Jeg har konkludert at du kan flytte megDu må forresten si fra hvis/når du vil settes som gravid på lista, har ikke endra fra tr og det er jo ikke helt korrekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har konkludert at du kan flytte megDu må forresten si fra hvis/når du vil settes som gravid på lista, har ikke endra fra tr og det er jo ikke helt korrekt
Det kan ikke ha vært et hematom de så på UL, og som er årsaken til blødningene? At hcg stiger virker jo veldig lovende. Dette er veldig spennende!God morgen! Her stiger hcg og vi vet ikke helt hva vi føler om det. Blødde liksom så mye og klompete… Blodprøve på mandag igjen. Hvis den fortsetter å stige som normalt kommer jeg til å be om henvisning til ultralyd når jeg er der at bankende hjerte skal være synlig.
@Ari<3 klarer ikke helt å sette meg på gravidlista enda
Nå er du flyttetJeg har konkludert at du kan flytte meg
Dette ser bra ut og da blir vi ikke så langt fra hverandre, i følge fertilitfriend er min eggløsning ventet på torsdagEndelig begynner EL-testene å se mer spennende ut Tipper peak i morgen og EL mandag. CD14.Vis vedlegget 445961
Ser ut som jeg ligger en dag eller to bak i løypa denne runden i forhold til forrige syklus, så kanskje jeg passer inn i uke 44 likevel Neida, jeg tester jo i uke 43 uansett men deg kan hende IKM blir mandag uke 44. Vi får se!Dette ser bra ut og da blir vi ikke så langt fra hverandre, i følge fertilitfriend er min eggløsning ventet på torsdag
Så lenge det kun er bittelitt ville jeg forsøkt å ikke stresset, men blir du stressa så gå heller å få en blodprøveHadde bittelitt blod på papiret igjen i dag, og blir like stressa hver gang det skjer nå. Altså, skal det bli en fast greie at jeg skal blø hver søndag?! Nå har det kommet litt blod på papiret hver søndag siden jeg fikk positiv test - og kun på søndagene Håper bare det er at slimhinnene er skjøre..
Ja. Hcg steg fint mandag-onsdag denne uka, og kvalmen begynner å snike seg mer på, så prøver å slå meg til ro med at jeg vil oppleve litt småblødninger denne graviditeten (blødde aldri noe forrige gang). Men jeg får kjenne litt på det, om jeg skal be om nye blodprøver eller ikkeSå lenge det kun er bittelitt ville jeg forsøkt å ikke stresset, men blir du stressa så gå heller å få en blodprøve
Støtter det Luringen skriver håper det er helt uskyldig, pust med magen.Hadde bittelitt blod på papiret igjen i dag, og blir like stressa hver gang det skjer nå. Altså, skal det bli en fast greie at jeg skal blø hver søndag?! Nå har det kommet litt blod på papiret hver søndag siden jeg fikk positiv test - og kun på søndagene Håper bare det er at slimhinnene er skjøre..
Dette var fine tester, eggløsning i morgen mest sannsynlig da?For dere som ville følge med, jeg har endelig positiv EL-test i dag Ligger godt an på aksjene så langt og skal følge det opp videre. Håper å være i DPO-land på tirsdag
Vis vedlegget 445999
Ja, gitt at LH synker igjen og peak blir i dag. Krysser fingrene for detDette var fine tester, eggløsning i morgen mest sannsynlig da?
Woohoo! Krysser fingrene for at denne mnd er det din tur!!For dere som ville følge med, jeg har endelig positiv EL-test i dag Ligger godt an på aksjene så langt og skal følge det opp videre. Håper å være i DPO-land på tirsdag
Vis vedlegget 445999
1. CD9 er en fin dag hvis du har normal sykluslengde. Har du kortere enn 28 dager og er ny på EL-strimler ville jeg begynt tidligere for å kartlegge EL Jeg begynner selv på dag 9, 10 denne runden fordi jeg glemte meg hahaSlenger inn her, for dette er mest aktive gruppa jeg er med i, og dere damer er så BRA!
Første syklus jeg bruker EL-strimmel og pre-mom, og lurer på litt forskjellig!
På vedlagt bilde har jeg en test fra i går kveld, og to fra i dag med noen timer mellomrom. Synes det er så stor forskjell når jeg lar testene tørke litt vs når de fortsatt er veldig rosa! På bildene har de stått i 9,5 minutt før bilde alle tre, så er det iallfall konsekvent Nederste ble tatt på utvannet urin, noe den alltid er på dagen, fordi jeg tisser så ofte og drikker mye… klarer ikke holde meg mer enn to timer om gangen!
- Hvilken CD begynner dere å lete etter EL?
- Hvordan ser det ut? Jevn stigning eller litt opp og ned?
- Hvor lenge venter man før man tar bildet? Den er jo fortsatt ganske rosa etter 5 min… har jeg den i kopp med urin for lenge?
Wihuuu! Endelig litt action igjenFor dere som ville følge med, jeg har endelig positiv EL-test i dag Ligger godt an på aksjene så langt og skal følge det opp videre. Håper å være i DPO-land på tirsdag
Vis vedlegget 445999
Takk for utfyllende svar! Syklusen min er på 29 dager, så da tenker jeg at å starte på CD 9/20 er fint! Jeg la inn på nytt etter 5 min til på nederste. Da var den hvit, men ikke tørr, og var ca 9,5 minutt etter å ha dyppet den… da fortsetter jeg sånn!1. CD9 er en fin dag hvis du har normal sykluslengde. Har du kortere enn 28 dager og er ny på EL-strimler ville jeg begynt tidligere for å kartlegge EL Jeg begynner selv på dag 9, 10 denne runden fordi jeg glemte meg haha
2. mine verdier er stort sett lave før de blir veldig høye, så kan jeg fint ha høye et døgn før det synker igjen. Denne runden fikk jeg litt høyere nivåer på dag 11-12 før det gikk ned igjen og var lavt utover dag 12-13 før det begynte å stige igjen. Jeg pleier å finne en tydelig topp. I PP1 kom den på cd12, i PP2 kom den på cd14, og nå er jeg på CD15 med positiv test, får se om det er topp eller om den blir enda litt sterkere før den synker.
3. jeg venter til testen er ganske hvit, men den skal ikke bli tørr. Om det tar fem eller ti minutter varierer litt. Du kan jo teste ved å ta et bilde etter fem minutter og igjen av samme test etter ti minutter, last opp samme bilde i appen og se om appen tolker svarene ulikt? Jeg tror det viktigste er å være konsekvent på at du tar bildene på samme tidspunkt for alle. Det skal sies at jeg har glemt meg og ventet opp mot en halvtime, og fortsatt lagt inn resultatet. Ikke ideelt, men for min del har det ikke påvirket helheten jeg får av testene. Vil også nevne at jeg er mye strengere når jeg vurderer graviditetstester
Så hyggelig og jeg kunne ikke sagt mer mer enigSlenger inn her, for dette er mest aktive gruppa jeg er med i, og dere damer er så BRA!
Første syklus jeg bruker EL-strimmel og pre-mom, og lurer på litt forskjellig!
På vedlagt bilde har jeg en test fra i går kveld, og to fra i dag med noen timer mellomrom. Synes det er så stor forskjell når jeg lar testene tørke litt vs når de fortsatt er veldig rosa! På bildene har de stått i 9,5 minutt før bilde alle tre, så er det iallfall konsekvent Nederste ble tatt på utvannet urin, noe den alltid er på dagen, fordi jeg tisser så ofte og drikker mye… klarer ikke holde meg mer enn to timer om gangen!
- Hvilken CD begynner dere å lete etter EL?
- Hvordan ser det ut? Jevn stigning eller litt opp og ned?
- Hvor lenge venter man før man tar bildet? Den er jo fortsatt ganske rosa etter 5 min… har jeg den i kopp med urin for lenge?
Jeg testet med to om dagen denne gangen men det er fordi jeg ikke hadde peiling på syklus samt at EL kan slå ut på kvelden f.eks. og ikke morgenen.Takk for utfyllende svar! Syklusen min er på 29 dager, så da tenker jeg at å starte på CD 9/20 er fint! Jeg la inn på nytt etter 5 min til på nederste. Da var den hvit, men ikke tørr, og var ca 9,5 minutt etter å ha dyppet den… da fortsetter jeg sånn!
Når på dagen tar du tester? Varierer det? Ser for meg at det går ekstremt mange eggløsningstester! Har 30, og allerede brukt 3 på et døgn