❤️IKM UKE 46❤️

Grunnen er at vi rett og slett vil begynne å leve. Slutte med alt som har med el, testing, forsøk, medisiner osv å gjøre.
Vi må bare sette en strek en gang, og jeg ønsker heller ikke å bli FOR gammel…men det er det vi tenker, og det vi tenker er riktig for oss❤️
Jeg tenker at det er veldig forståelig. Særlig med tanke på hvor altoppslukende det er med all testingen og ventingen og så mer testing. Jeg kan ikke begripe hvordan det er å prøve så lenge en gang, så det er ingen andre som kan fortelle dere hvor lenge dere skal holde på eller hvordan det skal se ut.

Hva tror dere? Når er eggløsning ifølge disse testene? I går eller i dag? Jeg bruker å beregne/ha el dagen etter positiv el test, og bruker som regel å ha mye kortere topp enn dette :happy:
1000006354.jpg

Og det nærmer seg el❤️ aksjer lagt i dag, og neste blir lørdag. Vi har lagt annenhver dag, så krysser virkelig alt jeg har for at den sitter denne gangen❤️ synes vi fortjener dette etter å mistet 3 ganger og er nå i PP 72.

Hatt mye el slim denne PP’n, noe som har vært fraværende i en god stund nå. Så har en god følelse denne runden. Skummelt å ha det, men man må kjenne litt på det innimellom alt det negative også.
Hei igjen, kjenner desverre igjen flere navn fra forrige prøving her ja. Jeg heier på oss for at denne gangen sitter den! Jeg har as we speak veldig vondt i eggleder nå, så det er nok bra med aktivitet der

Beibisen - 29 - B1 - PP2 - EL 31/10 - IKM 15/11

Men, for svar til babydrømmen87: jeg ble gravid tidlig juli, så mistet jeg i siste uken av juli. Siden da har jeg hatt rester som ikke jeg ble kvitt osv. Men jeg har nesten ikke vanlig utflod siden jeg mistet. har ikke sånn slimete EL utflod. Litt grafisk her men; Ser mere tørt og lite ut som bare jevner seg i trusa. Er redd at det påvirker prøvingen? Ser du skrev noe om det. Kan være at rett og slett ikke er helt igang igjen likvell systemet da?

Hva tror dere? Når er eggløsning ifølge disse testene? I går eller i dag? Jeg bruker å beregne/ha el dagen etter positiv el test, og bruker som regel å ha mye kortere topp enn dette :happy: Vis vedlegget 447173
Mine tester var kjempe positive dagen før EL og noen timer før EL. Så tenker egget slapp på kvelden/natta etter de siste positive. Mitt slapp kl 00:50 ca fikk skikkelig EL smerter

Vedlegg

• IMG_7388.png
    IMG_7388.png
    1,3 MB · Visninger: 26
Hei igjen, kjenner desverre igjen flere navn fra forrige prøving her ja. Jeg heier på oss for at denne gangen sitter den! Jeg har as we speak veldig vondt i eggleder nå, så det er nok bra med aktivitet der

Beibisen - 29 - B1 - PP2 - EL 31/10 - IKM 15/11

Men, for svar til babydrømmen87: jeg ble gravid tidlig juli, så mistet jeg i siste uken av juli. Siden da har jeg hatt rester som ikke jeg ble kvitt osv. Men jeg har nesten ikke vanlig utflod siden jeg mistet. har ikke sånn slimete EL utflod. Litt grafisk her men; Ser mere tørt og lite ut som bare jevner seg i trusa. Er redd at det påvirker prøvingen? Ser du skrev noe om det. Kan være at rett og slett ikke er helt igang igjen likvell systemet da?
Man er avhengig av el slim for å bli gravid. Men det er ikke alltid man merker noe til det.
Man kan ha el slim uten å få det i trusa liksom eller på papiret. Noen har bare mindre mengder og at det holder seg lengre opp enn andre. Hos meg har det vært tørt tørt liksom. Så veldig positivt at jeg merker at det har kommet tilbake.

Grunnen er at vi rett og slett vil begynne å leve. Slutte med alt som har med el, testing, forsøk, medisiner osv å gjøre.
Vi må bare sette en strek en gang, og jeg ønsker heller ikke å bli FOR gammel…men det er det vi tenker, og det vi tenker er riktig for oss❤️
Det har jeg full forståelse for:Heartred Man kan jo få hjelp opp til 46 år i IVF-verden, så derfor jeg spurte:love2
Det tar virkelig på å stå i prøving. Vi har prøvd en stund på nummer 2 og selv om jeg har fulgt venninner i sin lange reise for å bli mamma så er det helt umulig å forestille seg hva man går i gjennom før man har fått en liten følelse av å stå i negative tester og alle nedturer som følger med selv. Høres ut som en fornuftig og veloverveid avgjørelse, så håper jeg virkelig det klaffer for dere før den tid kommer :smiley-angelic001:Heartred

Wow, det er jo helt rått :smiley-bounce022 Hvor lenge har du gått på det?
Ikke så lenge faktisk, tok det i ca 1 måned før jeg glemte det helt bort for noen uker siden. Har selvsagt begynt igjen nå :joyful: Den eneste endringen jeg har gjort siden forrige blodprøve er å ta Q10 (og ikke den alle anbefaler, men den rimeligere versjonen), Omega 3, Multivitamin og D-vitamin. Så det MÅ jo ha funket, kan ikke skjønne annet :confused005

Da er det endelig el her også. Tipper egget slipper I dag. Denne gangen har jeg nesten ikke kjent noen ting til elsmerter. Temper, så blir spennende å se når ff mener jeg har el :) hadde ikke store elsmerter før heller, men etter att jeg mistet I senabort, så fikk jeg syke, syke elsmerter. De har gradvis gått over nå. Har egentlig ikke troen denne runden, kanskje fordi jeg merket så lite til el..

Vedlegg

• Screenshot_20241101_115621_Premom.jpg
    Screenshot_20241101_115621_Premom.jpg
    137,9 KB · Visninger: 26
Solb - 41 - B4 - PP1 (SA Juli, SA Oktober) EL 2/11 - IKM 16/11

Ikke så lenge faktisk, tok det i ca 1 måned før jeg glemte det helt bort for noen uker siden. Har selvsagt begynt igjen nå :joyful: Den eneste endringen jeg har gjort siden forrige blodprøve er å ta Q10 (og ikke den alle anbefaler, men den rimeligere versjonen), Omega 3, Multivitamin og D-vitamin. Så det MÅ jo ha funket, kan ikke skjønne annet :confused005
Det må absolutt ha funket. Lurer på om vi skal starte å ta D vitaminer selv. Leste om Q10 for lenge siden og da sto det at man måtte gå noen mnd for full effekt, men er vel ikke sånn allikevel. Så gøy å høre at det kan gjøre så stor forskjell :smiley-bounce022

Det må absolutt ha funket. Lurer på om vi skal starte å ta D vitaminer selv. Leste om Q10 for lenge siden og da sto det at man måtte gå noen mnd for full effekt, men er vel ikke sånn allikevel. Så gøy å høre at det kan gjøre så stor forskjell :smiley-bounce022
Hva hjelper Q10 med? Hilsen en som ikke har lest noe som helst på det:bored:

Gleder meg så sykt til første test :smiley-bounce022 Kommer ikke til å følge med på HP denne mnd heller, siden jeg er syk så lever den sin egen verden

Vedlegg

• IMG_7410.png
    IMG_7410.png
    172,7 KB · Visninger: 19
Gleder meg jeg og!!! Føles ikke sååå lenge til, siden det er fredag i dag og vi kan teste i neste uke☺️
Jaaaa, du kan teste en dag for meg. Er jo ikke fullført 4 DPO før kl 00:50 i natt føler om tester på onsdag f.eks. så er jeg bare 8 egentlig.. blir ca 8 1/2 DPO :hilarious: Så blir bedre å teste torsdag

Back
Topp