❤️IKM UKE 46❤️

Ja, en blendahvit test som skuffet mer enn jeg trodde den skulle gjøre. Jeg har jo aldri fått strek så tidlig før, så det burde jo ikke skuffe, men kjente det likevel. Skal prøve å holde meg til lørdag nå.:banghead:
Føler den! Har ikke testet siden i går kveld selv, men den var jo så skuffende at jeg ikke ble så gira på å teste mer :rolleyes:

Dum som jeg er tok jeg en til test etter jobb.. hadde en del stikkinger i brystene ogåsnt, følte noe var i gjære, og klarte ikke dy meg. Skulle så gjerne hatt noen tidlig tester.. bestilte en rfsu tidlig på salg på apotek1 i dagtidlig for å ha i helgen, skal på fjellet. Jeg blir jo klin gæren. Eneste som står i hodet på meg

Vedlegg

• IMG_3072.jpeg
    IMG_3072.jpeg
    117,4 KB · Visninger: 74
Last edited:
Dum som jeg er tok jeg en til test etter jobb.. hadde en del stikkinger i brystene ogåsnt, følte noe var i gjære, og klarte ikke dy meg. Skulle så gjerne hatt noen tidlig tester.. bestilte en rfsu tidlig på salg på apotek1 i dagtidlig for å ha i helgen, skal på fjellet. Jeg blir jo klin gæren. Eneste som står i hodet på meg
Jeg gikk for metode sin pakke med tidlig strimler fra Apotek1. I det minste kan jeg teste flere ganger uten at jeg føler at jeg kaster de bort :confused013

Jeg gikk for metode sin pakke med tidlig strimler fra Apotek1. I det minste kan jeg teste flere ganger uten at jeg føler at jeg kaster de bort :confused013
Smart! Jeg bestilte på nett, og de var tom for metode strimlene :( håper jeg får rfsu tidlig i postkassen i morgen før vi drar.. hvis ikke blir det vel metode tidlig strimler i tillegg om vi er forbi et apotek og ikke samboeren sier nok er nok :laughing002

Smart! Jeg bestilte på nett, og de var tom for metode strimlene :( håper jeg får rfsu tidlig i postkassen i morgen før vi drar.. hvis ikke blir det vel metode tidlig strimler i tillegg om vi er forbi et apotek og ikke samboeren sier jeg må ta meg sammen :laughing002
Jeg kjøpte de på et random apotek1, så vil tro de har de inne. I det minste kan du bruke de neste måned, eller på å se utviklingen dersom du er gravid:smiley-bounce012

Okei okei, der sprekk jeg... la testegalskapen begynne :smiley-ashamed004
Baaare 5dpo, men klarte ikke å la være å teste.. og testet ikke bare 1 gang, men 2 faktisk :sorry: jajaja :laughing005 så her er bilder av mine to helt hvite tester og tempkurven min :dance018
1000024809.jpg
1000024807.jpg
1000024804.jpg

Ingen feber og målt til samme tid hver eneste morgen :angel8 jeg er ikke så god på temping, men har skjønt att det er positiv med høyere temp :D

Ja, jeg brukte Metode. Ålreit med svær pakke når man veit at man kommer til å teste litt åkke som.

Går de for å være okei? Har ikke helt fått oversikt over testerhierarkiet.
Ja, tenkte det samme, så kjøpte den store pakken i går.

Tror de er helt grei, bare litt kjent for å slå ut litt sent tror jeg? Men i hiearkiet nå er rfsu og makesure sine lavest tror jeg :laughing001 makesure fordi de både har hatt skyggestreker, men også hatt noen batch som er veldig dårlig i fargestoffet, og rfsu for at de slår ut sent/lite fargestoff der og.

Back
Topp