❤️IKM UKE 40❤️

Jeg har forhørt meg i annen gruppe, men forhører meg her og da dette uten tvil er min favoritt!
Mine tidligere hcg målinger har sett slik ut:
9 DPO: 11
11 DPO: 38
15 DPO: 330
16 DPO: 548

I går 24dpo tok jeg en ny hcg og fikk nå svar om at den var på 17 181!
Jeg regnet meg frem til ca 8-9000 ved dobling hver andre dag fra 16dpo (vet det selvfølgelig kan være litt fra og til men ikke sååå mye?)

Noen andre som har opplevd samme eller som vet om dette er normalt?
Hurra!! Nå kan du bare slappe av og nyte, så er det snart Ul :Heartred
 
Aaaah, men da er det bare å komme deg dit!!
Spent på dine vegne! Du må oppdatere! Krysser fingrene for bankende hjerte og alt bra ❤️
Krysser fingrene for at vi får se/høre noe i morgen og hvis ikke det er noe hjertelyd enda så kan det være fordi EL var litt forsinket den syklusen. Har uansett en time til UL på sykehuset førstkommende tirsdag så da er jeg gardert - men timen i morgen hjelper litt på ventetiden :Heartred
 
Okei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!

Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? :sign17:sign19 Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!

For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa) :cool:
 
Okei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!

Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? :sign17:sign19 Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!

For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa) :cool:
Jeg sovnet med sølet inni meg de fleste gangene - som igjen resulterte i uvi da jeg ikke gikk på do etter rundene :hilarious: var helt tilfeldig fordi vi begynte så sent på kvelden og var sliten etterpå. Sist jeg var gravid gikk jeg på do med en gang
 
Jeg sovnet med sølet inni meg de fleste gangene - som igjen resulterte i uvi da jeg ikke gikk på do etter rundene :hilarious: var helt tilfeldig fordi vi begynte så sent på kvelden og var sliten etterpå. Sist jeg var gravid gikk jeg på do med en gang
Vi har heldigvis do rett ved siden av rommet, og jeg MÅ alltid tisse etter runden! Følsom blære, så all aktiviteten gjør at jeg må tisse :laughing021 Men superlurt ifht UVI ja! Det er det verste som finnes!
 
Okei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!

Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? :sign17:sign19 Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!

For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa) :cool:
Rett på do, kanskje ligger jeg to min før jeg går :happy: orker ikke det griset:bag:
 
Back
Topp