❤️IKM UKE 46❤️

Testene har økt til 0.68 i kveld, og premom sier høy. Bør jeg fortsatt anta at EL kommer på mandag eller i morgen?
Det tror jeg er vanskelig å svare på. Jeg har liksom lest alle plasser att el er dagen etter positiv test, men når jeg temper sist syklus så fant jeg ut att jeg har el den dagen jeg får positiv test. Ville bare kjøre på de neste 3 dagene evt :)
 
Det tror jeg er vanskelig å svare på. Jeg har liksom lest alle plasser att el er dagen etter positiv test, men når jeg temper sist syklus så fant jeg ut att jeg har el den dagen jeg får positiv test. Ville bare kjøre på de neste 3 dagene evt :)
Tenker den enten kan komme i morgen kveld, eller tidlig mandag. Test i morgen tidlig også
Tester gjennom dagen i dag, og så kan jeg se om de synker eller øker. Syns det virker litt tidlig med EL i dag skjønner dere, siden jeg bare er på CD 11 i dag
 
Tester gjennom dagen i dag, og så kan jeg se om de synker eller øker. Syns det virker litt tidlig med EL i dag skjønner dere, siden jeg bare er på CD 11 i dag
Ja, den ser jeg. Ser ut til at min venter til tirsdag allikevel. Det blir dag 15, kanskje den venter til dag 16 å. Har fått på dag 14. og var sikker på det nå, men der tok jeg feil
 

Vedlegg

  • IMG_7263.jpeg
    IMG_7263.jpeg
    108,7 KB · Visninger: 16
Ja, den ser jeg. Ser ut til at min venter til tirsdag allikevel. Det blir dag 15, kanskje den venter til dag 16 å. Har fått på dag 14. og var sikker på det nå, men der tok jeg feil
Ja, ser kanskje ut som at tirsdag blir riktig. Men plutselig så stiger den i løpet av dagen og du får i morgen kveld :confused013
 
Testet i dag morges på morgenurin og den viste 0.4. Som kan bety at jeg hadde en topp i natt? Kan også være at jeg hadde høy en gang på ettermiddagen i går, for jeg testet ingenting mellom 10 om morningen og 10 om kvelden i går.

Vet ikke helt om jeg stoler på disse testene, syns det virker litt tidlig.

IMG_1388.png
 
Testet i dag morges på morgenurin og den viste 0.4. Som kan bety at jeg hadde en topp i natt? Kan også være at jeg hadde høy en gang på ettermiddagen i går, for jeg testet ingenting mellom 10 om morningen og 10 om kvelden i går.

Vet ikke helt om jeg stoler på disse testene, syns det virker litt tidlig.

Vis vedlegget 446911
Du kan jo fortsette å teste dagene fremover til du egentlig forventet el? Bare for å bekrefte at den har vært, så ikke du går glipp av noe. Ellers ser de jo ganske sterke ut? Hender vel kroppen avviker litt fra normal syklus. Men skjønner du bli skeptisk når el plutselig kommer mye tidligere enn den pleier :rolleyes: Jeg hadde peaken på cd10 forrige syklus, ikke normalt for meg heller, men det resulterte jo i graviditet. Så håper det var gullegget som slapp for deg nå!
 
Ser ut som el ikke kommer mandag her heller. Andre dag med høy på monitoren og lave strimler. Forrige måned hadde jeg tre dager høy, så maks. Så lenge jeg har høy på monitor vet jeg noe foregår, så stresser ikke. Er vel å forvente noe forsinkelse etter kjemisk. Håpet bare på el før onsdag, fordi jeg skal operere ut en visdomstann fra nedi kjevebenet:angelic: gjorde samme i fjor, drit vondt selv med masse smertestillende og bedøvelse. Men i år har jeg planer om å stå i det med kun paracet i etterkant pga prøvingen :laughing002
 
Last edited:
Ser ut som el ikke kommer mandag her heller. Andre dag med høy på monitoren og lave strimler. Forrige måned hadde jeg tre dager høy, så maks. Så lenge jeg har høy på monitor vet jeg noe foregår, så stresser ikke. Er vel å forvente nooe forsinkelse etter kjemisk. Håpet bare på el før onsdag, fordi jeg skal operere ut en visdomstann fra nedi kjevebenet:angelic: gjorde samme i fjor, drit vondt selv med masse smertestillende og bedøvelse. Men i år har jeg planer om å stå i det med kun paracet i etterkant pga prøvingen :laughing002
Enig i at det er et godt tegn at du har høy over flere dager - betyr jo at noe er på gang! Usj, lykke til med operasjon, det høres veldig vondt ut:dead:
 
Testet i dag morges på morgenurin og den viste 0.4. Som kan bety at jeg hadde en topp i natt? Kan også være at jeg hadde høy en gang på ettermiddagen i går, for jeg testet ingenting mellom 10 om morningen og 10 om kvelden i går.

Vet ikke helt om jeg stoler på disse testene, syns det virker litt tidlig.

Vis vedlegget 446911
Virker som Pre Mom kan regne litt feil innimellom. Men, å få EL CD 12 er jo ikke uvanlig det heller på en 28 dagers syklus. Så tenker du har det i morgen tidlig.
 
Virker som Pre Mom kan regne litt feil innimellom. Men, å få EL CD 12 er jo ikke uvanlig det heller på en 28 dagers syklus. Så tenker du har det i morgen tidlig.
Ja, jeg regner med at det blir i morgen tidlig. Litt tidligere enn sist som var natt til CD 14, så håper det ikke er noe dårlig tegn at den kommer tidligere og tidligere.
 
Ja, jeg regner med at det blir i morgen tidlig. Litt tidligere enn sist som var natt til CD 14, så håper det ikke er noe dårlig tegn at den kommer tidligere og tidligere.
Nei, det er jo bare bra at den kommer før. Da er du fortere i DPO land. Og kroppen slipper kun egg når de er modne :)

Min test var svak i dag tidlig, gikk opp nå. Men, føler de alltid er svake om morgenen jeg. Vi skal legge aksjer i dag. Nå må vi gjøre det 3 dager på rad.
 

Vedlegg

  • IMG_7265.jpeg
    IMG_7265.jpeg
    130 KB · Visninger: 12
Nei, det er jo bare bra at den kommer før. Da er du fortere i DPO land. Og kroppen slipper kun egg når de er modne :)

Min test var svak i dag tidlig, gikk opp nå. Men, føler de alltid er svake om morgenen jeg. Vi skal legge aksjer i dag. Nå må vi gjøre det 3 dager på rad.
Lurer på om det var grapefruktjuicen som bidro til at det :hilarious:

Ja, jeg ville tatt om ettermiddagen eller kvelden. Nå er det bare å kjøre på:D
 
Lurer på om det var grapefruktjuicen som bidro til at det :hilarious:

Ja, jeg ville tatt om ettermiddagen eller kvelden. Nå er det bare å kjøre på:D
Om jeg ikke blir gravid nå så skal jeg teste det neste mnd. blir en i ettermiddag og i kveld. Vi skal prøve å få lagt noen aksjer etterpå siden vi er alene til i kveld
 
Slenger meg med her :love017
Er ny til dette, pp2 men dette er første perioden vi går ordentlig inn for å få det til. Har blitt litt oppslukt i å følge med på kroppen og bruker EL tester for første gang, synes det er så spennende! Så fint å finne dette forumet :happy:

Dancemom - 29 - B1 - PP2 - EL 30/10 (?) - IKM 13/11
 
Egentlig perfekt å ha EL en mandag, da har man hele helgen på seg å lade opp :hilarious:
Ja, denne helgen ble ikke helt som planlagt. Minste har 39 i feber. Tror det er 3 barnesykdom for han har utslett. Så mellomste reiste til mormor i går og sover der, eldstemann er hos kjæresten. Blir i hvert fall aksjer i kveld/natt når vi legger oss, og i morgen kveld. Ser ut som EL blir i morgen allikevel.
 

Vedlegg

  • IMG_7272.jpeg
    IMG_7272.jpeg
    171,2 KB · Visninger: 11
Slenger meg med her :love017
Er ny til dette, pp2 men dette er første perioden vi går ordentlig inn for å få det til. Har blitt litt oppslukt i å følge med på kroppen og bruker EL tester for første gang, synes det er så spennende! Så fint å finne dette forumet :happy:

Dancemom - 29 - B1 - PP2 - EL 30/10 (?) - IKM 13/11
Velkommen skal du være! Ja, det er en reise å bli ordentlig kjent med kroppen ifbm prøving :joyful: Lærer mye om syklusen, symptomer og hvordan alt henger sammen☺️ Gøy med testing, og gjerne del testene dine her som flere av oss gjør!
 
Back
Topp