❤️IKM UKE 46❤️

Ja, jeg veeet jo at det har null niks å si, og ikke sikkert jeg trenger å forholde meg til den problemstillingen dersom jeg blir gravid nå.

Fordi jeg rett og slett syns det er litt ukomfortabelt å tre inn i en ny stilling, og få en ny sjef, for å så informere om at jeg allerede er gravid. Jeg vil være allerede 2-3 måneder på vei, og får kort tid til å lære meg arbeidsoppgavene før jeg evt. blir sykemeldt (ble det sist). Så det er litt av hvert egt. Mens min nåværende sjef har jeg et veldig godt forhold til, og hun er flink til å tilrettelegge for meg uansett hva det skulle være.
Skjønner det godt. Det er viktig å ha en sjef en føler seg trygg på når det blir sånn. Det er jeg glad for at jeg hadde selv.
Håper bare du tar det valget som passer deg best, og at du ikke tenker så mye på hvordan det påvirker andre i dragsuget. Jeg synes bare det er så trist hvis kvinner ikke tar de stegene de egentlig vil ta, på grunn av andre forpliktelser og en følelse av å være en byrde. Er du den beste til jobben, så er du det også selv om du ikke får begynt ordentlig før i 2026 :D

Jeg tror at det er full klaff denne måneden! Har vanvittig ømme nipler (noe jeg aldri ellers har, har kun hatt dette ved mine tidligere to svangerskap) og kjenner igjen den varme følelsen i kroppen som jeg hadde sist! Vet det er kjempetidlig å skulle kjenne symptomer, men også de andre gangene kjente jeg det på kroppen kun dager etter EL. Håper at spira sitter
Så sykt at du kan kjenne det! Gleder meg til å se tester:joyful:

Så sykt at du kan kjenne det! Gleder meg til å se tester:joyful:
Jeg også! Men sist gang var det ikke tydelig positiv før dagen før ikm, så tipper at jeg må smøre meg med tålmodighet for å få se de to strekene. Hadde vært så koselig om jeg fikk positiv allerede på farsdagen som er 3 dager før ikm. Tror i såfall at jeg må finne noen mer sensitive tester enn de jeg hadde sist! Noen tips?:happy:

Skjønner det godt. Det er viktig å ha en sjef en føler seg trygg på når det blir sånn. Det er jeg glad for at jeg hadde selv.
Håper bare du tar det valget som passer deg best, og at du ikke tenker så mye på hvordan det påvirker andre i dragsuget. Jeg synes bare det er så trist hvis kvinner ikke tar de stegene de egentlig vil ta, på grunn av andre forpliktelser og en følelse av å være en byrde. Er du den beste til jobben, så er du det også selv om du ikke får begynt ordentlig før i 2026 :D
Ja, jeg er helt enig med deg!

Takk for støttende ord! Det er faktisk et veldig godt poeng. Kanskje jeg skal revurdere å takke ja likevel☺️

Jeg også! Men sist gang var det ikke tydelig positiv før dagen før ikm, så tipper at jeg må smøre meg med tålmodighet for å få se de to strekene. Hadde vært så koselig om jeg fikk positiv allerede på farsdagen som er 3 dager før ikm. Tror i såfall at jeg må finne noen mer sensitive tester enn de jeg hadde sist! Noen tips?:happy:
Ikke sant, jeg får også sene positive tester.

Tror de beste er clearblue eller BP sine tidligtester. Ville ikke valgt RSFU/Metode. Tror de viser litt sent.

Ringte legen ang D vitamin og fikk beskjed om å kun ta det om jeg mangler :dead: Tar Multivitamin og omega. Kommer til å kjøpe de q10 om det ikke skjer noe denne mnd. kan man ta de om man blir gravid også?
Så rart at man sier så forskjellig, Mine blodprøver viste ingen mangel på D-vitamin, men jeg ble allikevel rådet til å ta ekstra tilskudd. Nå har jeg ikke blitt gravid enda, så det har jo ikke akkurat funket enn så lenge da :joyful:

Tror jeg misset stigningen på EL
:schocked028 Var på kjøpesenter med en venninne i går kveld og hadde sterke EL-smerter, men glemte selvfølgelig å teste med en gang jeg kom hjem. Nå er den nede på lav igjen, så det kan jo virke som den har vært. Kommer til å fortsette å teste et par dager til for å være sikker, men tenker det uansett er best å stole på kroppens symptomer.
IMG_6687.jpeg

Tror jeg misset stigningen på EL
:schocked028 Var på kjøpesenter med en venninne i går kveld og hadde sterke EL-smerter, men glemte selvfølgelig å teste med en gang jeg kom hjem. Nå er den nede på lav igjen, så det kan jo virke som den har vært. Kommer til å fortsette å teste et par dager til for å være sikker, men tenker det uansett er best å stole på kroppens symptomer.
Vis vedlegget 447304
Den var nok i går, men ja ta noen tester til i tilfelle. Og da er du jo 1 DPO i dag :love7

Back
Topp