. Men man har jo dette store ønsket, så det blir jo til at man overtenker altSom @Babydrømmen87 sier, absolutt ikke! Det eneste er at leddbåndene blir tøyelige så man kan være litt forsiktig. Strekker litt fortere når man er gravid en ikke
Er ikke det jeg heller, men tempgrafen er ganske forskjellig nå og fra sist mnd. Har jo ett lite håp om att det kan være noe, samtidig så tenker jeg att det sikkert bare er tilfeldigOverhodet ingen temp ekspert, men dette MÅ da være et godt tegn!!
Wææææh - så gøy!! Er dette også vanlig strimmel fra Bp?syntes den er mere tydelig i dag.. Den kom etter 2 min
Ja, kunne også se den mye tydeligere selv i dag en det jeg gjorde i går. Er så sykt spent nå!Wææææh - så gøy!! Er dette også vanlig strimmel fra Bp?
Når den digitale sier gravid, da skal jeg erkjenne detAltså, så vidt jeg har skjønt er det tre med positive tester allerede?? (Selv om de ikke vil helt erkjenne at det faktisk er en tydelig strek ) Det er jo helt vilt i så fall!
Skjønner deg veldig godt, det er ikke noe som skal til Er sånn selv, enda etter 3 barnTakk for svar! Godt å ha dere når man tenker helt urasjonelt selv her. Men man har jo dette store ønsket, så det blir jo til at man overtenker alt
Jeg fikk pos digital på denne testen, så skal være mulig å få positiv digital med veeeldig svak strimmel Første dagen med positiv (forrige pp). Den var blenda dagen førNår den digitale sier gravid, da skal jeg erkjenne det