❤️IKM UKE 40❤️

Det er veldig bra at du er roligere ❤️ har testet! Ingenting spennende enda, men interessant and Premom sine LH-tester viser høy verdi når jeg laster de opp riktig sted i appen og low der jeg laster opp andre tester.
Har lagt aksjer, så vi er godt i rute uansett :happy:
Vis vedlegget 445754
De lilla testene er Premom sine egne. Har bare én lyseblå test igjen, svir av en av hver i morgen tidlig. Spent på om LH øker i morgen, i PP1 hadde jeg peak på dag 12 og det var høyre eggstokk. Kjenner masse fra den nå, begynner å lure på om de peaker på ulike dager haha :hilarious:
Og ellers har jeg 25 graviditetstester av ulik sort liggende :laughing002 håper så at de blir positive, denne runden skal jeg tørre og tro ordentlig ❤️
Så spennende og samtidig rart at det blir så forskjellig? Kanskje fordi du nærmer deg EL? :Heartred
 
Din historie igjen, du tester negativ, fikk mens og testet positivt nå etter mens?
Testet negativt 9dpo tror jeg det var (altså veldig tidlig, fikk ikke positiv før 13dpo sist svangerskap), fikk tr 10dpo og testet ikke igjen før i går pga symptomer som aldri gav seg
 
Noen som har bilde av deres 15 dpo test, begynner å frykte kjemisk her…? Skjønner att det kan variere veldig men vil gjerne se
Ååå? Hvorfor? :oops:
Her er mine to tester 15 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_9313.jpeg
    IMG_9313.jpeg
    59,7 KB · Visninger: 26
Back
Topp