❤️IKM UKE 46❤️

Fikk denne nå, ca 3,5 timer etter forrige. Så nå er jeg litt mer beroliget. Det betyr vel at det ikke har sluppet ennå vel.
Vis vedlegget 447049
Egget har ikke sluppet. Jeg fikk de her super positive i går før egget slapp og når det slapp ble testen negativ med en gang :)

Vedlegg

• IMG_7350.jpeg
    IMG_7350.jpeg
    316,1 KB · Visninger: 39
Noen andre med symptomer rundt EL? :smiley-bounce012

I dag har jeg hatt skikkelig stikninger på venstre side hele dagen + smerter i korsryggen nå i kveld. Etter fødselen har jeg fått veldig mange tegn på EL som jeg ikke hadde før:happy:

Det er så morsomt at du sier, trodde nemlig det bare var i hode mitt :hilarious: Før første kjente jeg ingen ting til eggløsning, men etter å ha fått barn kjenner jeg kjempe tydlig hver mnd hvilken side egget kommer fra! Så utrolig rart, skulle jo tro alt var slappere og mer utstrukket så vi skulle kjent mindre:hilarious:

Der kom endelig maks :smiley-bounce012 strimlene er mye sterkere også, men krangler litt med Premom appen. Den nekter å gi meg høy? Bør ikke de nederste testene være høy? Den har også insistert på at el var for flere dager siden, nå sier den i dag. Det stemmer jo heller ikke, vil jo tidligst være i morgen? Skal teste mer utover dagen
Ja, den nederste er høy, men Premom endrer det kanskje først når du legger inn nye tester som er helt lave igjen☺️

Ja, den nederste er høy, men Premom endrer det kanskje først når du legger inn nye tester som er helt lave igjen☺️
La inn en ny rett før jeg dro på jobb som var litt lavere.. men tror kanskje jeg ikke hadde holdt meg lenge nok og drukket litt mye. Men forrige ble fremdeles ikke høy :rolleyes: er på kveldsvakt nå så ikke fått testet mer, men skal gjøre det når jeg kommer hjem i kveld! Kjenner det jeg tror er el smerter. Men kjenner skrekken kommer med en gang for om egget ikke skal klare å slippe eller noe? Men det bør jeg gjøre det når gyn sa hun så eggløsningen. Får prøve å ikke gå helt av skaftet kanskje bare fordi Premom ikke spiller på lag:laughing002

Vedlegg

• IMG_2994.png
    IMG_2994.png
    1,3 MB · Visninger: 30
La inn en ny rett før jeg dro på jobb som var litt lavere.. men tror kanskje jeg ikke hadde holdt meg lenge nok og drukket litt mye. Men forrige ble fremdeles ikke høy :rolleyes: er på kveldsvakt nå så ikke fått testet mer, men skal gjøre det når jeg kommer hjem i kveld! Kjenner det jeg tror er el smerter. Men kjenner skrekken kommer med en gang for om egget ikke skal klare å slippe eller noe? Men det bør jeg gjøre det når gyn sa hun så eggløsningen. Får prøve å ikke gå helt av skaftet kanskje bare fordi Premom ikke spiller på lag:laughing002
Ikke heng deg opp i den litt svake, fikk sånn jeg også, blir helt stressa :hilarious: Men, var nok bare litt svakere urin. Tenker den blir ganske sterk til du er hjemme i kveld :smiley-bounce012:Heartred

Det er så morsomt at du sier, trodde nemlig det bare var i hode mitt :hilarious: Før første kjente jeg ingen ting til eggløsning, men etter å ha fått barn kjenner jeg kjempe tydlig hver mnd hvilken side egget kommer fra! Så utrolig rart, skulle jo tro alt var slappere og mer utstrukket så vi skulle kjent mindre:hilarious:
Ja, syns også det var rart! For meg er det som at alt er strammere og mer følsomt, så egt. motsatt av det en skulle tro :confused013

Men sa ikke gyn 2-3 dager i går? Så det kan evt. skje på torsdag? Du må ikke stole altfor mye på testene, ettersom det kan variere fra gang til gang på hvor lenge du har holdt deg og hvor mye du har drukket.

God bedring @Ametyst83 :Heartred

Har hatt en økning på testene i dag, jippi :happy: men, får likt som deg @F96 at premom sier lav selvom den er over 0,5..

Det største problemet mitt nå er at jeg kun har en test igjen da den nye pakken ikke har dukket opp i postkassen enda.. Ville dere tatt den siste i kveld for å sjekke om det eventuelt er steget enda mer eller spart den til i morgen tidlig for å sjekke stigning/nedgang? :confused004

Vedlegg

• IMG_1663.jpeg
    IMG_1663.jpeg
    166,6 KB · Visninger: 28

Har hatt en økning på testene i dag, jippi :happy: men, får likt som deg @F96 at premom sier lav selvom den er over 0,5..

Det største problemet mitt nå er at jeg kun har en test igjen da den nye pakken ikke har dukket opp i postkassen enda.. Ville dere tatt den siste i kveld for å sjekke om det eventuelt er steget enda mer eller spart den til i morgen tidlig for å sjekke stigning/nedgang? :confused004
Jeg syns det der er ganske tydelig økning, med sannsynlig EL i morgen! Så jeg ville tatt den siste i kveld, etter at du har holdt deg i 3-4 timer! Forrige syklus hadde jeg peak på 0.69 og EL dagen etter, så det er fullt mulig at du peaker nå i kveld☺️

Ikke heng deg opp i den litt svake, fikk sånn jeg også, blir helt stressa :hilarious: Men, var nok bare litt svakere urin. Tenker den blir ganske sterk til du er hjemme i kveld :smiley-bounce012:Heartred
Men sa ikke gyn 2-3 dager i går? Så det kan evt. skje på torsdag? Du må ikke stole altfor mye på testene, ettersom det kan variere fra gang til gang på hvor lenge du har holdt deg og hvor mye du har drukket.
Får ta en til når jeg er hjemme!! Takk for at dere snakker meg litt ned, settes stor pris på :Heartred Kjenner jeg er god på krisemaksimeringen når det kommer til denne prøvingen. Og joo tror hun sa 2-3 dager, men ble bittelitt usikker på om hun sa 1-2 eller 2-3:laughing002 men tror 2-3. og fikk jo første med maks i dag på monitor så stemmer jo sånn dett.
Men må innrømme det irriterer meg at appen ikke markerer de som høy? :bored: Kan det være en bug i appen siden @Dancemom sliter med samme?

Hadde tatt den siste i kveld, hold deg lengst mulig :)

Får ta en til når jeg er hjemme!! Takk for at dere snakker meg litt ned, settes stor pris på :Heartred Kjenner jeg er god på krisemaksimeringen når det kommer til denne prøvingen. Og joo tror hun sa 2-3 dager, men ble bittelitt usikker på om hun sa 1-2 eller 2-3:laughing002 men tror 2-3. og fikk jo første med maks i dag på monitor så stemmer jo sånn dett.
Men må innrømme det irriterer meg at appen ikke markerer de som høy? :bored: Kan det være en bug i appen siden @Dancemom sliter med samme?
Vet ikke ass, dere har registrert de under «andre» tester? Som sagt fikk jeg peak forrige måned med tester bare på 0.68 (på morgenen), og senere den kvelden fikk jeg EL-smerter. Appen registrerte den som lav, men dagen etter hadde jeg bare 0.05 på morgenen, og med symptomene så må egget ha sluppet den natten.

Vet ikke ass, dere har registrert de under «andre» tester? Som sagt fikk jeg peak forrige måned med tester bare på 0.68 (på morgenen), og senere den kvelden fikk jeg EL-smerter. Appen registrerte den som lav, men dagen etter hadde jeg bare 0.05 på morgenen, og med symptomene så må egget ha sluppet den natten.
Ja er under «andre» og har jo fått high og peak før.. føler på meg at det er noe rot med appen? For den mente jo jeg skulle ha el forrige uke, så endret den det pga lave tester, men på et tidspunkt nektet den å flytte el frem tross lave tester, og nå mener den fremdeles el var i går. Prøvde å endre det manuelt men da gikk bare å ta i dag. Så nå sier den el i dag selv om peaken foreløpig er nå, som betyr el tidligst i morgen. Blir ikke venn med Premom denne syklusen kjenner jeg :dead: :laughing002

Vedlegg

• IMG_2997.png
    IMG_2997.png
    439,2 KB · Visninger: 18
  • IMG_2996.png
    IMG_2996.png
    668 KB · Visninger: 20
  • IMG_2995.png
    IMG_2995.png
    231,3 KB · Visninger: 19
Takk for tips, @Ametyst83 og @MammaenTilO ! Da ryker siste test i kveld :flower

Registrerte testen under «andre» ja. Hmm, det kan jo absolutt være en bug ja @F96 og enig med deg at det er litt irriterende. Men så lenge vi ser det er en økning så er kanskje det det viktigste.. er lett med tankekjør rundt dette, men håper du har det greit på kveldsvakt selvom :love017 vi får ta en test til i kveld begge to og håpe det gir litt klarhet!

ALTSÅ ALTSÅ HØR HER!! :hilarious: Skal love dere man merker forskjell på om egget virkelig slapp og rusler ned egglederen.. sist mnd var det høyre side, og egglederen fanget det ikke opp.. merket ikke no. Ingen stikk eller murringer, men nå snakker vi. Kjenner det jeg :hilarious: høres sikkert halv gal ut, men sånn får det være :hilarious:

Er bare veldig glad det er på riktig side denne mnd og at man kan merke at ting skjer :angelic:

Last edited:
Ja er under «andre» og har jo fått high og peak før.. føler på meg at det er noe rot med appen? For den mente jo jeg skulle ha el forrige uke, så endret den det pga lave tester, men på et tidspunkt nektet den å flytte el frem tross lave tester, og nå mener den fremdeles el var i går. Prøvde å endre det manuelt men da gikk bare å ta i dag. Så nå sier den el i dag selv om peaken foreløpig er nå, som betyr el tidligst i morgen. Blir ikke venn med Premom denne syklusen kjenner jeg :dead: :laughing002
Har hørt at den appen kan bruke tre måneder på å bli kjent med kroppen og syklusen din. Og med tanke på at du har hatt en SA og en kjemisk, så har den kanskje ikke fått lagret nok info til at den klarer å beregne riktig?

Til sammenligning sa Premom at jeg skulle ha EL den 31. oktober når jeg registrert mens fra 17. oktober, men den kom jo 28. oktober. Så føler at den tar mest utgangspunkt i generell statistikk i begynnelsen, og deretter justerer etter dine sykluser.

Back
Topp