Jeg må nok forhøre meg med mannen ang. det med bursdag i august og se hva vi lander på.Jeg skjønner tankegangen din mtp bursdagene. Og tenker at du må bare gjøre det som kjennes rett for deg. Om det gir mest mening å hoppe over en pp så er det ingenting i veien for det kanskje er det godt med en pause, kanskje klaffer det med et uhell, også går det bra og.
Med jobben kjenner jeg meg litt igjen. Men må si meg veldig enig med @Sprellemamma egentlig, at om du ønsker å takke nei, så gjør det fordi det kjennes tryggest for deg å være gravid i jobben med en sjef du er trygg på. Og ikke fordi du føler deg som en byrde om du raskt må si du er gravid. Når det er sagt har jeg full forståelse for at det er en ting å være enig i det i teorien, og en annen ting og faktisk stå for det Selv vil jeg nå måtte søke ny jobb mens jeg er høygravid eller i permisjon.. vi bygger hus i byen samboer er fra og flytter ca juni 2025.. etter planen skulle jeg føde et halvt år før vi flytter, men sånn ble det ikke. Er også veldig ukomfortabel med å måtte søke jobb mens jeg er gravid eller i permisjon, og måtte være sykemeldt/permittert (må i svangerskapspenger ganske asap etter gravid i jobben min) fra min nåværende jobb mens jeg ikke lenger bor i Oslo en gang.. men viktigste for meg er å bli gravid igjen nå, så får jeg ta det «problemet» når jeg kommer til det
Ang. jobb så vil jeg selvfølgelig ha den nye jobben, og har veldig lyst til å ta det steget. Det er jo litt skummelt så klart, men samtidig har jeg hatt samme jobb i over fire år nå, så er litt klar for å prøve noe nytt. Det blir spennende å se om jeg får den i det hele tatt - her snakker jeg som om jeg allerede har fått tilbud
Neste uke blir generelt en spennende uke med testing, mulig jobbtilbud og farsdag mot slutten av uken