❤️IKM UKE 40❤️

Jeg legger altså et håndkle mellom beina, det renner ikke rundt i sengen altså :laughing001
Kunne gjøre det når vi var nyforelska og kosa oss midt på natta, men nå er det mer «ugh, kliss!»… og lube er også sykt kliss og ekkelt og da må jeg dusje :laughing021Har kjøpt babyplan sin som skal langt oppi og skal hjelpe svømmerne, så spent på den.. men dusjer etterpå ja!
 
Okei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!

Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? :sign17:sign19 Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!

For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa) :cool:
Vi ligger og koser i senga i ca 5 min eller noe før jeg løper på do :laughing002
 
Krysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var :woot: Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester :nailbiting: Håper å holde meg unna testingen til 8DPO :angelic:
(Krysspostet i uke 43)
 
Krysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var :woot: Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester :nailbiting: Håper å holde meg unna testingen til 8DPO :angelic:
(Krysspostet i uke 43)
Oj! Vær obs på at du da kan få positiv selv om du ikke er gravid :bag: Det kan man med 10 miu også, men sikkert større sannsynlighet med 6,3 mlu :shy:
Gleder meg til du skal begynne å teste :love017 Håper du blir fornøyd med testene :)
 
Oj! Vær obs på at du da kan få positiv selv om du ikke er gravid :bag: Det kan man med 10 miu også, men sikkert større sannsynlighet med 6,3 mlu :shy:
Gleder meg til du skal begynne å teste :love017 Håper du blir fornøyd med testene :)
Ja, det er jeg klar over :happy: Tenkte å ta en prøvetest i helga for å se om den slår ut eller ikke når jeg i utganspunktet skal ha under 5 i hcg. Slår den ut er det en falsk positiv siden det er for tidlig for et reelt resultat. Håper bare de blir positive etterhvert :hilarious:
 
Krysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var :woot: Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester :nailbiting: Håper å holde meg unna testingen til 8DPO :angelic:
(Krysspostet i uke 43)
Så deilig at du da kan være skråsikker på eggløsningen. Du kjenner kroppen din godt :love017 Nå er det bare å vente og ruge, gleder meg skikkelig til testebonanza:Heartred
 
Krysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var :woot: Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester :nailbiting: Håper å holde meg unna testingen til 8DPO :angelic:
(Krysspostet i uke 43)
Oj oj! Så spennende. Er så gøy når kryssene er enig med deg :hilarious: da er det liksom null tvil! Det er litt gøy med temping:angelic:
Blir gøy med testing!! CD18 her og venter (u)tålmodig:bag:
Men jeg savner ikke helt de laaaaange dagene i dpo heller:hilarious:
 
Back
Topp