❤️IKM UKE 46❤️

Åhhh det mååå være vår tur denne gangen:nailbiting: kan ikke skjønne at det bare er innbilt
Hahah støttes!!! Jeg ryker garantert i morgen, 6dpo:laughing002
Håper for deg og!! Spesielt siden egget slapp fra riktig siden denne måneden:smiley-angelic001
Satser på gullegget nå jenter! Herregud, hadde vært så gøy om vi havnet i samme termin forum også.. :love7
må si det er mye rare greier som skjer der nede nå, er liksom litt sånn små vondt samtidig ikke vondt.. Har faktisk tatt 1 test hverdag nå siden 5 DPO, skal gjøre det til en greie :laughing001 Fra blank til antydning til tydelig! Hadde vært litt gøy å fått den rekke følgen

4 DPO
5 DPO
6 DPO

Vedlegg

• IMG_7492.jpeg
    IMG_7492.jpeg
    109,4 KB · Visninger: 39
Hva mener den at dere skal få om det klaffer?

Sier jente nå, men det stemte ikke på han yngste. Stemte på mellomste Jente, og eldste Gutt. Så blir spennede å se se om jeg blir gravid nå

Vedlegg

• IMG_7493.jpeg
    IMG_7493.jpeg
    193,9 KB · Visninger: 35
Hva mener den at dere skal få om det klaffer?

Sier jente nå, men det stemte ikke på han yngste. Stemte på mellomste Jente, og eldste Gutt. Så blir spennede å se se om jeg blir gravid nå
Er måneden termin eller måneden man ble gravid?

Hm hadde el 30 oktober, men unnfangelse skjer vel ikke før november antar jeg :angelic: Oktober sier gutt og november jente. Forrige var i april og den stemmer med jente. Av en merkelig grunn føler jeg neste må bli jente siden det var en jente vi mistet. Innser at det gir null mening :smiley-ashamed004
Litt usikker om det er selve unnfangelsen eller ikke, men ja, vi er jo i månedsskiftet mellom oktober/november flere av oss!

Skjønner det, savnet etter en jente-baby er jo der❤️ Jeg vil veldig gjerne ha en jente til, og kinesisk fødselskart sier jente for meg ut året. Det blir spennende å se :love7

Opplever noe økt utflod fra i dag tror jeg, det kan og være et gravid tegn eller hur :smiley-ashamed004
Høres lovende ut :love7 Jeg syntes også at utfloden når du er gravid får en annen type lukt, litt sånn søt. Spennede fremover nå :smiley-bounce022

Herregud! Kroppen har gått helt av skaftet. Etter å ha født to barn har jeg sist i 2019 har jeg aldri hatt utfordringer med lekkasje, men nå i det jeg sto å kledde av meg for å gå på do begynte det å renne. Omg. Hurra for kvinnekroppen:couchpotato: Kanskje jeg bare må ta det som et tegn?:laughing001
Det er så grusomt. Har vært syk denne uka, og jeg har hosta så jeg har tissa på meg flere ganger :dead:

Back
Topp