❤️IKM UKE 40❤️

Han kunne ikke se noe fostersekk/embryo (ordet pose brukte han) eller hva nå riktig terminologi er så tidlig :sorry: For han så det ut som på slimhinnene at det var en tidlig sa, det såg ikke ut som jeg hadde hatt vanlig mensen. Kunne se blod i livmor. Kunne ikke se noe i eggleder heller, men det var veldig tidligt påpekte han. Tok blodprøve og tar en ny på mandag. Så han forberedte meg egentlig på at jeg kan få en liten blødning til, men vi må sjekke hcg i tilfelle alt ikke kommer ut av seg selv - gitt at det er sa.
Åh, leste bare at det var en SA i den andre tråden, her var det jo litt mer info :Heartred Vil tro du helt sikkert vet etter mandag da, hcg skal jo raskt gå nedover om det far vært en sa.

Som jeg sa i andre tråden så var jeg på ultralyd i uke 5, og da så de ingenting, hun påpekte faktisk at slimhinnene var tynne og så ikke gravid ut. Så hun trodde ikke jeg var gravid, men jeg hadde gravid 3+ på testen, så ble jo litt ord mot ord :knegg: Men tok da HCG, og om den var positiv skulle vi ta ny ultralyd om to uker. Hcg var positiv (selvsagt, ellers hadde vel ikke testen slått ut), og to uker etterpå så vi liv :)

Ja å lese om andre med liknende erfaringer er helt avgjørende for å ikke føle seg mutters alene.. :Heartred jeg endte med utskraping to måneder etter medisinsk abort og fikk derfor første mens først nå i september, den var veldig liten.. så var hos gyn for sjekk som sa slimhinnen sannsynligvis var for tynn for å bli gravid denne syklusen. Men nå testet jeg faktisk positiv i dag, på både strimmel og digital. Helt i sjokk og veldig redd. Men selvfølgelig veldig glad også :Heartred
Å så koselig :Heartred

Jeg ville ikke stolt på fargen i de testene uansett når batchen er dårlig. Det er veldig dumt at du må vente så lenge på blodprøve :sorry: sa de noe om hvorfor det? Håper spira sitter ❤️
Første ledige time- livet på bygda… ny test nå. Fortsatt med dårlig batch men sterkere. Vet ikke om det teller…
IMG_0014.jpeg

Første ledige time- livet på bygda… ny test nå. Fortsatt med dårlig batch men sterkere. Vet ikke om det teller…Vis vedlegget 445818
Denne ser jo veldig fin ut :love017 virker som om det er litt Lotto med de testene, at noen har dårlig fargestoff mens andre har bedre, sånn at det er mengden fargestoff som lurer deg og ikke om det faktisk er senkning eller stigning. Håper veldig på dine vegne at alt er bra ❤️

Åh, leste bare at det var en SA i den andre tråden, her var det jo litt mer info :Heartred Vil tro du helt sikkert vet etter mandag da, hcg skal jo raskt gå nedover om det far vært en sa.

Som jeg sa i andre tråden så var jeg på ultralyd i uke 5, og da så de ingenting, hun påpekte faktisk at slimhinnene var tynne og så ikke gravid ut. Så hun trodde ikke jeg var gravid, men jeg hadde gravid 3+ på testen, så ble jo litt ord mot ord :knegg: Men tok da HCG, og om den var positiv skulle vi ta ny ultralyd om to uker. Hcg var positiv (selvsagt, ellers hadde vel ikke testen slått ut), og to uker etterpå så vi liv :)
Wow :Heartred Han var jo veldig flink og sa ikke noe enten eller, men jeg fikk veldig følelsen mot sa pga dette med slimhinne og at han kunne se en blodansamling inni livmor.

Jeg har en cb ukesindikator igjen. Tror jeg sparer den til søndag bare for å drøye det, da er jeg 19dpo. Fikk 1-2 uker på kveldsurin i går

Wow :Heartred Han var jo veldig flink og sa ikke noe enten eller, men jeg fikk veldig følelsen mot sa pga dette med slimhinne og at han kunne se en blodansamling inni livmor.

Jeg har en cb ukesindikator igjen. Tror jeg sparer den til søndag bare for å drøye det, da er jeg 19dpo. Fikk 1-2 uker på kveldsurin i går
Ja, det vet ikke blod hos meg, men det kan jo være hematom og.. Men vanskelig å vite, må nesten bare vente og se :shy: :Heartred

Da er testetøsa endelig kommet ned fra fjellet igjen og her er dagens tester - endelig 3+!!
Det jeg dog synes er litt rart er at jeg testet 1-2 den 1/10 og 6/10.

Den 7/10 testet jeg 2-3 og i dag 11/10 testet jeg 3+ :hilarious:

har publisert dette i en annen gruppe og men det er jo ingen hemmelighet at dette er min favorittgruppe og må derfor også spørre dere: Gir dette mening for noen av dere?:Heartred

Vedlegg

• IMG_9378.jpeg
    IMG_9378.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 32
  • IMG_9371.jpeg
    IMG_9371.jpeg
    251 KB · Visninger: 35
Da er testetøsa endelig kommet ned fra fjellet igjen og her er dagens tester - endelig 3+!!
Det jeg dog synes er litt rart er at jeg testet 1-2 den 1/10 og 6/10.

Den 7/10 testet jeg 2-3 og i dag 11/10 testet jeg 3+ :hilarious:

har publisert dette i en annen gruppe og men det er jo ingen hemmelighet at dette er min favorittgruppe og må derfor også spørre dere: Gir dette mening for noen av dere?:Heartred
Gir ikke mening for meg men sååå gøy at du fikk 3+!! :hello2 :hilarious::Heartred

Back
Topp