❤️IKM UKE 46❤️

Noen andre med symptomer rundt EL? :smiley-bounce012

I dag har jeg hatt skikkelig stikninger på venstre side hele dagen + smerter i korsryggen nå i kveld. Etter fødselen har jeg fått veldig mange tegn på EL som jeg ikke hadde før:happy:
 
Det må være drømmen:smiley-bounce012 vi er allerede i gang med aksjelegging, og har «planlagt»:laughing002 en runde til når jeg kommer hjem fra kveldsvakt i kveld. Blir værre fra onsdag av når jeg har operert i kjeven. Får bare stå i det og late som det ikke er så vondt, så jeg får med meg samboer på noen runder, er verdt det om vi får to streker :laughing002
Må man så må man, har samme tanke gang som deg! Ingen ting som skal stoppe oss i en El i hvert fall. Om han så må runke i en kopp og jeg må inseminere så får det bare bli sånn :laughing001
 
Noen andre med symptomer rundt EL? :smiley-bounce012

I dag har jeg hatt skikkelig stikninger på venstre side hele dagen + smerter i korsryggen nå i kveld. Etter fødselen har jeg fått veldig mange tegn på EL som jeg ikke hadde før:happy:
Ligger å venter på det, kjenner bare at det stikker litt i venstre side. Får som regel er skikkelig smerter så håper det skjer snart
 
Da får du sikker EL en gang senere i kveld eller i natt☺️ Og da er det jo helt perfekt timing mtp aksjelegging i kveld!
Håper det skjer nå i kveld, føles sånn.. fikk den her nå da! Håper det er et tegn på at egget skal slippe hvert øyeblikk. Eller så må han hoppe igjen, vet ikke om han orker! Men, da grinner jeg til meg vilja assa..
 

Vedlegg

  • IMG_7320.jpeg
    IMG_7320.jpeg
    340,5 KB · Visninger: 11
Noen andre med symptomer rundt EL? :smiley-bounce012

I dag har jeg hatt skikkelig stikninger på venstre side hele dagen + smerter i korsryggen nå i kveld. Etter fødselen har jeg fått veldig mange tegn på EL som jeg ikke hadde før:happy:
Aner ikke. Har aldri kjent noe, tror jeg. Men så kjente ikke jeg de første riene heller, så nervene er tydeligvis på mitt lag der nede, stort sett.

Pleier dere å kjenne før også, og ikke bare akkurat når det skjer?
 
Aner ikke. Har aldri kjent noe, tror jeg. Men så kjente ikke jeg de første riene heller, så nervene er tydeligvis på mitt lag der nede, stort sett.

Pleier dere å kjenne før også, og ikke bare akkurat når det skjer?
Det er vell ganske stor forskjell fra en type rie til en annen, så det kan kanskje være tilfeldig?

Jeg kjenner i hvert fall tydelig at EL er på vei, den dagen jeg har EL og dagen etter at den har vært. Er nesten helt overflødig for meg å teste når jeg har så mange symtomer :confused013 men fortsatt greit å vite syns jeg:happy:
 
Back
Topp