❤️IKM UKE 46❤️

Mammantil3håperpå4- 35- B4- PP2- el 03.11- ikm 17.11

Hei :greet025kommer inn her jeg å. Satser på at det lykkes denne syklusen. Har vært gravid 4 ganger, mistet 2. ene var tvilling (andre tvillingen lever i beste velgående). Har blitt gravid senest 2 pp alle gangene men nå er jeg jo mye eldre så vi får se :nailbiting:
Velkommen! Har lag deg til❤️
Sprellemamma - 34 - B2 - PP4 - EL 28.10 - IKM 11.11

Så fint å ha et sted å nerde om prøving når man bare føler seg gæren av å plage andre med det!

Helt enig! Elsker å prate veldig detaljert om alt rundt prøvingen, og da er det ikke noe bedre sted enn å være her:joyful:

Jeg er på CD 7 i dag, og siste blødningsdag (forhåpentligvis). Forventer EL den 28., selv om Flo sier 29. og Premom sier 31. oktober.

Aksjeleggingen har allerede begynt her i hus med to runder i dusjen, haha :hilarious: Men det starter egentlig på ordentlig først i morgen:smiley-bounce012

Last edited:
Jeg ser at noen i forumene her har sånne skjemaoversikter over EL-testene sine hvor det står høy/lav og oversikt over verdier.
Hvordan lager jeg det? Er det en app? Blir glad om noen veit!

Jeg ser at noen i forumene her har sånne skjemaoversikter over EL-testene sine hvor det står høy/lav og oversikt over verdier.
Ja, det er flere som bruker den appen som heter «Premom». Du kan ta bilder av EL-testene og den lager skjema for deg etter hvert som du tar flere tester.

Nå begynner jeg å bli skikkelig lei. Er fortsatt ikke ferdig med mensen og er på CD 8:angry6 Hvorfor må jeg ha så mange dager med blødning, når syklusen min er normale 28 dager??

Andie19 - 30 - B2 - PP5 - EL 3/11 - IKM 17/11

Da hiver jeg meg på igjen. Status er at jeg faktisk har eggløsning. I hvertfall måneden som var. Hele prøveperioden var annerledes. Ingen spotting før mens (sykt deilig) og tr kom på 15 dpo. Synd vi ikke prøvde noe den måneden. Gyn sa han ikke så noen tegn til eggløsning. Men det har vært deilig med en måned pause… Ha sex når man ønsker, ikke fordi man «må».

Generelt var blodprøvene mine veldig fine. Jeg har også masse egg og god kvalitet. Gyn vil henvise samboeren min til porsgrunn for sædtest. Han vil ikke, og jeg ser ikke behovet. Går det ikke så går det ikke. Vi er veldig fornøyd med den lille familien vi har. Får vi en til er det supert!

Premom, og legg de inn under «andre» på testene og ikke easyhome sine for å få riktig verdi. :) med mindre du har easyhome tester

Andie19 - 30 - B2 - PP5 - EL 3/11 - IKM 17/11

Da hiver jeg meg på igjen. Status er at jeg faktisk har eggløsning. I hvertfall måneden som var. Hele prøveperioden var annerledes. Ingen spotting før mens (sykt deilig) og tr kom på 15 dpo. Synd vi ikke prøvde noe den måneden. Gyn sa han ikke så noen tegn til eggløsning. Men det har vært deilig med en måned pause… Ha sex når man ønsker, ikke fordi man «må».

Generelt var blodprøvene mine veldig fine. Jeg har også masse egg og god kvalitet. Gyn vil henvise samboeren min til porsgrunn for sædtest. Han vil ikke, og jeg ser ikke behovet. Går det ikke så går det ikke. Vi er veldig fornøyd med den lille familien vi har. Får vi en til er det supert!
Velkommen tilbake! Jeg er ikke i samme situasjon som deg, men vi er også sånn at dersom det ikke skulle gå så er vi veldig glad for det barnet vi har❤️

Ziberia - 35 - B3 - PP2 - EL 3/11 - IKM 12/11

Prøver meg på denne uka. Hvis syklus lengde etc går tilbake til slik det var før graviditeter så skal dette stemme, men hvis den har forandret seg og gått til over 30 dager må jeg bytte gruppe senere når jeg vet når EL kommer denne mnd - håper det er greit:)

Ziberia - 35 - B3 - PP2 - EL 3/11 - IKM 12/11

Prøver meg på denne uka. Hvis syklus lengde etc går tilbake til slik det var før graviditeter så skal dette stemme, men hvis den har forandret seg og gått til over 30 dager må jeg bytte gruppe senere når jeg vet når EL kommer denne mnd - håper det er greit:)
Selvfølgelig helt i orden!☺️ Det er bare å si ifra hvis jeg skal endre noen datoer senere når du vet mer.

Back
Topp