❤️IKM UKE 46❤️

ALTSÅ ALTSÅ HØR HER!! :hilarious: Skal love dere man merker forskjell på om egget virkelig slapp og rusler ned egglederen.. sist mnd var det høyre side, og egglederen fanget det ikke opp.. merket ikke no. Ingen stikk eller murringer, men nå snakker vi. Kjenner det jeg :hilarious: høres sikkert halv gal ut, men sånn får det være :hilarious:

Er bare veldig glad det er på riktig side denne mnd og at man kan merke at ting skjer :angelic:
Så bra!!! Betyr det at du er 1 dpo fra i morgen, og at du derfor har tid til å begynne med ananas likevel? :D

Enig i at det er bedre å vite at det skjer noe enn å ikke kjenne noe som helst. Håper virkelig det var gullegget som slapp nå:smiley-angelic001

Har hørt at den appen kan bruke tre måneder på å bli kjent med kroppen og syklusen din. Og med tanke på at du har hatt en SA og en kjemisk, så har den kanskje ikke fått lagret nok info til at den klarer å beregne riktig?

Til sammenligning sa Premom at jeg skulle ha EL den 31. oktober når jeg registrert mens fra 17. oktober, men den kom jo 28. oktober. Så føler at den tar mest utgangspunkt i generell statistikk i begynnelsen, og deretter justerer etter dine sykluser.
Det kan hende! Har jo ikke så mye «normale» sykluser i historikken etter at jeg startet med appen.. tok en del el tester jeg la inn her mellom medisinsk abort og utskraping, det forvirrer kanskje appen litt. Men tok en ny test nå når jeg kom hjem, den er tydelig svakere syntes jeg, holdt meg i over 4t. Så tror toppen var på morgnene? Syntes jo den testen så positiv ut selvom Premom ikke gir så høy score? Kan ikke helt skjønne det jeg, men. På bilde av testene, den nr tre fra høyre (fra morgenen), må jo regnes som peak?

Vedlegg

• IMG_3006.png
    IMG_3006.png
    1,3 MB · Visninger: 29
  • IMG_3003.jpeg
    IMG_3003.jpeg
    669,1 KB · Visninger: 26
Takk for tips, @Ametyst83 og @MammaenTilO ! Da ryker siste test i kveld :flower

Registrerte testen under «andre» ja. Hmm, det kan jo absolutt være en bug ja @F96 og enig med deg at det er litt irriterende. Men så lenge vi ser det er en økning så er kanskje det det viktigste.. er lett med tankekjør rundt dette, men håper du har det greit på kveldsvakt selvom :love017 vi får ta en test til i kveld begge to og håpe det gir litt klarhet!
Absolutt lett med tankekjør! Blir smålig gal av dette. Vurderer å endre til high og peak manuelt? for at den skal skjønne at det var toppen. Mtp at appen blir riktig ellers og potensielle fremtidige sykluser :laughing002 Men ja så lenge testen ser pos ut, er jo det viktigst :Heartred hvordan gikk siste test i kveld??

Last edited:
Det er så morsomt at du sier, trodde nemlig det bare var i hode mitt :hilarious: Før første kjente jeg ingen ting til eggløsning, men etter å ha fått barn kjenner jeg kjempe tydlig hver mnd hvilken side egget kommer fra! Så utrolig rart, skulle jo tro alt var slappere og mer utstrukket så vi skulle kjent mindre:hilarious:
Jeg kjente aldri noe før, men etter jeg ble gravid og hadde MA tidligere i år så har det virkelig endret seg! Nå får jeg både vondt i korsryggen og stikkinger på den ene siden! Så noe har tydeligvis skjedd kroppen, haha!

Jeg kjente aldri noe før, men etter jeg ble gravid og hadde MA tidligere i år så har det virkelig endret seg! Nå får jeg både vondt i korsryggen og stikkinger på den ene siden! Så noe har tydeligvis skjedd kroppen, haha!
Kjenner meg igjen her! Første el etter medisinsk og kirurgisk abort (forrige pp), hadde så el smerter at jeg gikk krokrygget :laughing002 aldri merket noe til det før. Stikkende smerter i går og, men ikke like tydelig hvilken side som sist. Men var på veldig stressende vakt, så hadde kanskje ikke tid til å tenke på det på samme måte

Absolutt lett med tankekjør! Blir smålig gal av dette. Vurderer å endre til high og peak manuelt? for at den skal skjønne at det var toppen. Mtp at appen blir riktig ellers og potensielle fremtidige sykluser :laughing002 Men ja så lenge testen ser pos ut, er jo det viktigst :Heartred hvordan gikk siste test i kveld??
Ah visste ikke at det er mulig å endre manuelt, det var ikke dumt :happy: Fint å få ting riktig til eventuelle sykluser, men krysser fingrene for at det går denne runden for deg :Heartred

Er veldig glad jeg fikk tips her inne om å ta en til test i går, den var økt enda mer og gikk over 1,00. Først da endret appen det til høy. Nå er jeg tom for tester, men føler meg trygg på at det da var peak enten i går kveld eller i natt :love017 Om den nye pakken med tester kommer i dag blir det et par runder bare for å kontrollere. Enig med tanken din om at det ser ut som du hadde peak på morningen i går!

Vedlegg

• IMG_1665.jpeg
    IMG_1665.jpeg
    197,2 KB · Visninger: 24
1 dpo, og jeg har allerede mista all tålmodighet. Hvordan venter man igjen?? Nå kan vi jo ikke gjøre noe konkret engang, bare sitte stille til vi ser hva kroppen har giddet å gjøre.
Jeg har egentlig null tro på ananastrikset, men spiser det for harde livet bare for å kunne ha en oppgave :smiley-angelic006

Ah visste ikke at det er mulig å endre manuelt, det var ikke dumt :happy: Fint å få ting riktig til eventuelle sykluser, men krysser fingrene for at det går denne runden for deg :Heartred

Er veldig glad jeg fikk tips her inne om å ta en til test i går, den var økt enda mer og gikk over 1,00. Først da endret appen det til høy. Nå er jeg tom for tester, men føler meg trygg på at det da var peak enten i går kveld eller i natt :love017 Om den nye pakken med tester kommer i dag blir det et par runder bare for å kontrollere. Enig med tanken din om at det ser ut som du hadde peak på morningen i går!
Så bra! Da stemmer det nok at det var peak i går kveld og at egget slipper i løpet av dagen/kvelden i dag☺️ Bare å kjøre på med aksjelegging i dag!

Det kan hende! Har jo ikke så mye «normale» sykluser i historikken etter at jeg startet med appen.. tok en del el tester jeg la inn her mellom medisinsk abort og utskraping, det forvirrer kanskje appen litt. Men tok en ny test nå når jeg kom hjem, den er tydelig svakere syntes jeg, holdt meg i over 4t. Så tror toppen var på morgnene? Syntes jo den testen så positiv ut selvom Premom ikke gir så høy score? Kan ikke helt skjønne det jeg, men. På bilde av testene, den nr tre fra høyre (fra morgenen), må jo regnes som peak?
Toppen var nok på morgenen/formiddagen! Så da har du mest sannsynlig EL i dag, og 1 dpo fra i morgen☺️

1 dpo, og jeg har allerede mista all tålmodighet. Hvordan venter man igjen?? Nå kan vi jo ikke gjøre noe konkret engang, bare sitte stille til vi ser hva kroppen har giddet å gjøre.
Jeg har egentlig null tro på ananastrikset, men spiser det for harde livet bare for å kunne ha en oppgave :smiley-angelic006
Hahah, jeg veeeet! Kjenner på det samme at dagene går så treigt fordi det ikke er noe mer å gjøre enn å vente:banghead: Spiser ananas her og, og prøver ikke å tenke for mye på at vi må vente:dance018

Jeg endret de to sterkeste til høy og peak :cool: tror det er noe i det dere sier med at den ikke har nok «normale» sykluser å ta av, så den skjønner ikke at disse testene var peak. De jeg tok med hcg i blodet var jo unormalt positive. Regner peak fra i går morges ish. Kan jo hende jeg ville fått en enda sterkere mellom 12-22 når jeg var på jobb. Var kjempesvak igjen i dag.
Nå har jeg nettopp operert i kjeven og nektet NSAIDS tiflelle graviditet :laughing002 gruer meg til bedøvelsen går ut. Innså nettopp at jeg ikke får spist ananas!! :smiley-angry017 Gjorde det forrige pp, ble jo gravid! Selvom det ble kortvarig

Kjenner litt frustrasjon over at jeg tviler på at vi får til en runde i kveld, samboer kommer hjem sent og da er bedøvelsen ute. Tror ikke han blir veldig gira av ekornet her som ikke kan åpne gapet en gang:laughing002 har og hatt sex hver dag siste 5 dagene, og kun 1 dag pause før de 5 dagene. Så er ikke sånn at man renner over av lyst heller

Hahah, jeg veeeet! Kjenner på det samme at dagene går så treigt fordi det ikke er noe mer å gjøre enn å vente:banghead: Spiser ananas her og, og prøver ikke å tenke for mye på at vi må vente:dance018
Var det slik at det var det harde i midten av ananasen vi måtte spise? synes å ha lest det. Det er jo ikke godt en gang, men hva gjør vi vel ikke for en positiv test..xsmile9

Var det slik at det var det harde i midten av ananasen vi måtte spise? synes å ha lest det. Det er jo ikke godt en gang, men hva gjør vi vel ikke for en positiv test..xsmile9
Jepp, du må spise dem harde også! Den er viktigst. Det holder å dele en ananas i fire eller seks, avhengig av hvor stor den er. Og så spise en «skive» hver dag i seks dager.

Så bra!!! Betyr det at du er 1 dpo fra i morgen, og at du derfor har tid til å begynne med ananas likevel? :D

Enig i at det er bedre å vite at det skjer noe enn å ikke kjenne noe som helst. Håper virkelig det var gullegget som slapp nå:smiley-angelic001
Jeg skal få mannen til å kjøpe det etterpå. Tenker jeg er 2 DPO nå, siden egget slap nærmere mandag en på tirsdag, siden klokka var 00:50 ca.. rar tid å ha eggløsning :hilarious: Men, bedre seint en aldri. Nå har vi lagt inn bra med aksjer også, dagen før og samme dag. Så får håpe det blir baby nå. Men, kjenner at jeg er så vant til at det ikke blir at jeg ikke blir skuffa om det blir TR også.

Back
Topp