Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg unnlater å svare på det her7 dpo og testetrangen uteblir foreløpig Hvordan går det med dere andre?
Samme her! Følte murringer i hele går, som var 6 dpo for meg, sånn som du er i dag. Ville heller ikke si noeEr så redd for å Jinxe, men i dag føler jeg litt svake mens murringer..
Sterkt!!! Bare 5dpo og kløøøør etter å teste7 dpo og testetrangen uteblir foreløpig Hvordan går det med dere andre?
Også redd for å jinxe! Men kjenner litt murringer nederst i magen, og har hatt litt vondt i korsryggen i natt. I går hadde jeg noen stikkinger/ubehag i puppene. Men ikke sånn konstant drit vondt som jeg hadde sist. veldig tidlig da. Redd jeg tenker på meg alt og, siden jeg så gjerne vilEr så redd for å Jinxe, men i dag føler jeg litt svake mens murringer..
Jaaaa! Føler man liksom føler noe hver gang også er det ikke no.. det er så utrolig kjipt. For man får så håp.. Men, sist mnd følte jeg 0 og viste at jeg ikke hadde sjangs til å bli gravid siden egget slapp fra høyre side. Men, nå i dag så har jeg følt litt murringer og puppene er pløsete. Begynte med litt murringer i stad og nå Har jeg sånn strekk vondt i høyre side nå som ikke går over..Også redd for å jinxe! Men kjenner litt murringer nederst i magen, og har hatt litt vondt i korsryggen i natt. I går hadde jeg noen stikkinger/ubehag i puppene. Men ikke sånn konstant drit vondt som jeg hadde sist. veldig tidlig da. Redd jeg tenker på meg alt og, siden jeg så gjerne vil
Åh, tenk om Håper virkelig!Samme her! Følte murringer i hele går, som var 6 dpo for meg, sånn som du er i dag. Ville heller ikke si noe
Haha! Tok en i går før jeg la meg kl 23:37.. tenkte at det bare var 1 time til jeg var 6 DPO så da var det lovSterkt!!! Bare 5dpo og kløøøør etter å teste
Åhhh det mååå være vår tur denne gangen kan ikke skjønne at det bare er innbiltJaaaa! Føler man liksom føler noe hver gang også er det ikke no.. det er så utrolig kjipt. For man får så håp.. Men, sist mnd følte jeg 0 og viste at jeg ikke hadde sjangs til å bli gravid siden egget slapp fra høyre side. Men, nå i dag så har jeg følt litt murringer og puppene er pløsete. Begynte med litt murringer i stad og nå Har jeg sånn strekk vondt i høyre side nå som ikke går over..
Hahah støttes!!! Jeg ryker garantert i morgen, 6dpoHaha! Tok en i går før jeg la meg kl 23:37.. tenkte at det bare var 1 time til jeg var 6 DPO så da var det lov
Velkommen Vil tro el er 01/11 om du fikk positiv el test 31? El kommer jo som regel dagen etter positiv testHåpefull97 - 27 - B1 - PP3 - el 31.10 - ikm 13.11
Hei, litt late to the party og ny her! Fikk positiv test 31/10, så setter EL til da? Eller dagen etter?
Jeg kjøper babyplan strimler på billige-tester.no. I tillegg har jeg clearblue fertilitetsmonitor. Starter å teste så fort blødningene er over egentlig, men det er fordi jeg har vært noe usikker på syklus ifm syklustull etter senabort. Tester da hver morgen, når jeg ser noe økning tester jeg flere ganger den dagen for å ikke gå glipp av toppen Bruker Premom appenTrenger alle eggløsningstest-tipsene jeg kan få. Tenkte å prøve premom neste runde. Hvilke tester bruker dere, hvor kjøper dere, når begynner dere å teste, når på døgnet tester dere?
Veeet, det frister jo… men fornuften i sier meg at ingen tester viser positivt nå, og når jeg først har begynt blir jeg helt testegalSterkt!!! Bare 5dpo og kløøøør etter å teste
Håper for deg og!! Spesielt siden egget slapp fra riktig siden denne månedenÅh, tenk om Håper virkelig!
Velkommen! Har satt deg på lista, bare med EL den 01.11Håpefull97 - 27 - B1 - PP3 - el 31.10 - ikm 13.11
Hei, litt late to the party og ny her! Fikk positiv test 31/10, så setter EL til da? Eller dagen etter?