MammaenTilO
Prøver på nr. 2
Sendte typen ut på jakt en sen mandags kveld
Det er bra vi bor sentralt!
Det er bra vi bor sentralt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nice
Ja, den ble forsinket med tre dager på grunn av progesteron. Leste at TR kommer 2-3 dager etter man har sluttet på det, så denne gangen kommer jeg til å avslutte senest 10 DPO hvis testen ikke er positiv, ellers må jeg over i ny IKM gruppeÅååh, da kom TR for deg også?
Jeg har troa på at det er denne måneden det klaffer for deg! Så da trenger du ikke stresse over ny IKM, men kanskje heller termingruppe for juli Krysser fingreneJa, den ble forsinket med tre dager på grunn av progesteron. Leste at TR kommer 2-3 dager etter man har sluttet på det, så denne gangen kommer jeg til å avslutte senest 10 DPO hvis testen ikke er positiv, ellers må jeg over i ny IKM gruppe
Ja, man rekker å glede seg, kjenne bevegelser og tro att alt skal gå fint. Så snur det fort å brutalt. Det var en tøff periode etter det, og klare ikke legge vekk tanken på en tilDet må være så vondt å bære på den realiteten i magen så lenge for så å miste!! Håper for dere begge at denne syklusen blir en bra en og at det sitter helt til termin
Jaa!! Så sykt fascinerende det der. Man har lenge trodd at det er mannens sæd som bestemmer barnets kjønn f.eks og at det er den raskeste sædcellen som vinner kampen om egget. Men så viser nyere forskning at det ikke er slik likevel og at egget faktisk bestemmer seg for hvilken sædcelle den vil ha og slipper den inn!Det her er interresant
Human eggs don’t just accept any sperm according to new research.
- Research paper: https://bit.ly/2XQ56UP
- Learn more: https://bit.ly/2Yo6o8q
#Biology #biochemistry #molecularbiology
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.www.facebook.com
Jeg ville ikke si noe, men ja.. Den første flasken jeg kjøpte i fjor ble også den sisteAltså, jeg fylte meg et glass med grapefruktjuice til frokost i dag, og det smakte bare helt PYTON hadde ikke sjans til å drikke hele glaset. Ble to bittesmå slurker
Ser den! Tror jeg rett og slett må vanne den ut, eller blande den i en smoothie eller noeJeg ville ikke si noe, men ja.. Den første flasken jeg kjøpte i fjor ble også den siste
Veldig.. så nå syntes jeg neste egg ikke skal være så sært og heller slippe noen innJaa!! Så sykt fascinerende det der. Man har lenge trodd at det er mannens sæd som bestemmer barnets kjønn f.eks og at det er den raskeste sædcellen som vinner kampen om egget. Men så viser nyere forskning at det ikke er slik likevel og at egget faktisk bestemmer seg for hvilken sædcelle den vil ha og slipper den inn!
Kvinnekroppen as
Haha! Det smaker helt jæveligAltså, jeg fylte meg et glass med grapefruktjuice til frokost i dag, og det smakte bare helt PYTON hadde ikke sjans til å drikke hele glaset. Ble to bittesmå slurker
HELT grusomt Spørs om jeg får i meg dette hver dagHaha! Det smaker helt jævelig
Skal kjøpe meg det i dag, kjenner det i munnen alleredeHELT grusomt Spørs om jeg får i meg dette hver dag
Jeg veeeet. Det går sååå tregt. Det er det jeg alltid sier, at tiden mellom CD1 og EL tar lengre tid enn tiden i dpo-landFy Faen!!! Sorry banningen, MEN det har aldri vært så kjedelig å vente på EL før som nå. Virker plutselig som en evighet til
Anbefaler å blande med appelsinjuice! Da smaker appelsinjuicen mindre søtt, og man vanner ut noe av den bitre smaken ag grapefruktjuicen!Altså, jeg fylte meg et glass med grapefruktjuice til frokost i dag, og det smakte bare helt PYTON hadde ikke sjans til å drikke hele glaset. Ble to bittesmå slurker