❤️IKM UKE 46❤️

Når jeg ser på deres og andres tester her, så synes jeg det er så rart hvor ulike de ser ut når de er både low og high og peak.
Jeg ville feks. tolka min siste test som peak hvis jeg ikke hadde appen, men appen sier bare high.

Hvor mye kan man stole på verdiene som den kunstige intelligensen tolker fra bildene, egentlig?
Appen endrer ikke den siste testen til peak før du tar en ny en som evt er lavere. Den vil kalle denne testen high frem til det kommer en ny test som enten er lavere eller høyere. Om neste test du logger er lavere blir denne endret til peak :)

Appen endrer ikke den siste testen til peak før du tar en ny en som evt er lavere. Den vil kalle denne testen high frem til det kommer en ny test som enten er lavere eller høyere. Om neste test du logger er lavere blir denne endret til peak :)
Det gir mening. Takk!
Da er verken den kunstige eller min egen intelligens helt på bærtur :jokercolor

Så, med denne testen, kan jeg kanskje forvente EL ila det neste døgnet?

Det gir mening. Takk!
Da er verken den kunstige eller min egen intelligens helt på bærtur :jokercolor

Så, med denne testen, kan jeg kanskje forvente EL ila det neste døgnet?
Jaa jeg syntes den uten tvil ser positiv ut!! :DVille tatt en til test litt senere i dag og se om den er på vei nedover

Vedlegg

• IMG_7306.png
    IMG_7306.png
    1,3 MB · Visninger: 36
Var hos gyn nå som endelig sa hun liker det hun ser. Det ser ut som kroppen endelig har kommet seg etter abortene. Slimhinnen som var for tynn til å kunne ta i mot et egg forrige måned var tykk og fin, og hun kunne se eggløsningen, anslo den var 2-3 dager unna. Hun sa vi bør ha gode odds mtp jeg ble gravid forrige pp også, tross tynn slimhinne. Kjenner fallhøyden blir stor denne pp :angelic:

Var hos gyn nå som endelig sa hun liker det hun ser. Det ser ut som kroppen endelig har kommet seg etter abortene. Slimhinnen som var for tynn til å kunne ta i mot et egg forrige måned var tykk og fin, og hun kunne se eggløsningen, anslo den var 2-3 dager unna. Hun sa vi bør ha gode odds mtp jeg ble gravid forrige pp også, tross tynn slimhinne. Kjenner fallhøyden blir stor denne pp :angelic:
Det var gode nyheter! Høres ut som at du har alle forutsetninger for å bli gravid - så det er jo kjempebra :love017 Men skjønner at dagene i dpo-land kommer til å gå tregt, du får bare holde deg opptatt med ting og tang:smiley-bounce012

Å så herlig! Jeg tenk om du jeg og @MammaenTilO havner i samme termin gruppe! Det hadde vært fantastisk :smiley-bounce012 :Heartred:smiley-angelic001

Når jeg ser på deres og andres tester her, så synes jeg det er så rart hvor ulike de ser ut når de er både low og high og peak.
Jeg ville feks. tolka min siste test som peak hvis jeg ikke hadde appen, men appen sier bare high.

Hvor mye kan man stole på verdiene som den kunstige intelligensen tolker fra bildene, egentlig?
Da er det bare å ligge i kveld og i morgen. Så er du 1 DPO på onsdag. Elsker DPO land, spes fra 5 Dpo :hilarious:

Skal tvinge han i kveld jeg og, men tviler på at han er med to dager på rad. Han vet jo hvorfor jeg maser, så tror ikke han føler at det er helt genuin lyst fra min side :hilarious:
Det kjenner jeg også på! Men det henger jo også sammen, at jeg har mer lyst når vi på en måte multitasker og har et oppdrag - jeg elsker å gjøre flere ting samtidig, haha.
Og de får bare se å stille opp når det trengs selv om det er litt slitsomt for dem. "Ånei, jeg må ha sex ofte" er liksom ikke like ille som det vi må gjennom.

Det kjenner jeg også på! Men det henger jo også sammen, at jeg har mer lyst når vi på en måte multitasker og har et oppdrag - jeg elsker å gjøre flere ting samtidig, haha.
Og de får bare se å stille opp når det trengs selv om det er litt slitsomt for dem. "Ånei, jeg må ha sex ofte" er liksom ikke like ille som det vi må gjennom.
Jeg og! Liker å ha flere «prosjekter» på gang :D Nå er det prosjekt baby og prosjekt flytting samtidig:laughing002

Enig i at det er vi som gjør 99% av jobben her, så det er det minste de kan bidra med:hilarious:

Ingen egg var modne da jeg var hos gyn, så jeg skal begynne på provera og satse på neste måned isteden. Så melder meg ut her, siden det ikke blir noe forsøk på oss denne måneden :love2
Håper det blir mange positive tester på dere andre:Heartred
Ååh, det var synd å høre! Masse lykke til neste måned❤️

Her går det veldig treigt for seg, håper på å se litt stigning i morgen! Vi skal være fra hverandre i helgen så håper på at alt er skjedd før det, frem til da legges det aksjer hver kveld :hilarious:
Så spennende å høre fra dere som nærmer dere dpo dagene :flower

Vedlegg

• IMG_1661.jpeg
    IMG_1661.jpeg
    104,9 KB · Visninger: 31
Å så herlig! Jeg tenk om du jeg og @MammaenTilO havner i samme termin gruppe! Det hadde vært fantastisk :smiley-bounce012 :Heartred:smiley-angelic001
Det må være drømmen:smiley-bounce012 vi er allerede i gang med aksjelegging, og har «planlagt»:laughing002 en runde til når jeg kommer hjem fra kveldsvakt i kveld. Blir værre fra onsdag av når jeg har operert i kjeven. Får bare stå i det og late som det ikke er så vondt, så jeg får med meg samboer på noen runder, er verdt det om vi får to streker :laughing002

Back
Topp