Gjett om jeg angrer på at jeg tok en test i natt eller
attpåtil tok jeg bilde et annet sted enn vanlig, i dårligere lys, likevel tolker appen dette som peak fordi verdien i dag tidlig ble tolket som lavere. Appen tolker derfor i dag som peak og EL først i morgen, på CD17?!
nå er jeg utålmodig
hadde EL CD13 i PP1 og CD15 i PP2
får se hva Fertility friend kommer opp med om EL om noen dager. Jeg har i alle fall EL-smerter i dag. Mindre utflod i går og mindre needy/lyst på mannen også. Skal i det minste ha truffet greit på de såkalte aksjene (CD 11, 13, 14 og i dag, peak CD16 og kanskje i morgen )?
Tenker delvis at nå skal jeg roe ned og manifestere at dette må gå veien, samtidig som jeg blir kjemperedd for en gigantisk skuffelse hvis det ikke går. I så fall får jeg negative tester kun få dager før min egen bursdag og yngstemann, vi får besøk av min bestevenninne og min mor som skal bo hos oss, midt oppi mine siste veiledninger på uni. Det kommer til å bli kjempeheftig emosjonelt når jeg håper sånn, samtidig tror jeg ikke at jeg blir gravid hvis jeg tar sorgene på forskudd? Men med baby2 satt spira etter en sånn skuffelse. Men jeg hadde positiv g-test forrige PP når jeg begynte å blø, det var flere her som så strek? Ergo kjemisk? Jeg har ikke turt å prosessere det
Jeg tror at jeg må tørre å håpe og bare stå i skuffelsen hvis. Tenk om det går bra, man burde jo tørre å tenke det også?
Tenk om det går bra, og hvor fint det kan være? Tenk om det faktisk går.
Vis vedlegget 446034