❤️IKM UKE 46❤️

Ikke denne gangen. Tror jeg brukte vanlige fra RFSU sist jeg ble gravid og da fikk jeg først svaaak strek 2 dager før IKM. Så det vil være på mandag for meg denne gangen. Mulig jeg bare produserer sakte i tillegg?
Skal prøve en CB ultratidlig i morgen tidlig for å se om den gir utslag, etter det tror jeg kanskje jeg venter til IKM for å se før jeg tester igjen
Høres lurt ut å vente mtp. historikken. IKM eeer jo egentlig dagen for å teste første gang :laughing002

Jeg sprakk på 7dpo, jeg også. Veldig glad for at jeg ikke er alene om det :rolleyes:

Over til noe annet som ga meg mildt sagt et slag i magen. En god venninne er gravid. Jeg er ganske sikker på at det satt på første forsøk. Jeg ble såå glad på hennes vegne, håper at jeg følger med snart. Samtidig synes jeg det er urettferdig at noen får det til med en gang, mens andre prøver og prøver. Jeg ble også lei meg naturligvis, derav slaget. Blandede følelser.

Over til testen min. En skygge 7 dpo. Tok testen og dro på butikken, så den er tatt etter fristen. Håper den utvikler seg til noe!

Jeg lurer på hvordan dere får til at appen sier i fra når den oppdager strek på testen. Min gjør ikke det! :bored:

Vis vedlegget 447852
Jeg ser! Vet ikke, har ikke brukt den appen så mye og har aldri hatt positiv med den:confused013

Føøøler sånn med deg!:Heartred Søstra mi har blitt gravid begge gangene på 2. forsøk, og har termin i slutten av april. Hun er en sånn type som bare - ups, der var jeg gravid - liksom. Det gjør ekstra vondt når det er noen nær:sorry:

Vet dere.. at det er en ting som har slått meg når jeg leser her inne (selvom jeg ikke er veldig aktiv selv) å det er at i alle andre forum (jeg har erfaring med da) så er det så mye negativ stemning , folk er ikke gode med hverandre å det virker nesten som det går sport i å rive andre ned. Sånn er det ikke her. Det er litt interessant og fint å se egentlig :angelic: off topic

Er det ikke antydning til strek her? Eller har hode mitt blitt helt kokko? :smiley-ashamed004 :laughing005
Screenshot_20241109_214751_Negative Image.jpg
1000024854.jpg

Vet dere.. at det er en ting som har slått meg når jeg leser her inne (selvom jeg ikke er veldig aktiv selv) å det er at i alle andre forum (jeg har erfaring med da) så er det så mye negativ stemning , folk er ikke gode med hverandre å det virker nesten som det går sport i å rive andre ned. Sånn er det ikke her. Det er litt interessant og fint å se egentlig :angelic: off topic
Det er godt å ikke føle seg så alene i alle oppturene og nedturene :Heartbigred Du har så rett! Takknemlig for dere alle:Heartred

Syntes den er sterk til å være skygge, ser farget ut også :Heartred
Det synes igrunn jeg også, men så er jeg jo redd jeg stirrer på meg en strek, som egentlig ikke er der :arghh: og så er det første gang jeg bruker metode testen, så har ikke noe erfaring med de:happy: tør liksom ikke helt å ha troen.. hvordan går det med deg? Har du testet noe mere?

Det synes igrunn jeg også, men så er jeg jo redd jeg stirrer på meg en strek, som egentlig ikke er der :arghh: og så er det første gang jeg bruker metode testen, så har ikke noe erfaring med de:happy: tør liksom ikke helt å ha troen.. hvordan går det med deg? Har du testet noe mere?
Ja, men det går i et. Får ikke holdt meg maks i 2 timer :laughing001 kan jo ikke forvente at det er noen sterkere streker da heller liksom. Får streker så det er jo positivt. Har ADHD så blir jo helt manisk på ting.. akkurat i sånne situasjoner som det her så føler jeg det er riktig å skylde på diagnosen til de rundt meg, for det er det eneste det går i om dagen :laughing001:dead:

Jeg har troa på deg :smiley-bounce012

Hun fikk ikke noe klart svar, men fastlegen hadde ikke opplevd det før og ringte sykehuset for å forhøre seg og hadde da fått beskjed om at det ikke var uvanlig, så lenge den viste stigning.
Husker det så godt for hun hadde prøvd så lenge og jeg var så nervøs på hennes vegne :Heartred
Aha, men er det er jo fint og vite :Heartred Glad det gikk fint med venninnen din, kan jo virkelig skjønne at det var en nervepirrende tid for henne og deg som satt på side linjen. Det er ikke bare bare det her :dead:

Ja, men det går i et. Får ikke holdt meg maks i 2 timer :laughing001 kan jo ikke forvente at det er noen sterkere streker da heller liksom. Får streker så det er jo positivt. Har ADHD så blir jo helt manisk på ting.. akkurat i sånne situasjoner som det her så føler jeg det er riktig å skylde på diagnosen til de rundt meg, for det er det eneste det går i om dagen :laughing001:dead:

Jeg har troa på deg :smiley-bounce012
Hehe :laughing005 samme her! Noen av testene er tatt på 1times urin :smiley-ashamed004 god å ha noe å skylde på da :dance018
Jeg så faktisk nå att jeg har ultrasvak strek på en make sure test også, men aner ikke når den streken dukket opp :dead:
Blir ihvertfall spennende å teste i morgen, har jo ett lite håp, selv om jeg prøver å tenke realistisk :smiley-ashamed004:love7

Håper din blir sterkere :love7

Back
Topp