Siden dette er stedet for å dele tanker, så er det en annen ting jeg har tenkt litt på denne PPen.
Dersom jeg ikke blir gravid nå, vurderer jeg å hoppe over en måned. Av den teite grunnen at snuppeluren min har bursdag 26. august, og med neste PP blir menstermin rundt 24. august, som er litt for nært syns jeg. Jeg vet at sannsynligheten for at de skulle bli født på samme dato er veldig liten, men bare det at de har bursdag samme uke er noe jeg også kvier meg for… Hadde det enda vært typ 5. august, så hadde det vært helt i orden.
Samtidig er jeg i en jobbsøkeprosess nå, og får jeg jobben, vil jeg være flere måneder på vei allerede før jeg begynner i ny stilling. Dersom jeg er gravid akkurat nå kan jeg si nei takk hvis jeg får tilbud, og fortsette i samme jobb, fordi jeg kommer til å vite det før jeg får et mulig tilbud. Men er jeg ikke gravid, sier jeg selvfølgelig ja.
Vet ikke helt hvorfor jeg tenker disse tingene, siden det aldri har vært aktuelt å sette jobb foran graviditet tidligere. Men nå er det noe jeg stadig tenker på, og klarer ikke helt å komme frem til hva som er best for meg