Abbie90
Glad i forumet
Hehe, lysten finnes ikke, så da lar jeg det heller være hehe, har aldri vært full, så kommer iallfall ikke til å begynne med det nåDet hadde vært heeelt greit om du drakk også! Så lenge ikke du kjører grøftefylla liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, lysten finnes ikke, så da lar jeg det heller være hehe, har aldri vært full, så kommer iallfall ikke til å begynne med det nåDet hadde vært heeelt greit om du drakk også! Så lenge ikke du kjører grøftefylla liksom
Klamrer meg til et øøørlite håp likevell… men er vel fortsatt bare mine øyne som tuller…Dagens tester.. mistet håpet.. blææææ Vis vedlegget 448405Vis vedlegget 448407Vis vedlegget 448406
Vis vedlegget 448408Vis vedlegget 448409
Ser strek på alle fireKlamrer meg til et øøørlite håp likevell… men er vel fortsatt bare mine øyne som tuller… Vis vedlegget 448415
Bildet av en test alene er dog tatt etter fristen da..
Vis vedlegget 448414
Men når jeg redigere bildene… så er det da nooooe på noen av de..? Eller?
Kun på de redigerte bildene eller på de uredigerte også?Ser strek på alle fire
Ser strek på alle utenom CB sinKlamrer meg til et øøørlite håp likevell… men er vel fortsatt bare mine øyne som tuller… Vis vedlegget 448415
Vis vedlegget 448414
Jeg skimter strek på testene dine Abbie90
Hmmm.. hva skal man tro liksom…Ser strek på alle utenom CB sin
Jeg klarer dessverre ikke å se noe på disse. Foruten når de er redigert. Men krysser fingreneKlamrer meg til et øøørlite håp likevell… men er vel fortsatt bare mine øyne som tuller… Vis vedlegget 448415
Vis vedlegget 448414
Skjønner deg godt vet snart ikke hva jeg ser og ikke jeg såkan bli gal av mindreJeg klarer dessverre ikke å se noe på disse. Foruten når de er redigert. Men krysser fingrene
Krysser fingrene for at det utvikler segHmmm.. hva skal man tro liksom…
Mine det?Sniker jeg synes jeg ser skygger på alle?!
JaMine det?
Kun på de redigerte eller på alle? Tør liksom ikke tro/håpe på noe.. føler jeg har fått sånn på ca hver pp…
Hvem er redigert? Det var første innlegget jeg mente, ser liksom skyggen der det skal være på alle synes jeg?!Kun på de redigerte eller på alle? Tør liksom ikke tro/håpe på noe.. føler jeg har fått sånn på ca hver pp…
På de redigerte. Men kanskje også litt på den gule uredigerte.Kun på de redigerte bildene eller på de uredigerte også?