Lillemillle
Blir kjent med forumet
Jeg serKlarte ikke holde meg til 10 dpo i morgen som jeg skulle, men hmm, er det bare jeg som ser ønskesyn her, eller er det ei litta sjattering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serKlarte ikke holde meg til 10 dpo i morgen som jeg skulle, men hmm, er det bare jeg som ser ønskesyn her, eller er det ei litta sjattering?
Ser strekKlarte ikke holde meg til 10 dpo i morgen som jeg skulle, men hmm, er det bare jeg som ser ønskesyn her, eller er det ei litta sjattering?
Ja, en blendahvit test som skuffet mer enn jeg trodde den skulle gjøre. Jeg har jo aldri fått strek så tidlig før, så det burde jo ikke skuffe, men kjente det likevel. Skal prøve å holde meg til lørdag nå.Ble det noe test?
SerKlarte ikke holde meg til 10 dpo i morgen som jeg skulle, men hmm, er det bare jeg som ser ønskesyn her, eller er det ei litta sjattering?
Takk! Jeg fikk svak strek på tidlig Babyplan 9 DPO, og positiv på ultratidlig digital 10 DPOGratulerer så mye Hvor mange dpo når du fikk positiv test?
Ser!Klarte ikke holde meg til 10 dpo i morgen som jeg skulle, men hmm, er det bare jeg som ser ønskesyn her, eller er det ei litta sjattering?
Føler den! Har ikke testet siden i går kveld selv, men den var jo så skuffende at jeg ikke ble så gira på å teste merJa, en blendahvit test som skuffet mer enn jeg trodde den skulle gjøre. Jeg har jo aldri fått strek så tidlig før, så det burde jo ikke skuffe, men kjente det likevel. Skal prøve å holde meg til lørdag nå.
Hvilket merke er det forresten?Klarte ikke holde meg til 10 dpo i morgen som jeg skulle, men hmm, er det bare jeg som ser ønskesyn her, eller er det ei litta sjattering?
Jeg gikk for metode sin pakke med tidlig strimler fra Apotek1. I det minste kan jeg teste flere ganger uten at jeg føler at jeg kaster de bortDum som jeg er tok jeg en til test etter jobb.. hadde en del stikkinger i brystene ogåsnt, følte noe var i gjære, og klarte ikke dy meg. Skulle så gjerne hatt noen tidlig tester.. bestilte en rfsu tidlig på salg på apotek1 i dagtidlig for å ha i helgen, skal på fjellet. Jeg blir jo klin gæren. Eneste som står i hodet på meg
Smart! Jeg bestilte på nett, og de var tom for metode strimlene håper jeg får rfsu tidlig i postkassen i morgen før vi drar.. hvis ikke blir det vel metode tidlig strimler i tillegg om vi er forbi et apotek og ikke samboeren sier nok er nokJeg gikk for metode sin pakke med tidlig strimler fra Apotek1. I det minste kan jeg teste flere ganger uten at jeg føler at jeg kaster de bort
Jeg kjøpte de på et random apotek1, så vil tro de har de inne. I det minste kan du bruke de neste måned, eller på å se utviklingen dersom du er gravidSmart! Jeg bestilte på nett, og de var tom for metode strimlene håper jeg får rfsu tidlig i postkassen i morgen før vi drar.. hvis ikke blir det vel metode tidlig strimler i tillegg om vi er forbi et apotek og ikke samboeren sier jeg må ta meg sammen
Jaa det jeg tenker! Kommer nok til å trenge flere uansett om det blir positiv test eller ikkeJeg kjøpte de på et random apotek1, så vil tro de har de inne. I det minste kan du bruke de neste måned, eller på å se utviklingen dersom du er gravid
Jepp! Kanskje ikke kjøp en 30-pack liksom, men 10 stk går godt medJaa det jeg tenker! Kommer nok til å trenge flere uansett om det blir positiv test eller ikke
Tempen ser jo veldig lovende ut! Eller har du feber??Okei okei, der sprekk jeg... la testegalskapen begynne
Baaare 5dpo, men klarte ikke å la være å teste.. og testet ikke bare 1 gang, men 2 faktisk jajaja så her er bilder av mine to helt hvite tester og tempkurven min
Vis vedlegget 447696Vis vedlegget 447697Vis vedlegget 447698
Ja, jeg brukte Metode. Ålreit med svær pakke når man veit at man kommer til å teste litt åkke som.Hvilket merke er det forresten?
Edit: Er det metode tidlig?
Ja, tenkte det samme, så kjøpte den store pakken i går.Ja, jeg brukte Metode. Ålreit med svær pakke når man veit at man kommer til å teste litt åkke som.
Går de for å være okei? Har ikke helt fått oversikt over testerhierarkiet.