Enig!Rett på do, kanskje ligger jeg to min før jeg går orker ikke det griset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Rett på do, kanskje ligger jeg to min før jeg går orker ikke det griset
Kunne gjøre det når vi var nyforelska og kosa oss midt på natta, men nå er det mer «ugh, kliss!»… og lube er også sykt kliss og ekkelt og da må jeg dusje Har kjøpt babyplan sin som skal langt oppi og skal hjelpe svømmerne, så spent på den.. men dusjer etterpå ja!Jeg legger altså et håndkle mellom beina, det renner ikke rundt i sengen altså
Vi ligger og koser i senga i ca 5 min eller noe før jeg løper på doOkei nå spør jeg her fordi dette er aktiv gruppe og dere er best og alt det der!
Etter aksjelegging! Hva gjør dere da? Løper rett på do, ligger med beina i været, koser med mannen, dusjer, vasker/tørker dere, sove med sølet inni seg..? Vet jo at det ikke har noe å si ifht sjanser for klaff, men artig å høre like vel!
For å starte med meg så går jeg rett på do etter litt kos, og bare lar det renne (hater bløtt i trusa)
Ja, helt avslappet nå. Nå utvikler det seg, og skulle det skje noe senere så er det bare sånn det erSå fint å høre! Klarer du å senke skuldrene litt nå som legen også er optimistisk? Glad for deg
Oj! Vær obs på at du da kan få positiv selv om du ikke er gravid Det kan man med 10 miu også, men sikkert større sannsynlighet med 6,3 mluKrysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester Håper å holde meg unna testingen til 8DPO
(Krysspostet i uke 43)
Ja, det er jeg klar over Tenkte å ta en prøvetest i helga for å se om den slår ut eller ikke når jeg i utganspunktet skal ha under 5 i hcg. Slår den ut er det en falsk positiv siden det er for tidlig for et reelt resultat. Håper bare de blir positive etterhvertOj! Vær obs på at du da kan få positiv selv om du ikke er gravid Det kan man med 10 miu også, men sikkert større sannsynlighet med 6,3 mlu
Gleder meg til du skal begynne å teste Håper du blir fornøyd med testene
Så deilig at du da kan være skråsikker på eggløsningen. Du kjenner kroppen din godt Nå er det bare å vente og ruge, gleder meg skikkelig til testebonanzaKrysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester Håper å holde meg unna testingen til 8DPO
(Krysspostet i uke 43)
Oj oj! Så spennende. Er så gøy når kryssene er enig med deg da er det liksom null tvil! Det er litt gøy med tempingKrysset i Fertility Friend kom akkurat der jeg håpet, så også denne PP er FF og Premom enige om når EL var Veldig glad for det, haha. CD20 og 3DPO i dag. Googlet forøvrig sensitiviteten til FRER-testene, og den er faktisk nede i 6.3 mIU/ml vs. 10 mIU/ml på «vanlige» tidlig-tester Håper å holde meg unna testingen til 8DPO
(Krysspostet i uke 43)
Hurra! Nå kan du senke skuldreneFått svar fra hcg idag 4+6, hcg på litt over 1200
Takk, det blir veldig spennendeSå deilig at du da kan være skråsikker på eggløsningen. Du kjenner kroppen din godt Nå er det bare å vente og ruge, gleder meg skikkelig til testebonanza
Flaks for min del at det stemmer, haha! Dette er min andre PP med temping, så jeg er fersk på det. Veldig interessant i alle fall. Når pleier du vanligvis å ha EL? Håper det kommer snartOj oj! Så spennende. Er så gøy når kryssene er enig med deg da er det liksom null tvil! Det er litt gøy med temping
Blir gøy med testing!! CD18 her og venter (u)tålmodig
Men jeg savner ikke helt de laaaaange dagene i dpo heller
Jeg er i min første temping! PP2, eller 1,5 kan vi vel si siden det forrige gang verken var testet etter EL, tempet eller planlagt noe annet enn plutselig uplanlagt liggingTakk, det blir veldig spennende
Flaks for min del at det stemmer, haha! Dette er min andre PP med temping, så jeg er fersk på det. Veldig interessant i alle fall. Når pleier du vanligvis å ha EL? Håper det kommer snart
Så kjedelig med lange og uforutsigbare sykluser. Jeg blir utålmodig av ingenting og får i etterkant dårlig samvittighet når jeg innser hvordan andre kan ha det irriterer meg over EL CD17 fordi jeg hadde håpa det kom CD14-15, mens andre har EL med flere måneder mellomJeg er i min første temping! PP2, eller 1,5 kan vi vel si siden det forrige gang verken var testet etter EL, tempet eller planlagt noe annet enn plutselig uplanlagt ligging
Tempet på forrige baby da, da satt han første perioden med el tester og temping. (Var egentlig på PP1 med han, men vi prøvde fra Jan-april. fikk bare ikke EL og mensen på de mnd)
Jeg har ikke noe «vanligvis» dessverre
Har mild pcos og sykluser som er alt fra 20-65 dager. Og ingen måneder er like Det er skikkelig frustrerende nå! Men til vanlig setter jeg ofte pris på 4-5 mnd uten blødning
Tok en CB digital el test nå (den som finner to forskjellige hormoner)
Og den var nada nix på! Blææææ
Det var godt å høre hvordan har du det?Fått svar fra hcg idag 4+6, hcg på litt over 1200
Dette ble jeg ordentlig glad for å lese! Veldig glad på deres vegne, håper du nå senker skuldrene helt og klarer å nyte graviditetenNå har jeg akkurat vært til ultralyd og jeg ble satt tilbake til 5+5 grunnet at EL var forsinket. Kunne se og høre hjertet. Det var så rørende og vi er i lykkerus begge to. Jordmor sa at alt ser perfekt ut, og at det ikke er grunn til noen bekymring. Målene er perfekte!
Så fantastisk! Nå ble jeg gladNå har jeg akkurat vært til ultralyd og jeg ble satt tilbake til 5+5 grunnet at EL var forsinket. Kunne se og høre hjertet. Det var så rørende og vi er i lykkerus begge to. Jordmor sa at alt ser perfekt ut, og at det ikke er grunn til noen bekymring. Målene er perfekte!
Tusen takk! Ja nå er jeg endelig rolig, har ny ul på tirsdag på sykehuset grunnet blødning men er roligDette ble jeg ordentlig glad for å lese! Veldig glad på deres vegne, håper du nå senker skuldrene helt og klarer å nyte graviditeten
TakkSå fantastisk! Nå ble jeg glad
Har det bare bra, spent på ny hcg resultat på mandagDet var godt å høre hvordan har du det?