Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med folk? Dere med IKM mot slutten av uke 46 - har dere noen symptomer?
Jeg håper virkelig vi får mer enn bare én gravid i denne gruppen!!
Jeg har troa annenhver dag ca Har de siste dagene hatt litt ømmere bryst, men ikke noe voldsomt. I går hadde jeg av og på med kvalme og følte ting jobba der nede og var overbevist om at det går denne gangen. I dag har jeg ikke kjent noe som helst og blir da fort negativ må jo nesten bare le av meg selv! Venter fortsatt med første test til søndag, er 11 dpo da og samboeren er hjemme igjen - veldig veldig spent..Hvordan går det med folk? Dere med IKM mot slutten av uke 46 - har dere noen symptomer?
6 dpo og blenda test. Tempen holder seg høy, men jeg er ikke så god på temping, så aner egentlig ikke helt hvordan en bra chart ser ut har hatt en del stikkinger og murringer daglig siden el, men det er nok ikke noe symptom. Ellers merker jeg ikke noe håper så klart på en positiv test etterhvert, men har ikke veldig troa.Hvordan går det med folk? Dere med IKM mot slutten av uke 46 - har dere noen symptomer?
Hvis CD 16 er i dag, og du hadde peak i dag tidlig vil jeg tro egger slippes i morgen tidlig/ettermiddag. Det er absolutt ikke for sent! Størst sjanse er dagen før EL og selve EL-dagen, så det er bare å hoppe i høyet i kveld om du får med gubben Vil tro det er perfekt å legge inn aksjer i kveld, så er det klart til i morgen når egget slippes!Vis vedlegget 447775
EL i dag tror jeg? Kan jeg spørre dere med mer trening på EL tester. Hadde peak i dag tidlig (06:39) og svakere EL test senere på dagen (12:11). Betyr det at egget slapp mellom de to tidspunktene? Har hørt at man gjerne har EL mellom 16:00 og 21:00, kan det hende det fortsatt slipper i kveld eller tror dere det allerede har sluppet?
Pga sykdom i heimen (Les: manflu) så har vi ikke fått lagt noen aksjer de siste dagene, men har planlagt i kveld, men hvis egget slapp til morgen i dag så er vi kanskje litt sent ut med tanke på at svømmerne gjerne skal ligge klare når egget kommer?
Skjønner veldig godt hva du mener med at det går sånn opp og ned! Har også dager der jeg er heeelt sikker på at jeg er gravid, og så dager der jeg føler alt er innbilningJeg har troa annenhver dag ca Har de siste dagene hatt litt ømmere bryst, men ikke noe voldsomt. I går hadde jeg av og på med kvalme og følte ting jobba der nede og var overbevist om at det går denne gangen. I dag har jeg ikke kjent noe som helst og blir da fort negativ må jo nesten bare le av meg selv! Venter fortsatt med første test til søndag, er 11 dpo da og samboeren er hjemme igjen - veldig veldig spent..
Veldig kjipt å lese at det ikke har dukket opp en strek hos deg enda. Håper håper det plutselig kommer en overraskelse eller at det går neste gang og kommer en august-baby
Hvis CD 16 er i dag, og du hadde peak i dag tidlig vil jeg tro egger slippes i morgen tidlig/ettermiddag. Det er absolutt ikke for sent! Størst sjanse er dagen før EL og selve EL-dagen, så det er bare å hoppe i høyet i kveld om du får med gubben Vil tro det er perfekt å legge inn aksjer i kveld, så er det klart til i morgen når egget slippes!