❤️IKM UKE 46❤️

Velkommen skal du være! Ja, det er en reise å bli ordentlig kjent med kroppen ifbm prøving :joyful: Lærer mye om syklusen, symptomer og hvordan alt henger sammen☺️ Gøy med testing, og gjerne del testene dine her som flere av oss gjør!
Takk for det :love017 såg ut som du hadde en fin app til å legge inn bilde av testene! Hvilken app er det?

Da blir det Peak i kveld/natt.. og EL på kvelden i morgen.

Hvordan er dine tester nå @MammaenTilO

Vedlegg

• IMG_7283.jpeg
    IMG_7283.jpeg
    123 KB · Visninger: 39
Jeg testa 1.85 høy før i dag, ikke testa siden, og tissa i dusjen i stad :hilarious: Men skal se om jeg får testet en siste gang før jeg legger meg i kveld. Regner med EL i natt eller morgen tidlig☺
Haha! Ja er ikke lett å teste da.. Vi fikk lagt aksjer nå, så blir det en runde i morgen også :dance018

Fantastisk! Mannen er ute å farter i kveld, så spørs om det bare ble i går på oss. Evt. i morgen kveld, men vet ikke hvor motivert jeg er for det :confused013
Dere må hoppe i morgen også, føler det er størst sjangse på selve dagen jeg! Er så mange forskjellige meninger, med er da jeg har blitt gravid

Vedlegg

• IMG_7288.png
    IMG_7288.png
    628,8 KB · Visninger: 38
Når jeg ser på deres og andres tester her, så synes jeg det er så rart hvor ulike de ser ut når de er både low og high og peak.
Jeg ville feks. tolka min siste test som peak hvis jeg ikke hadde appen, men appen sier bare high.

Hvor mye kan man stole på verdiene som den kunstige intelligensen tolker fra bildene, egentlig?

Vedlegg

• Screenshot_20241028_090926_Premom.jpg
    Screenshot_20241028_090926_Premom.jpg
    82 KB · Visninger: 38
Back
Topp