❤️IKM UKE 46❤️

Noen andre med symptomer rundt EL? :smiley-bounce012

I dag har jeg hatt skikkelig stikninger på venstre side hele dagen + smerter i korsryggen nå i kveld. Etter fødselen har jeg fått veldig mange tegn på EL som jeg ikke hadde før:happy:

Det må være drømmen:smiley-bounce012 vi er allerede i gang med aksjelegging, og har «planlagt»:laughing002 en runde til når jeg kommer hjem fra kveldsvakt i kveld. Blir værre fra onsdag av når jeg har operert i kjeven. Får bare stå i det og late som det ikke er så vondt, så jeg får med meg samboer på noen runder, er verdt det om vi får to streker :laughing002
Må man så må man, har samme tanke gang som deg! Ingen ting som skal stoppe oss i en El i hvert fall. Om han så må runke i en kopp og jeg må inseminere så får det bare bli sånn :laughing001

I dag har jeg hatt skikkelig stikninger på venstre side hele dagen + smerter i korsryggen nå i kveld. Etter fødselen har jeg fått veldig mange tegn på EL som jeg ikke hadde før:happy:
Ligger å venter på det, kjenner bare at det stikker litt i venstre side. Får som regel er skikkelig smerter så håper det skjer snart

Da får du sikker EL en gang senere i kveld eller i natt☺️ Og da er det jo helt perfekt timing mtp aksjelegging i kveld!
Håper det skjer nå i kveld, føles sånn.. fikk den her nå da! Håper det er et tegn på at egget skal slippe hvert øyeblikk. Eller så må han hoppe igjen, vet ikke om han orker! Men, da grinner jeg til meg vilja assa..

Vedlegg

• IMG_7320.jpeg
    IMG_7320.jpeg
    340,5 KB · Visninger: 39

Aner ikke. Har aldri kjent noe, tror jeg. Men så kjente ikke jeg de første riene heller, så nervene er tydeligvis på mitt lag der nede, stort sett.

Pleier dere å kjenne før også, og ikke bare akkurat når det skjer?

Aner ikke. Har aldri kjent noe, tror jeg. Men så kjente ikke jeg de første riene heller, så nervene er tydeligvis på mitt lag der nede, stort sett.

Pleier dere å kjenne før også, og ikke bare akkurat når det skjer?
Det er vell ganske stor forskjell fra en type rie til en annen, så det kan kanskje være tilfeldig?

Jeg kjenner i hvert fall tydelig at EL er på vei, den dagen jeg har EL og dagen etter at den har vært. Er nesten helt overflødig for meg å teste når jeg har så mange symtomer :confused013 men fortsatt greit å vite syns jeg:happy:

Nå har jeg EL, skikkelig smerter! Men, når kan jeg si at jeg er 1 DPO da?

IMG_1492.jpeg

Hei damer! Trenger litt hjelp her. Den øverste tok jeg nå, men den ble positiv først 2-3, kanskje 4 minutter over tiden tror jeg. Hva tror dere? Litt redd for at den nummer tre (tok i går ettermiddag) egentlig var positiv og at det nå er for sent men tror ikke den ble positiv med en gang heller.. har ikke fått lagt inn noe spesielt med aksjer foreløpig.

Vis vedlegget 447033
Hei damer! Trenger litt hjelp her. Den øverste tok jeg nå, men den ble positiv først 2-3, kanskje 4 minutter over tiden tror jeg. Hva tror dere? Litt redd for at den nummer tre (tok i går ettermiddag) egentlig var positiv og at det nå er for sent men tror ikke den ble positiv med en gang heller.. har ikke fått lagt inn noe spesielt med aksjer foreløpig.
Og den nest øverste tok jeg i går kveld, kun en time etter jeg tisset på den nummer tre.

Og den nest øverste tok jeg i går kveld, kun en time etter jeg tisset på den nummer tre.
Ser ut som at den er peak på den siste du tok, og da slippes egget først om ca. 24 timer. Så ville derfor anta EL i morgen. Da er det på ingen måte for sent å legge inn aksjer!

De beste dagene vil være i dag for deg og i morgen. Så ville hoppet i høyet i dag om du kan☺️

Den på 1 timers urin er nok svakere fordi du ikke ventet noe lengre. Ville ikke stolt på den.
Men kan det da være at peaken var i går kveld? Og at jeg ikke kan stole helt på den idag? Ble så fryktelig usikker! Takk for svar, det hjelper så mye å lufte litt tanker her☺️

Der kom endelig maks :smiley-bounce012 strimlene er mye sterkere også, men krangler litt med Premom appen. Den nekter å gi meg høy? Bør ikke de nederste testene være høy? Den har også insistert på at el var for flere dager siden, nå sier den i dag. Det stemmer jo heller ikke, vil jo tidligst være i morgen? Skal teste mer utover dagen

Vedlegg

• IMG_2984.png
    IMG_2984.png
    1,6 MB · Visninger: 35
  • IMG_2979.jpeg
    IMG_2979.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 36
Står jo at over 0,5 skal være høy eller peak?:bored:

Vedlegg

• IMG_2985.png
    IMG_2985.png
    370,2 KB · Visninger: 21
Vis vedlegget 447033
Jeg tenker også at det absolutt ikke er for sent! Husk at det kan ta opptil 48t etter positiv test før egget slipper, og man kan bli gravid 2-3 dager etter el. Ville kjørt på når dere har mulighet nå :love7

Back
Topp