Vil bare vise til denne161 på 17 dpo
662 på 21 dpo
Vikarlegen er veldig pessimistisk, men dette viser jo dobling hver andre dag
Vis vedlegget 446076
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil bare vise til denne161 på 17 dpo
662 på 21 dpo
Vikarlegen er veldig pessimistisk, men dette viser jo dobling hver andre dag
Vis vedlegget 446076
synes det går trått Har symptomer på EL, men slår ikke ut på strimmel… samboer er dessuten «vrang» og orker ikke pliktsex om dagen så da går nå dagene da! Forventet el 17./18. tenker jegHvordan går det med EL for dere som har ventet/har hatt den?
Å nei! Så kjedelig at han ikke er med på det selvom det også er forståelig.. håper du får EL snartsynes det går trått Har symptomer på EL, men slår ikke ut på strimmel… samboer er dessuten «vrang» og orker ikke pliktsex om dagen så da går nå dagene da! Forventet el 17./18. tenker jeg
Etter mye om og men kom EL trolig i går på CD17, flere dager senere enn ventet. Fint å endelig være i DPO-land, ryker nok på første test neste onsdag, da er jeg 8 DPO gitt at EL stemmer Får følge med på tempen fram til da. Hele syklusen min er så rar denne runden, skal prøve å slappe av og bare la dagene gå enn så lengeHvordan går det med EL for dere som har ventet/har hatt den?
Wiiii så spennende! Misunner testerunden du har foran deg, så du må gjerne deleEtter mye om og men kom EL trolig i går på CD17, flere dager senere enn ventet. Fint å endelig være i DPO-land, ryker nok på første test neste onsdag, da er jeg 8 DPO gitt at EL stemmer Får følge med på tempen fram til da. Hele syklusen min er så rar denne runden, skal prøve å slappe av og bare la dagene gå enn så lenge
Er ikke teststreken sterkere på cd15 enn cd16? Synes den ser sterkere ut enn kontrollstreken på cd15. Så jeg ville tippet el var cd16. Men det ser du kanskje ganske fort på tempingen Spennende! Håper du deler gtestene dine herEtter mye om og men kom EL trolig i går på CD17, flere dager senere enn ventet. Fint å endelig være i DPO-land, ryker nok på første test neste onsdag, da er jeg 8 DPO gitt at EL stemmer Får følge med på tempen fram til da. Hele syklusen min er så rar denne runden, skal prøve å slappe av og bare la dagene gå enn så lenge
Jo, jeg synes en av de på kvelden CD15 ser ut som den aller sterkeste, men tempen er høyest i dag. Forrige PP hadde jeg et tydelig temphopp når el var, så jeg var litt skuffa over at tempen ikke hoppa like åpenbart. Men jeg har den høyest målte temperatur denne PP i dag selv om, så jeg er spent på å se temp i morgen og hva FF mener EL er om noen dagerEr ikke teststreken sterkere på cd15 enn cd16? Synes den ser sterkere ut enn kontrollstreken på cd15. Så jeg ville tippet el var cd16. Men det ser du kanskje ganske fort på tempingen Spennende! Håper du deler gtestene dine her
Jeg har jo bestilt testene jeg har hatt lyst til å prøve i 7 år nå, så ja, det blir nok delingWiiii så spennende! Misunner testerunden du har foran deg, så du må gjerne dele
Du må oppdatere oss krysser fingrene for at du kan senke skuldrene litt snartVis vedlegget 446219
Ble veldig mye sterkere i kveld, siste testen jeg har Blodprøve igjen i morgen og krysser alt for at hcg har bikket 2000
Det vart aksjelegging i dag like vel! Woho! Og Premom appen har bestemt seg for å rette seg opp og viser riktig forventet EL! Woho! Og jeg har hatt EL slim i hele dag og murringer! Woho! Dette må bli en bra PPÅ nei! Så kjedelig at han ikke er med på det selvom det også er forståelig.. håper du får EL snart
Fantastisk! Håper på en spire som sitter hos degJeg har jo bestilt testene jeg har hatt lyst til å prøve i 7 år nå, så ja, det blir nok deling
Så bra! Herlig at det ordnet seg, krysser fingrene for at spiren vil sitte nåDet vart aksjelegging i dag like vel! Woho! Og Premom appen har bestemt seg for å rette seg opp og viser riktig forventet EL! Woho! Og jeg har hatt EL slim i hele dag og murringer! Woho! Dette må bli en bra PP
Håper også, takk!Fantastisk! Håper på en spire som sitter hos deg
Jeg har forhørt meg i annen gruppe, men forhører meg her og da dette uten tvil er min favoritt!
Mine tidligere hcg målinger har sett slik ut:
9 DPO: 11
11 DPO: 38
15 DPO: 330
16 DPO: 548
I går 24dpo tok jeg en ny hcg og fikk nå svar om at den var på 17 181!
Jeg regnet meg frem til ca 8-9000 ved dobling hver andre dag fra 16dpo (vet det selvfølgelig kan være litt fra og til men ikke sååå mye?)
Noen andre som har opplevd samme eller som vet om dette er normalt?
Helt normalt Som Maya82 også skriver, så har jo din hcg mer enn doblet seg hver 24-time. Tenker du bare skal være glad og kan senke skuldreneJeg har forhørt meg i annen gruppe, men forhører meg her og da dette uten tvil er min favoritt!
Mine tidligere hcg målinger har sett slik ut:
9 DPO: 11
11 DPO: 38
15 DPO: 330
16 DPO: 548
I går 24dpo tok jeg en ny hcg og fikk nå svar om at den var på 17 181!
Jeg regnet meg frem til ca 8-9000 ved dobling hver andre dag fra 16dpo (vet det selvfølgelig kan være litt fra og til men ikke sååå mye?)
Noen andre som har opplevd samme eller som vet om dette er normalt?
Dette skal du bare være glad for . Helt vanlig at det øker mer enn dobling, det er mer vanlig enn at det ikke gjør det! Du har jo også hatt mer enn dobling hele veien.
Tusen takk, det var veldig beroligende! Leser så mye rart om blæremola osv så blir jo litt bekymret men da skal jeg prøve å se bort ifra detHelt normalt Som Maya82 også skriver, så har jo din hcg mer enn doblet seg hver 24-time. Tenker du bare skal være glad og kan senke skuldrene
Tusen takk, det var veldig beroligende! Leser så mye rart om blæremola osv så blir jo litt bekymret men da skal jeg prøve å se bort ifra det