❤️IKM UKE 40❤️

Så hyggelig og jeg kunne ikke sagt mer mer enig:love017

Her er mine (CD har automatisk blitt borte ettersom jeg nå er gravid). Jeg har fått høre at du skal teste fra den dagen du kun spotter/har sluttet å blø. Mine tester gikk litt opp og litt ned og jeg trodde det ville indikere EL - noe det ikke gjorde, men pluuuutselig eksploderte de til værs:Heartred

Forstår veldig godt usikkerheten for jeg gjorde dette for første gang jeg og, men fikk masse hjelp og forklaring her inne
Jeg slutter jo å blø/spotte på dag 5/6, og har brukt å få EL på dag 15 ish, så føler det er litt tidlig å starte allerede da? Eller kan det være at eggløsning kommer så tett på mensen??
 
Jeg slutter jo å blø/spotte på dag 5/6, og har brukt å få EL på dag 15 ish, så føler det er litt tidlig å starte allerede da? Eller kan det være at eggløsning kommer så tett på mensen??
Jeg tror ikke det er noen fasit her, jeg startet å teste ca på CD 5/6 fordi jeg ville teste og for å finne ut av min syklus :love017
 
Takk for utfyllende svar! Syklusen min er på 29 dager, så da tenker jeg at å starte på CD 9/20 er fint! Jeg la inn på nytt etter 5 min til på nederste. Da var den hvit, men ikke tørr, og var ca 9,5 minutt etter å ha dyppet den… da fortsetter jeg sånn!

Når på dagen tar du tester? Varierer det? Ser for meg at det går ekstremt mange eggløsningstester! Har 30, og allerede brukt 3 på et døgn :laughing021
Jeg tester morgen og kveld som hovedregel, men om det nærmer seg el og jeg er utålmodig går det fort tre og kanskje til og med fire tester på en dag :laughing002 Har tatt 18 tester på 5 dager nå :bag: kan sies at 2 av disse var overlapp for å sjekke hvordan testene reagerte, altså at det reelle tallet ville vært 16. Det er en del :smiley-ashamed004 men jeg håper jo at prøvingen ikke trekker ut så lenge og at det ikke blir altfor dyrt på sikt :smiley-angelic001
 
Jeg tester morgen og kveld som hovedregel, men om det nærmer seg el og jeg er utålmodig går det fort tre og kanskje til og med fire tester på en dag :laughing002 Har tatt 18 tester på 5 dager nå :bag: kan sies at 2 av disse var overlapp for å sjekke hvordan testene reagerte, altså at det reelle tallet ville vært 16. Det er en del :smiley-ashamed004 men jeg håper jo at prøvingen ikke trekker ut så lenge og at det ikke blir altfor dyrt på sikt :smiley-angelic001
Ja man satser jo på det :smiley-angelic001 Har nå 27 EL-tester, 30 tidlig g-tester, 30 vanlige g-tester, to digitale med ukesindikator til når det klaffer, og har en tempmåler på vei i posten for å teste temping :laughing002 Håper jeg ikke får bruk for halvparten engang, for satser jo på oktober-spire! :smiley-angelic001 :smiley-angelic001
 
Onsdag 16 dpo
IMG_3416.jpeg


I kveld 20 dpo
IMG_3458.jpeg


Blodprøve i morgen. Hcg var 161 17dpo
 
Slenger inn her, for dette er mest aktive gruppa jeg er med i, og dere damer er så BRA! :Heartred

Første syklus jeg bruker EL-strimmel og pre-mom, og lurer på litt forskjellig!

  1. Hvilken CD begynner dere å lete etter EL?
  2. Hvordan ser det ut? Jevn stigning eller litt opp og ned?
  3. Hvor lenge venter man før man tar bildet? Den er jo fortsatt ganske rosa etter 5 min… har jeg den i kopp med urin for lenge?
På vedlagt bilde har jeg en test fra i går kveld, og to fra i dag med noen timer mellomrom. Synes det er så stor forskjell når jeg lar testene tørke litt vs når de fortsatt er veldig rosa! På bildene har de stått i 9,5 minutt før bilde alle tre, så er det iallfall konsekvent :laughing021 Nederste ble tatt på utvannet urin, noe den alltid er på dagen, fordi jeg tisser så ofte og drikker mye… klarer ikke holde meg mer enn to timer om gangen!
Enig!! Er så trist for at ikke alle reiste sammen videre i en termingruppe :sorry: også pga ulike sykluser blir vi spredt i mange forskjellige IKM grupper:dead::grumpy:
 
Ja man satser jo på det :smiley-angelic001 Har nå 27 EL-tester, 30 tidlig g-tester, 30 vanlige g-tester, to digitale med ukesindikator til når det klaffer, og har en tempmåler på vei i posten for å teste temping :laughing002 Håper jeg ikke får bruk for halvparten engang, for satser jo på oktober-spire! :smiley-angelic001 :smiley-angelic001
Relaterer til dette :laughing002 Men jeg tror jeg har 30, maks 35 g-tester «bare» :hilarious: håper du kan selge videre masse på Finn!
 
Enig!! Er så trist for at ikke alle reiste sammen videre i en termingruppe :sorry: også pga ulike sykluser blir vi spredt i mange forskjellige IKM grupper:dead::grumpy:
Er så enig i dette :grumpy: finner jo fine nye folk, men det er vanskelig å holde styr på «de første» fra IKM gruppene etterhvert. Glad dere sjekker innom denne tråden ❤️:shy:
 
Er så enig i dette :grumpy: finner jo fine nye folk, men det er vanskelig å holde styr på «de første» fra IKM gruppene etterhvert. Glad dere sjekker innom denne tråden ❤️:shy:
Ja, det blir jo en hel del folk! Også forsvinner jo de første enten i termingrupper eller nye IKM ganske lenge før de som har sist i gruppen :sorry:
 
Ville dere vært bekymret for denne nedgangen fra igår (18dpo) og idag (19dpo)? den er litt svakere så blir jo livredd, fortsatt to dager til hcg blodprøve….
Vis vedlegget 446033
Nei, ikke på makesure sine tester, de har utrolig dårlig rykte om dagen. Skjønner at det er stressende å vente på blodprøve, men jeg håper veldig at alt er okei ❤️
 
Ville dere vært bekymret for denne nedgangen fra igår (18dpo) og idag (19dpo)? den er litt svakere så blir jo livredd, fortsatt to dager til hcg blodprøve….
Vis vedlegget 446033
Ut ifra hva jeg har hørt så skal man ikke tolke testene sånn som det for det kan være ulikt med fargestoff i dem. Testene her ser også litt grå ut og det ser ut som det er en stund siden testene ble tatt, og jeg ville derfor ikke stolt på forskjellene mellom dem. Jeg forstår veldig godt at du blir bekymret for sånn er jeg og, men jeg tror og håper at alt her går bra :Heartred
 
Ut ifra hva jeg har hørt så skal man ikke tolke testene sånn som det for det kan være ulikt med fargestoff i dem. Testene her ser også litt grå ut og det ser ut som det er en stund siden testene ble tatt, og jeg ville derfor ikke stolt på forskjellene mellom dem. Jeg forstår veldig godt at du blir bekymret for sånn er jeg og, men jeg tror og håper at alt her går bra :Heartred
Nei, ikke på makesure sine tester, de har utrolig dårlig rykte om dagen. Skjønner at det er stressende å vente på blodprøve, men jeg håper veldig at alt er okei ❤️
Tusen takk for svar, alt er så nervepirrende. Bare 3 dager til den kjemiske grensen er over så begynte liksom å håpe att jeg skulle slippe kjemisk hvertfall
 
Back
Topp