❤️IKM UKE 46❤️

Er så redd for å Jinxe, men i dag føler jeg litt svake mens murringer..
Også redd for å jinxe! Men kjenner litt murringer nederst i magen, og har hatt litt vondt i korsryggen i natt. I går hadde jeg noen stikkinger/ubehag i puppene. Men ikke sånn konstant drit vondt som jeg hadde sist. veldig tidlig da. Redd jeg tenker på meg alt og, siden jeg så gjerne vil:rolleyes:

Last edited:
Også redd for å jinxe! Men kjenner litt murringer nederst i magen, og har hatt litt vondt i korsryggen i natt. I går hadde jeg noen stikkinger/ubehag i puppene. Men ikke sånn konstant drit vondt som jeg hadde sist. veldig tidlig da. Redd jeg tenker på meg alt og, siden jeg så gjerne vil:rolleyes:
Jaaaa! Føler man liksom føler noe hver gang også er det ikke no.. det er så utrolig kjipt. For man får så håp.. Men, sist mnd følte jeg 0 og viste at jeg ikke hadde sjangs til å bli gravid siden egget slapp fra høyre side. Men, nå i dag så har jeg følt litt murringer og puppene er pløsete. Begynte med litt murringer i stad og nå Har jeg sånn strekk vondt i høyre side nå som ikke går over..

Jaaaa! Føler man liksom føler noe hver gang også er det ikke no.. det er så utrolig kjipt. For man får så håp.. Men, sist mnd følte jeg 0 og viste at jeg ikke hadde sjangs til å bli gravid siden egget slapp fra høyre side. Men, nå i dag så har jeg følt litt murringer og puppene er pløsete. Begynte med litt murringer i stad og nå Har jeg sånn strekk vondt i høyre side nå som ikke går over..
Åhhh det mååå være vår tur denne gangen:nailbiting: kan ikke skjønne at det bare er innbilt

Omg! Vet ikke hva jeg skal tro denne syklusen.. eggløsningen kommer sent, men etter testene å dømme; bedre enn noen sinne tidligereo_O aldri før hatt så høye verdier på LH eller e3g i tidligere sykluser:woot:
IMG_4665.png

Håpefull97 - 27 - B1 - PP3 - el 31.10 - ikm 13.11

Hei, litt late to the party og ny her! Fikk positiv test 31/10, så setter EL til da? Eller dagen etter? :happy:

Håpefull97 - 27 - B1 - PP3 - el 31.10 - ikm 13.11

Hei, litt late to the party og ny her! Fikk positiv test 31/10, så setter EL til da? Eller dagen etter? :happy:
Velkommen :D Vil tro el er 01/11 om du fikk positiv el test 31? El kommer jo som regel dagen etter positiv test:Heartred

Tiden har sjeldent gått så sakte som nå :dance018 er så klar for å starte testing i morgen, men er egentlig aaalt for tidlig.. har noe over 10 strimler, og testet pos først 11 dpo forrige pp, så er jo bare bortkastet å starte så tidlig:banghead:

Trenger alle eggløsningstest-tipsene jeg kan få. Tenkte å prøve premom neste runde. Hvilke tester bruker dere, hvor kjøper dere, når begynner dere å teste, når på døgnet tester dere?

Da kom endelig eggløsningen her og, og heldigvis for det - da samboeren er bortreist hele uka! Så fikk i hvert fall lagt inn noen aksjer dagene før EL! Tenker IKM kommer mot slutten av uke 46 nå for meg.
Har en god følelse denne måneden, da jeg aldri har hatt så sterk strek på eggløsning før, eller så mye slim, haha. Så krysser fingrene
IMG_8454.jpeg

Trenger alle eggløsningstest-tipsene jeg kan få. Tenkte å prøve premom neste runde. Hvilke tester bruker dere, hvor kjøper dere, når begynner dere å teste, når på døgnet tester dere?
Jeg kjøper babyplan strimler på billige-tester.no. I tillegg har jeg clearblue fertilitetsmonitor. Starter å teste så fort blødningene er over egentlig, men det er fordi jeg har vært noe usikker på syklus ifm syklustull etter senabort. Tester da hver morgen, når jeg ser noe økning tester jeg flere ganger den dagen for å ikke gå glipp av toppen :love7 Bruker Premom appen

Back
Topp