❤️IKM UKE 40❤️

Hei :Heartred
Jeg hadde økning hcg fra mandag 330 til tirsdag 548 så er rimelig fornøyd. Legen forsøkte å fortelle meg at hva er unødvendig men da brøt samboer inn og sa at det ikke er unødvendig for oss, og at det er helt avgjørende for å få ro i sjela den første tiden - og med det sagt så var det ikke noe problem lenger:hilarious:

Jeg var til UL hos Gyn på sykehuset i går grunnet en brødning på søndag. De kunne ikke se stort da det er så tidlig men skal sette opp ny ul om 2 uker. De sa at det trolig ikke er grunn til bekymring mtp den hcg økningen jeg hadde bare på 1 døgn:love017

Hvordan går det med deg og hvilken CD er du på nå?:Heartred Gleder meg til alle skal teste igjen, del gjerne her og for det er så spennende!

Jeg testet med CB digital på søndag og da viste den fortsatt 1-2, men testet på nytt igjen på mandag og da viste den 2-3:Heartred i tillegg har jeg tatt EL tester bare for å legge inn i Premom fordi jeg synes det er moro å se økningen men blir ikke skuffet om den ikke viser seg å «øke» for jeg stoler kun på hcg blodprøver der. Testetøsa her gir seg aldri:hilarious:
Så fint å lese at alt ser bra ut! Og veldig bra at legen hørte på dere også, pluss ny UL om to uker. Det høres ut som dere blir ivaretatt, føler du deg roligere selv også? ❤️
Jeg er på CD11 og har akkurat gått inn i den fruktbare perioden. Forrige runde kom peak på CD14, så det nærmer seg. Hopper vel til køys regelmessig fra i dag :hilarious: :shy:
Fikk tester i posten i dag fra Amazon, FRER og el-tester fra Premom faktisk, de er jeg spent på. Har kjent litt stikking i høyre eggstokk, det er den sin tur denne runden, så det er positivt å kjenne at det skjer noe der, håper jeg :happy:
 
Går det ann å få falsk positiv nå? Eller er dette kjemisk? Jeg har hatt mensen i 6 dager (skikkelig mensen, ikke spotting) men har også hatt merkelige symptomer. Mannen er ute på jakt så jeg tenkte å bare ta en test for gøy. Hva skjer??? Dette er to minutter etter dyppet i urin. Helte selvsagt ut urinen før jeg så det, så fikk ikke tatt med digital ukesindikator…
IMG_3416.jpeg
 
Last edited:
Går det ann å få falsk positiv nå? Eller er dette kjemisk? Jeg har hatt mensen i 6 dager (skikkelig mensen, ikke spotting) men har også hatt merkelige symptomer. Mannen er ute på jakt så jeg tenkte å bare ta en test for gøy. Hva skjer??? Dette er to minutter etter dyppet i urin. Helte selvsagt ut urinen før jeg så det, så fikk ikke tatt med digital ukesindikator…
Vis vedlegget 445739
Den der er ikke falsk positiv hvert fall! Mange kan ha blødning i svangerskap. Men jeg ville tatt en tur til legen å fått målt hcg økning med to dagers mellomrom! eneste sikre svaret egentlig. Men positiv er den uten tvil!:nailbiting:
 
Går det ann å få falsk positiv nå? Eller er dette kjemisk? Jeg har hatt mensen i 6 dager (skikkelig mensen, ikke spotting) men har også hatt merkelige symptomer. Mannen er ute på jakt så jeg tenkte å bare ta en test for gøy. Hva skjer??? Dette er to minutter etter dyppet i urin. Helte selvsagt ut urinen før jeg så det, så fikk ikke tatt med digital ukesindikator…
Vis vedlegget 445739
Wooow, krysser fingrene for at det ligger en spire der!!! :excited001 Du må holde oss oppdatert!!
 
Så fint å lese at alt ser bra ut! Og veldig bra at legen hørte på dere også, pluss ny UL om to uker. Det høres ut som dere blir ivaretatt, føler du deg roligere selv også? ❤️
Jeg er på CD11 og har akkurat gått inn i den fruktbare perioden. Forrige runde kom peak på CD14, så det nærmer seg. Hopper vel til køys regelmessig fra i dag :hilarious: :shy:
Fikk tester i posten i dag fra Amazon, FRER og el-tester fra Premom faktisk, de er jeg spent på. Har kjent litt stikking i høyre eggstokk, det er den sin tur denne runden, så det er positivt å kjenne at det skjer noe der, håper jeg :happy:
Ja er veldig mye mer rolig, skikkelig deilig!
Wihuuu! Så spennende, har du begynt testingen? Legg gjerne ut tester - er så spennende :love017
 
Går det ann å få falsk positiv nå? Eller er dette kjemisk? Jeg har hatt mensen i 6 dager (skikkelig mensen, ikke spotting) men har også hatt merkelige symptomer. Mannen er ute på jakt så jeg tenkte å bare ta en test for gøy. Hva skjer??? Dette er to minutter etter dyppet i urin. Helte selvsagt ut urinen før jeg så det, så fikk ikke tatt med digital ukesindikator…
Vis vedlegget 445739
Wow, den må være positiv!
 
Går det ann å få falsk positiv nå? Eller er dette kjemisk? Jeg har hatt mensen i 6 dager (skikkelig mensen, ikke spotting) men har også hatt merkelige symptomer. Mannen er ute på jakt så jeg tenkte å bare ta en test for gøy. Hva skjer??? Dette er to minutter etter dyppet i urin. Helte selvsagt ut urinen før jeg så det, så fikk ikke tatt med digital ukesindikator…
Vis vedlegget 445739
Altsååå… dette må jo være en positiv test?!
 
Ser den private jordmortjenesten nedi nabolaget har ledig ultralyd time i morgen kl 10 :nailbiting: Vi skal reise på hytta fredag morgen så jeg får liksom ikke tatt blodprøve nr 2 før mandag for å sjekke hcg, det vet jeg ikke om jeg klarer å vente på :arghh:
 
Ser den private jordmortjenesten nedi nabolaget har ledig ultralyd time i morgen kl 10 :nailbiting: Vi skal reise på hytta fredag morgen så jeg får liksom ikke tatt blodprøve nr 2 før mandag for å sjekke hcg, det vet jeg ikke om jeg klarer å vente på :arghh:
Har du tatt flere tester?
 
Ser den private jordmortjenesten nedi nabolaget har ledig ultralyd time i morgen kl 10 :nailbiting: Vi skal reise på hytta fredag morgen så jeg får liksom ikke tatt blodprøve nr 2 før mandag for å sjekke hcg, det vet jeg ikke om jeg klarer å vente på :arghh:
Oooh! Så sykt spennende! Jeg hadde glatt røket på den timen :angelic: :hilarious:
 
Tror jeg kommer til å gjøre det, leser på nett om lignende opplevelser hvor flere har svangerskap utenfor livmor, og da har jeg lite lyst å være langt uti gokk å ikke vite :hungover:
Ser den! Hadde du en digital du skulle ta senere og?:happy:
Herlighet for et sjokk etter en runde med «mensen» da! Du nevnte jo tidligere at du syntes det var en rar type denne gang. :angelic:
 
Back
Topp