❤️IKM UKE 46❤️

Hvorfor Grapefrukt juice?
Har blitt lit kaffe her igjen, men blir siste i dag. Har vært så mye sykdom så behovet har vært stort :dead:

Skal legge askjer 3 dager før, dagen før og på selve dagen og mulig dagen etter om han orker :hilarious: blir også ananas fra 1-5 DPO
Jeg leste at noen andre her på forumet gjorde det! Og så vet jeg generelt at det er bra for fertiliteten, men hvorfor akkurat i det tidsrommet vet jeg ikke. Men er villig til å prøve :joyful: Det høres bra ut med aksjelegging! Jeg bare tester ut litt ulike ting hver måned, men vil alltid ha minimum på dagen før EL, så sæden er klar og venter på egget.

Ananas er must - selv om det ikke funket for noen av oss sist:banghead: Tror likevel det hadde innvirkning på syklusen og på symptomene mine som du foreslo! Jeg har ikke hatt ÉN kvise denne runden med TR, som er helt vilto_O
 
Hopper på her jeg :happy:

Mamma2024 - 31 - B2 - PP1 - el 2.11 - ikm 17.11

Fødte min datter i januar i år og vi hadde ingen planer om flere barn før om et par år. Men så ble jeg plutselig gravid denne måneden uplanlagt og mistet igjen fort (kjemisk). Det var det som skulle til for at vi skulle få lyst på nr2 nå likevel :laughing002 sååå, da er man i gang med prøvingen nå. Tr kom i dag og jeg er dermed i cd1.
 
Last edited:
Hvordan går det med dere? Hvilke strategier har folk i denne syklusen?☺️

Jeg skal forsøke følgende:
  • I dag er siste kaffen frem til en gang etter EL (jeg må kutte helt hvis ikke kommer jeg med unnskyldninger).
  • Dagen etter mens er ferdig skal jeg spise en blodig biff.
  • I dagene mellom mens og EL skal jeg drikke grapefruktjuice.
  • Fra 1-6 dpo er det ananas all the way.
Ellers så fokuserer jeg generelt på å ha et sunt kosthold, samt at jeg tar vitaminer og tilskudd.

EL-testingen starter dagen etter mens, og i denne syklusen skal vi helt bevisst legge inn aksjer annen hver dag slik at det treffer dagen før EL og dagen etter.

Dette er mine tanker - spent på å høre hva dere andre skal gjøre☺️
Har ikke spist blodig biff, men skal teste grapejuice siste dagene før eggløsning!! Ananas har aldri funket på meg, men kan jo hende det hjelper litt for de, så skal teste igjen denne måneden :hilarious:
 
Jeg leste at noen andre her på forumet gjorde det! Og så vet jeg generelt at det er bra for fertiliteten, men hvorfor akkurat i det tidsrommet vet jeg ikke. Men er villig til å prøve :joyful: Det høres bra ut med aksjelegging! Jeg bare tester ut litt ulike ting hver måned, men vil alltid ha minimum på dagen før EL, så sæden er klar og venter på egget.

Ananas er must - selv om det ikke funket for noen av oss sist:banghead: Tror likevel det hadde innvirkning på syklusen og på symptomene mine som du foreslo! Jeg har ikke hatt ÉN kvise denne runden med TR, som er helt vilto_O
Grapefruktjuice skal angivelig være bra for produksjonen av el-slim. Så de som ikke naturlig produserer særlig mye av det, bruker juicen som et hjelpemiddel :Heartred
Uten slim kan det jo bli vanskelig for sædcellene å nå egget :gen026
 
Grapefruktjuice skal angivelig være bra for produksjonen av el-slim. Så de som ikke naturlig produserer særlig mye av det, bruker juicen som et hjelpemiddel :Heartred
Uten slim kan det jo bli vanskelig for sædcellene å nå egget :gen026
Aaah, da skjønner jeg! Vet du om det virker mot sin hensikt hvis en allerede har mye el-slik?
 
Har ikke spist blodig biff, men skal teste grapejuice siste dagene før eggløsning!! Ananas har aldri funket på meg, men kan jo hende det hjelper litt for de, så skal teste igjen denne måneden :hilarious:
Ananas er nok så bra at du like godt kan prøve selv om det ikke har funket hehe. Er jo ikke noe garanti, men det hjelper på å feste egget dersom du faktisk skulle få et befruktet egg☺️ Biffen er fordi vi har blødd og trenger det påfyllet av jern såvidt jeg har skjønt, men ikke siter meg på det :hilarious:
 
Hopper på her jeg :happy:

Mamma2024 - 31 - B2 - PP1 - el 2.11 - ikm 17.11

Fødte min datter i januar i år og vi hadde ingen planer om flere barn før om et par år. Men så ble jeg plutselig gravid denne måneden uplanlagt og mistet igjen fort (kjemisk). Det var det som skulle til for at vi fikk lyst på nr2 nå likevel :laughing002 sååå, da er man i gang med prøvingen nå. Tr kom i dag og jeg er dermed i cd1.
Velkommen hit! Kjenner igjen følelsen. Sånn 15 minutt etter min første fødsel i august i fjor tenkte jeg: «Jeg vil ha flere»:laughing002
 
Grapefruktjuice skal angivelig være bra for produksjonen av el-slim. Så de som ikke naturlig produserer særlig mye av det, bruker juicen som et hjelpemiddel :Heartred
Uten slim kan det jo bli vanskelig for sædcellene å nå egget :gen026
Hvor mye juice er det snakk om? Er det ett glass om dagen, eller er det masse? :angel8
 
Jeg leste at noen andre her på forumet gjorde det! Og så vet jeg generelt at det er bra for fertiliteten, men hvorfor akkurat i det tidsrommet vet jeg ikke. Men er villig til å prøve :joyful: Det høres bra ut med aksjelegging! Jeg bare tester ut litt ulike ting hver måned, men vil alltid ha minimum på dagen før EL, så sæden er klar og venter på egget.

Ananas er must - selv om det ikke funket for noen av oss sist:banghead: Tror likevel det hadde innvirkning på syklusen og på symptomene mine som du foreslo! Jeg har ikke hatt ÉN kvise denne runden med TR, som er helt vilto_O
Ja, så klart EL slim. Kanskje jeg skal prøve det også. kjøper en i morgen :)

Ananas er et must nå! :hilarious:
 
Hopper på her jeg :happy:

Mamma2024 - 31 - B2 - PP1 - el 2.11 - ikm 17.11

Fødte min datter i januar i år og vi hadde ingen planer om flere barn før om et par år. Men så ble jeg plutselig gravid denne måneden uplanlagt og mistet igjen fort (kjemisk). Det var det som skulle til for at vi fikk lyst på nr2 nå likevel :laughing002 sååå, da er man i gang med prøvingen nå. Tr kom i dag og jeg er dermed i cd1.
Føler så med deg, vi ble spontant gravide i mai, men mista i uke 8
 
Føler så med deg, vi ble spontant gravide i mai, men mista i uke 8
Samme her. Men vi skulle ikke ha flere. ble gravid I mai for 1,5år siden. Mistet I uke 17. Da klarte jeg ikke å legge vekk tanken på en siste! Håper pp10 er lykke nr :Heartred

Det må være så vondt å bære på den realiteten i magen så lenge for så å miste!! Håper for dere begge at denne syklusen blir en bra en og at det sitter helt til termin :love017
 
Back
Topp