❤️IKM UKE 46❤️

Grunnen er at vi rett og slett vil begynne å leve. Slutte med alt som har med el, testing, forsøk, medisiner osv å gjøre.
Vi må bare sette en strek en gang, og jeg ønsker heller ikke å bli FOR gammel…men det er det vi tenker, og det vi tenker er riktig for oss❤️
Jeg tenker at det er veldig forståelig. Særlig med tanke på hvor altoppslukende det er med all testingen og ventingen og så mer testing. Jeg kan ikke begripe hvordan det er å prøve så lenge en gang, så det er ingen andre som kan fortelle dere hvor lenge dere skal holde på eller hvordan det skal se ut.

Hva tror dere? Når er eggløsning ifølge disse testene? I går eller i dag? Jeg bruker å beregne/ha el dagen etter positiv el test, og bruker som regel å ha mye kortere topp enn dette :happy:
1000006354.jpg

Og det nærmer seg el❤️ aksjer lagt i dag, og neste blir lørdag. Vi har lagt annenhver dag, så krysser virkelig alt jeg har for at den sitter denne gangen❤️ synes vi fortjener dette etter å mistet 3 ganger og er nå i PP 72.

Hatt mye el slim denne PP’n, noe som har vært fraværende i en god stund nå. Så har en god følelse denne runden. Skummelt å ha det, men man må kjenne litt på det innimellom alt det negative også.
Hei igjen, kjenner desverre igjen flere navn fra forrige prøving her ja. Jeg heier på oss for at denne gangen sitter den! Jeg har as we speak veldig vondt i eggleder nå, så det er nok bra med aktivitet der

Beibisen - 29 - B1 - PP2 - EL 31/10 - IKM 15/11

Men, for svar til babydrømmen87: jeg ble gravid tidlig juli, så mistet jeg i siste uken av juli. Siden da har jeg hatt rester som ikke jeg ble kvitt osv. Men jeg har nesten ikke vanlig utflod siden jeg mistet. har ikke sånn slimete EL utflod. Litt grafisk her men; Ser mere tørt og lite ut som bare jevner seg i trusa. Er redd at det påvirker prøvingen? Ser du skrev noe om det. Kan være at rett og slett ikke er helt igang igjen likvell systemet da?

Back
Topp