❤️IKM UKE 46❤️

Nå som det bare er oss her som fortsatt prøver, og de gravide er på vei over i termingruppene sine, så kjenner jeg på at det var ganske tungt å være i forrige IKM-gruppe på slutten der. Når jeg ser den ene etter andre komme med rosa streker på testene og positive digitale, så stakk det skikkelig i hjertet og jeg ble helt ærlig sjalu. Så hjelper det heller ikke at de som faktisk får strek, tester veldig ofte og legger ut i gruppen for å oppdatere. Jeg VET at det er nettopp dette IKM-grupper er for, og de første strekene er ofte så svake at vi ikke kan vite enda.

Og vi som får blanke tester legger gjerne ikke ut så mange bilder, men bare skriver at den var blenda.

Jeg vet at det er sånn og jeg skjønner de gravide sykt godt, men det var noen veldig tunge dager der jeg bare var sur og bitter over andres positive tester…
Føler med deg, og kjenner meg veldig igjen :Heartred dette er første IKM-gruppe jeg er med i på flere måneder, fordi jeg har vært så lei av at det alltid er jeg som har prøvd lengst og ikke blir gravid:Heartred
 
Endelig, helt ferdig med TR! Og -4 kilo denne uken. Går jo opp når jeg skal ha TR, men det er jo ikke mer en 2 kilo ca. Tenker at jo mere jeg går ned frem til EL jo bedre. Skal fortsette å slanke meg ved å telle kcal og faste. Er veldig positivt innstilt og skal være der hver mnd fremover.. helt til evt TR kommer, da skal jeg furte før jeg blir positivt innstilt igjen :hilarious:

Noen flere som kunne tenkt seg tvillinger? Satt og titta på IG og da kom det opp, kunne faktisk tenkt meg det :hilarious::Heartred Vi har tvillinger på mamma sin side og pappa.
Mormor mista tvillinger, tante har tvillinger og min søster.
Kusinen min på faren min sin side har tvillinger
 
Føler med deg, og kjenner meg veldig igjen :Heartred dette er første IKM-gruppe jeg er med i på flere måneder, fordi jeg har vært så lei av at det alltid er jeg som har prøvd lengst og ikke blir gravid:Heartred
Det skjønner jeg veldig godt! Hvis vi ender opp som langtidsprøvere kommer jeg bare til å legge inn infoen min, men ikke være aktiv i IKM-gruppene fra gang til gang. Det er absolutt ikke noe gøy å være den som hver måned må gå videre til ny IKM gruppe nei…
 
Mona1988 -36 - B1 - PP5 - EL 1/11(?) - IKM 13/11(?)

Ble dessverre kjemisk på meg denne måneden, så hvem vet om EL kommer som vanlig. Men så fremst den gjør det, så burde jeg havne i uke 46 :)
 
Det skjønner jeg veldig godt! Hvis vi ender opp som langtidsprøvere kommer jeg bare til å legge inn infoen min, men ikke være aktiv i IKM-gruppene fra gang til gang. Det er absolutt ikke noe gøy å være den som hver måned må gå videre til ny IKM gruppe nei…
Med 17PP bak meg (og B1 som satt på første forsøk) så skjønner jeg akkurat hva du mener :Heartred men samtidig så er det her man finner støtte og motivasjon til å teste og oppdatere, noe som veldig fort dabbet av i venninnegjengen fordi man er den som sliter med å bli gravid. Trodde ikke jeg skulle være så aktiv på forumet, men kjenner jeg finner mer støtte her enn hos venninner som blir gravide bare ved «å blunke». Det du føler på er helt normalt og helt greit, tenker jeg. Jeg har hatt noen runder med meg selv fordi jeg virkelig har kjent på sjalusi over andre graviditeter, og skammet meg sånn over det. Samtidig så tror jeg ikke man helt klarer å sette seg inn i det før man har vært der selv, så jeg har full forståelse for at du synes det er kjipt å se positive tester :Heartred

Kjedelig at det tar tid med positive test, håper du får en veldig snart :love7
 
Med 17PP bak meg (og B1 som satt på første forsøk) så skjønner jeg akkurat hva du mener :Heartred men samtidig så er det her man finner støtte og motivasjon til å teste og oppdatere, noe som veldig fort dabbet av i venninnegjengen fordi man er den som sliter med å bli gravid. Trodde ikke jeg skulle være så aktiv på forumet, men kjenner jeg finner mer støtte her enn hos venninner som blir gravide bare ved «å blunke». Det du føler på er helt normalt og helt greit, tenker jeg. Jeg har hatt noen runder med meg selv fordi jeg virkelig har kjent på sjalusi over andre graviditeter, og skammet meg sånn over det. Samtidig så tror jeg ikke man helt klarer å sette seg inn i det før man har vært der selv, så jeg har full forståelse for at du synes det er kjipt å se positive tester :Heartred

Kjedelig at det tar tid med positive test, håper du får en veldig snart :love7
Absolutt! Det er veldig mye støtte og omsorg i disse gruppene, og et fint sted å dele sine innerste tanker og bekymringer. Jeg skjønner ikke hvordan du har klart å stå i det så lenge, og blir veldig imponert over at du fortsatt er så aktiv som du sier☺️ Det må være blytungt og se randome mennesker gå inn og ut av disse gruppene, og ganske raskt bli gravide. Men som du sier er det kanskje verst når de aller nærmeste blir gravide uten å ha prøvd så lenge som deg. De vil jo kanskje ikke forstå sårheten du kjenner på.

Jeg skal i hvert fall ikke klage, er tross alt bare på PP4, og har det ikke travelt i det hele tatt mtp. alder. Det var kun noen dager i denne syklusen, når jeg var 11-13 dpo at det var tøffest syns jeg…
 
Endelig, helt ferdig med TR! Og -4 kilo denne uken. Går jo opp når jeg skal ha TR, men det er jo ikke mer en 2 kilo ca. Tenker at jo mere jeg går ned frem til EL jo bedre. Skal fortsette å slanke meg ved å telle kcal og faste. Er veldig positivt innstilt og skal være der hver mnd fremover.. helt til evt TR kommer, da skal jeg furte før jeg blir positivt innstilt igjen :hilarious:

Noen flere som kunne tenkt seg tvillinger? Satt og titta på IG og da kom det opp, kunne faktisk tenkt meg det :hilarious::Heartred Vi har tvillinger på mamma sin side og pappa.
Mormor mista tvillinger, tante har tvillinger og min søster.
Kusinen min på faren min sin side har tvillinger
Kunne både tenke meg det og samtidig ikke :joyful: er tvilling selv og vet hvordan det er å ha en tvillingsøster med seg hele barndommen, samtidig høres det veldig slitsomt ut de første årene:dead:
 
Back
Topp