Ja, jeg venter på time fra sykehuset, skal få det innen tirsdagDu kan jo snart dra på UL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg venter på time fra sykehuset, skal få det innen tirsdagDu kan jo snart dra på UL
Hurra!! Nå kan du bare slappe av og nyte, så er det snart UlJeg har forhørt meg i annen gruppe, men forhører meg her og da dette uten tvil er min favoritt!
Mine tidligere hcg målinger har sett slik ut:
9 DPO: 11
11 DPO: 38
15 DPO: 330
16 DPO: 548
I går 24dpo tok jeg en ny hcg og fikk nå svar om at den var på 17 181!
Jeg regnet meg frem til ca 8-9000 ved dobling hver andre dag fra 16dpo (vet det selvfølgelig kan være litt fra og til men ikke sååå mye?)
Noen andre som har opplevd samme eller som vet om dette er normalt?
Ehm, dette med beherskelse endrer seg ikke nei. Har bestilt UL i morgen privat Gir opp meg selv
I morgen er jeg 6+2Haha, men hvor langt er du da?
I morgen er jeg 6+2
Spent på dine vegne! Du må oppdatere! Krysser fingrene for bankende hjerte og alt braEhm, dette med beherskelse endrer seg ikke nei. Har bestilt UL i morgen privat Gir opp meg selv
Aaaah, men da er det bare å komme deg dit!!
Krysser fingrene for at vi får se/høre noe i morgen og hvis ikke det er noe hjertelyd enda så kan det være fordi EL var litt forsinket den syklusen. Har uansett en time til UL på sykehuset førstkommende tirsdag så da er jeg gardert - men timen i morgen hjelper litt på ventetidenSpent på dine vegne! Du må oppdatere! Krysser fingrene for bankende hjerte og alt bra
Fått svar på hcg?Vis vedlegget 446219
Ble veldig mye sterkere i kveld, siste testen jeg har Blodprøve igjen i morgen og krysser alt for at hcg har bikket 2000
Det lurer jeg på ogFått svar på hcg?
Fantastisk! Skal du måle noe mer nå? Eller på ny UL?Så kjekt dere spør Fikk svar for en time siden, 2202 Legen var veldig positiv
Har ikke bestemt meg endaFantastisk! Skal du måle noe mer nå? Eller på ny UL?
Så fint å høre! Klarer du å senke skuldrene litt nå som legen også er optimistisk? Glad for degSå kjekt dere spør Fikk svar for en time siden, 2202 Legen var veldig positiv
Jeg sovnet med sølet inni meg de fleste gangene - som igjen resulterte i uvi da jeg ikke gikk på do etter rundene var helt tilfeldig fordi vi begynte så sent på kvelden og var sliten etterpå. Sist jeg var gravid gikk jeg på do med en gangOkei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!
Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!
For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa)
Vi har heldigvis do rett ved siden av rommet, og jeg MÅ alltid tisse etter runden! Følsom blære, så all aktiviteten gjør at jeg må tisse Men superlurt ifht UVI ja! Det er det verste som finnes!Jeg sovnet med sølet inni meg de fleste gangene - som igjen resulterte i uvi da jeg ikke gikk på do etter rundene var helt tilfeldig fordi vi begynte så sent på kvelden og var sliten etterpå. Sist jeg var gravid gikk jeg på do med en gang
Rett på do, kanskje ligger jeg to min før jeg går orker ikke det grisetOkei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!
Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!
For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa)
Jeg legger altså et håndkle mellom beina, det renner ikke rundt i sengen altsåRett på do, kanskje ligger jeg to min før jeg går orker ikke det griset
Hahah, nei jeg bare syns det er så grisete genereltJeg legger altså et håndkle mellom beina, det renner ikke rundt i sengen altså