❤️IKM UKE 46❤️

Er litt sånn små off akkurat nå, i går var jeg sikker på at jeg skulle dø.. Influensa er virkelig noe dritt! Er mye bedre i dag, men kjenner at kroppen har fått juling :dead:
Kjedelig med influensa:arghh: Det er virkelig det verste. Håper ikke det forstyrrer noen av de indre prosessene som skal skje den neste uka:stop:

Høy på monitoren i dag, og i går var jeg hos gyn for skylling av egglederne. Alt var åpent, men lov å håpe at det kan booste fertiliteten, har i allefall lest det :joyful:
Denne PPen er uten noe som helst form for støttemedisiner. Fikk anbefalt å ta D-vitamin og omega 3, så det skal jeg fortsette med.

Høy på monitoren i dag, og i går var jeg hos gyn for skylling av egglederne. Alt var åpent, men lov å håpe at det kan booste fertiliteten, har i allefall lest det :joyful:
Denne PPen er uten noe som helst form for støttemedisiner. Fikk anbefalt å ta D-vitamin og omega 3, så det skal jeg fortsette med.
Kan jeg spørre hvordan det føltes ut?:bookworm:

Helt jævlig! Trodde jeg skulle dø i går kveld.. nei tenker det går bra, var dødssyk med Halsbetennelse når jeg ble gravid med sønnen min
Ååå så dritt :dead: Masse god bedring!! :love7Godt å høre man blir gravid tross immunforsvaret jobber på høygir:laughing002 ligger her og har veldig lyst på Ibux, men det skjer ikke

Ååå så dritt :dead: Masse god bedring!! :love7Godt å høre man blir gravid tross immunforsvaret jobber på høygir:laughing002 ligger her og har veldig lyst på Ibux, men det skjer ikke
Er skikkelig fælt, men syntes det er være for han minste som har feber som hopper opp å ned, formen hans er fin da :) Jeg hadde også Corona 3 ganger når jeg var gravid med han.. Bare å holde seg unna Ibux, hjelper Paracet? Ja, sykdom har ikke noe å si. Gravid blir man uansett hvor syk man er

Er skikkelig fælt, men syntes det er være for han minste som har feber som hopper opp å ned, formen hans er fin da :) Jeg hadde også Corona 3 ganger når jeg var gravid med han.. Bare å holde seg unna Ibux, hjelper Paracet? Ja, sykdom har ikke noe å si. Gravid blir man uansett hvor syk man er
Uff det skjønner jeg:( håper dere kommer dere fort! Wow såpass! Godt det gikk bra!! Blir ingen Ibux nei, bil ikke risikere noe. Paracet hjelper lite, fikk 4stk Paralgin forte og, lite hjelp der og, menmen, går jo over :) mest irriterende om vi ikke får lagt flere aksjer:laughing002

Uff det skjønner jeg:( håper dere kommer dere fort! Wow såpass! Godt det gikk bra!! Blir ingen Ibux nei, bil ikke risikere noe. Paracet hjelper lite, fikk 4stk Paralgin forte og, lite hjelp der og, menmen, går jo over :) mest irriterende om vi ikke får lagt flere aksjer:laughing002
Takk :Heartred Håper det gror fort, og at dere får lagt de aksjene dere ønsker :love7

Noen andre som tenker sånn: «Om fem dager er det bare tre dager til jeg kan teste» :hilarious: Er helt ulogisk, men sånn jeg fordriver tiden med:laughing001
Eneste jeg sitter å tenker nå er hvor irriterende DPO dagene egentlig er, for er jo egentlig ikke 2 DPO før kl 1 i natt :hilarious: men, jaaa gleder meg til lørdag.. eller natt til søndag 5 DPO :love7

Last edited:
Eneste jeg sitter å tenker nå er hvor irriterende DPO dagene egentlig er, for er jo egentlig ikke 2 DPO før kl 1 i natt :hilarious: men, jaaa gleder meg til lørdag.. eller natt til søndag 5 DPO :love7
Av en eller annen grunn syns jeg nesten at de første dagene er treigest. For er du kommet til 7-8 dpo, så er det bare spenning å teste selv om det ikke nødvendigvis gir noen streker enda:confused013

Hei, og velkommen til alle dere som har IKM en gang i løpet av uke 46:smiley-bounce012 Dette er gruppen for vi som prøver og ønsker sterkt en baby, og driter i at det mulig blir fødsel midt i fellesferien! Det bryr i hvert fall ikke jeg meg om :dance018

Masse lykke til med prøvingen! ❤️

Vil du være med så skriv følgende:

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggeløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

Eks:

MammaenTilO. - 29 - B2 - PP4 - EL 28/10 - IKM 11/11

Mandag 11.11:
Ametyst83 - 40 - B4 - PP4 - EL 29/10 - IKM 11/11
Røyskatta95 - 29 - B2 - PP7 (2etterSA) - EL 30.10 - IKM 11.11
Perlina - 32 - B2 - PP3 - EL 29/10 - IKM 11/11
Kris23 - 32 - B1 - PP 3 - EL: 28.10 - IKM: 11.11
Sprellemamma - 34 - B2 - PP4 - EL 28.10 - IKM 11.11

Tirsdag 12.11:
Ziberia - 35 - B3 - PP2 - EL 3/11 - IKM 12/11

Onsdag 13.11:
MammaenTilO. - 29 - B2 - PP4 - EL 28/10 - IKM 13/11
Mona1988 -36 - B1 - PP5 - EL 1/11(?) - IKM 13/11(?)
Dancemom - 29 - B1 - PP2 - EL 30/10 (?) - IKM 13/11
F96 - 28 - B1 - PP4 - EL 30/10 - IKM 13/11

Torsdag 14.11:
viljelilje - 36 - B7(8) - PP10 - EL 31/10 - IKM 14/11

Fredag 15.11:
Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP72 - EL ca 1/11 - IKM 15/11

Lørdag 16.11:
Iii123 - 36 - B2 - PP18 - EL 3/11 - IKM 16/11

Søndag 17.11:
Mamma2024 - 31 - B2 - PP1 - el 2.11 - ikm 17.11
Mammantil3håperpå4- 35- B4- PP2- el 03.11- ikm 17.11
Andie19 - 30 - B2 - PP5 - EL 3/11 - IKM 17/11

Usikker EL/IKM, eller avventende

Gravid :Heartred

TR :smiley-angry002

Byttet uke :greet025

Gravid - 26 - B2(B1 døde i magen) - PP10 (8 etter senabort) - EL 26/10 - IKM 11/11
Håpefullprøver95 - 29 - B2 - PP15 - EL 02/11 eller 03/11 - IKM 17/11

Hei! Ser at jeg kommer lovlig sent til festen i forhold til mange av dere, men tenkte jeg skulle prøve å henge meg med gjennom denne prøveperioden. Vi har prøvd på barn nummer to aktivt i godt over et år, men har ikke vært gravid siden jeg ble gravid med min datter i 2018 (født 2019), og har ikke brukt noe form for prevensjon disse årene heller.

Dette har vært en utrolig lang, frustrerende og sorgfull prosess så langt, så håper det kan hjelpe å være med her og høre andres erfaringer - og forhåpentligvis glede seg over egen og andres graviditeter ❤️

Av en eller annen grunn syns jeg nesten at de første dagene er treigest. For er du kommet til 7-8 dpo, så er det bare spenning å teste selv om det ikke nødvendigvis gir noen streker enda:confused013
Ikke sant.. de går kjempe treigt :dead: men, snart er vi 8 dpo og kan teste eller gjøre som meg våkne å sjekke hvilepulsen hverdag. Men, har egentlig litt lyst til å kutte den ut å siden testene er mere spennende en den..:hilarious:

Hei! Ser at jeg kommer lovlig sent til festen i forhold til mange av dere, men tenkte jeg skulle prøve å henge meg med gjennom denne prøveperioden. Vi har prøvd på barn nummer to aktivt i godt over et år, men har ikke vært gravid siden jeg ble gravid med min datter i 2018 (født 2019), og har ikke brukt noe form for prevensjon disse årene heller.

Dette har vært en utrolig lang, frustrerende og sorgfull prosess så langt, så håper det kan hjelpe å være med her og høre andres erfaringer - og forhåpentligvis glede seg over egen og andres graviditeter ❤️
Velkommen skal du være❤️

Synd å høre at det tar så lang tid, men her er det flere som har holdt på lenge. Så dette er absolutt stedet å dele dine innerste tanker, følelser, håp og forventninger i denne prosessen.

Jeg tenker vi må være flink til snakke om det som er kjipt og vanskelig, uten at vi graver oss helt ned kanskje. Selv syns jeg det begynner å dra ut nå med PP4, på totalt seks sykluser siden fødselen av førstemann. Det er jo ingenting i forhold til andre som har holdt på mye lenger, men tankene begynner å vandre litt på «hva om»…

Håper du føler at det er trygt å dele her i hvert fall❤️

Det ble fader meg aksjer i kveld og!! Det hadde jeg faktisk ikke trodd :laughing002 Han klarte heller ikke helt slå seg til ro med å misse selveste el dagen. Da har vi en uke i strekk over fruktbar periode. Deilig å vite det hvert fall ikke skal stå på innsatsen

Klarer nesten ikke sette meg inn i hvor tungt det må være å stå i prøveprosessen over så lang tid.. det er så altoppslukende. Håper virkelig det er deres tur denne måneden :Heartred

Det ble fader meg aksjer i kveld og!! Det hadde jeg faktisk ikke trodd :laughing002 Han klarte heller ikke helt slå seg til ro med å misse selveste el dagen. Da har vi en uke i strekk over fruktbar periode. Deilig å vite det hvert fall ikke skal stå på innsatsen
Herlig! Rart hvilke krefter en klarer å skrape frem når det gjelder som mest :hilarious:

Det ble en runde her i kveld også, så da har vi lagt inn aksjer hver andre dag, altså alle partallsdagene siden 22. oktober:joyful:

Back
Topp