❤️IKM UKE 40❤️

Fikk svar på blodprøven:
HCG 161 er lav verdi, men kan være forenlig med normal tidlig graviditet. Progesteron 50 tyder på at corpus luteum produserer normalt med hormon.

Skal ta ny på mandag. Har også en cb digital ukesondikator jeg tar søndag morgen
Så flott! Da kan jo alt være i orden, spent på neste blodprøve:Heartred
 
Da er testetøsa endelig kommet ned fra fjellet igjen og her er dagens tester - endelig 3+!!
Det jeg dog synes er litt rart er at jeg testet 1-2 den 1/10 og 6/10.

Den 7/10 testet jeg 2-3 og i dag 11/10 testet jeg 3+ :hilarious:

har publisert dette i en annen gruppe og men det er jo ingen hemmelighet at dette er min favorittgruppe og må derfor også spørre dere: Gir dette mening for noen av dere?:Heartred
Hiver inn denne infoen, du har kanskje sett den før? Jeg husker ikke hvor mye HCG som skal til for at 2-3 og 3+ slår ut, men jeg mener at det er antall uker etter EL, ergo 3+ er uke 5 og over? Sånn ca? Noen andre må gjerne supplere hvis jeg er på bærtur nå :hilarious:
IMG_0991.jpeg
 
Hiver inn denne infoen, du har kanskje sett den før? Jeg husker ikke hvor mye HCG som skal til for at 2-3 og 3+ slår ut, men jeg mener at det er antall uker etter EL, ergo 3+ er uke 5 og over? Sånn ca? Noen andre må gjerne supplere hvis jeg er på bærtur nå :hilarious:Vis vedlegget 445900
Googlet meg til at hcg på 200 utløser 2-3 uker, og 2000 hcg for 3+ :bookworm:
Men hcg verdien er veldig i dividuell og det er stigning i seg selv man er ute etter. Mistenker kroppen min produserer det litt saktere enn «normalen», fikk sent positivt sist og. Siden jeg hadde 161 på torsdag så skal jeg vel ha godt over 200 i morgen (helst doblet) og i teorien få 2-3 uker på cb.. Tror kanskje jeg ryker på den :bag:
 
Hiver inn denne infoen, du har kanskje sett den før? Jeg husker ikke hvor mye HCG som skal til for at 2-3 og 3+ slår ut, men jeg mener at det er antall uker etter EL, ergo 3+ er uke 5 og over? Sånn ca? Noen andre må gjerne supplere hvis jeg er på bærtur nå :hilarious:Vis vedlegget 445900
Her er hva clearblue sier de ukene skal slå ut på. Måtte google det her om dagen :smiley-ashamed004

IMG_7363.jpeg
 
Googlet meg til at hcg på 200 utløser 2-3 uker, og 2000 hcg for 3+ :bookworm:
Men hcg verdien er veldig i dividuell og det er stigning i seg selv man er ute etter. Mistenker kroppen min produserer det litt saktere enn «normalen», fikk sent positivt sist og. Siden jeg hadde 161 på torsdag så skal jeg vel ha godt over 200 i morgen (helst doblet) og i teorien få 2-3 uker på cb.. Tror kanskje jeg ryker på den :bag:
Håper for deg, dette må jo gå bra ❤️ ta den i morgen og del resultatet? Sitter en liten gjeng her i tråden med fingrene krysset :love017
 
Hiver inn denne infoen, du har kanskje sett den før? Jeg husker ikke hvor mye HCG som skal til for at 2-3 og 3+ slår ut, men jeg mener at det er antall uker etter EL, ergo 3+ er uke 5 og over? Sånn ca? Noen andre må gjerne supplere hvis jeg er på bærtur nå :hilarious:Vis vedlegget 445900
Googlet meg til at hcg på 200 utløser 2-3 uker, og 2000 hcg for 3+ :bookworm:
Men hcg verdien er veldig i dividuell og det er stigning i seg selv man er ute etter. Mistenker kroppen min produserer det litt saktere enn «normalen», fikk sent positivt sist og. Siden jeg hadde 161 på torsdag så skal jeg vel ha godt over 200 i morgen (helst doblet) og i teorien få 2-3 uker på cb.. Tror kanskje jeg ryker på den :bag:
Her er hva clearblue sier de ukene skal slå ut på. Måtte google det her om dagen :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 445901
Ummm… så da jeg hadde 330 på mandag og 548 tirsdag samt 2-3 på CB. Har det da økt fra 548 til 2753+ fra tirsdag til i dag da??? :oops:
 
Håper for deg, dette må jo gå bra ❤️ ta den i morgen og del resultatet? Sitter en liten gjeng her i tråden med fingrene krysset :love017
Tusen takk :Heartred Veldig godt å ha et trygt sted å lufte problemstillingen, tanker og usikkerheten. Er liksom så tabu, men har heldogvis noen gode nære jeg kan melde med en gang.

Mannen bare rister på hodet, "må alltid være så dramatisk med deg" sier han :hilarious: Jeg er en serdeles lite dramatisk personlighet, men under forrige svangerskap måtte vi inn på føden flere ganger pga lite fosterbevegelse, og jeg hadde litt høyt blodtrykk på noen av kontrollene :hilarious: (alt ordnet seg hver gang)
Men denne situasjonen hjelper ikke CVen min i forholdet :hilarious:
 
Fikk svar på blodprøven:
HCG 161 er lav verdi, men kan være forenlig med normal tidlig graviditet. Progesteron 50 tyder på at corpus luteum produserer normalt med hormon.

Skal ta ny på mandag. Har også en cb digital ukesondikator jeg tar søndag morgen
Du må forresten si fra hvis/når du vil settes som gravid på lista, har ikke endra fra tr og det er jo ikke helt korrekt ❤️
 
Tusen takk :Heartred Veldig godt å ha et trygt sted å lufte problemstillingen, tanker og usikkerheten. Er liksom så tabu, men har heldogvis noen gode nære jeg kan melde med en gang.

Mannen bare rister på hodet, "må alltid være så dramatisk med deg" sier han :hilarious: Jeg er en serdeles lite dramatisk personlighet, men under forrige svangerskap måtte vi inn på føden flere ganger pga lite fosterbevegelse, og jeg hadde litt høyt blodtrykk på noen av kontrollene :hilarious: (alt ordnet seg hver gang)
Men denne situasjonen hjelper ikke CVen min i forholdet :hilarious:
Dette er jo umåtelig spennende! Ofte kommer jo blødningen ved en SA når hcg er "lavt nok", så at du har såpass høyt etter blødning må jo egentlig være positivt! Tenk du vi tester på 10-20 hcg ellers her. Men skjønner absolutt at du er nøktern, er nok best det for å beskytte seg selv :Heartred :love022
 
Back
Topp