❤️IKM UKE 40❤️

Så kjedelig med lange og uforutsigbare sykluser. Jeg blir utålmodig av ingenting og får i etterkant dårlig samvittighet når jeg innser hvordan andre kan ha det :bag: irriterer meg over EL CD17 fordi jeg hadde håpa det kom CD14-15, mens andre har EL med flere måneder mellom :dead:
Vet du hvilken CD du hadde EL på sist? Håper den er rett rundt hjørnet og at spira sitter raskt, sånn at tiden ikke trekker ut av de uregelmessige syklusene ❤️
Siden de sier mensen kommer nesten garantert 2 uker etter EL, så må den ha vært den 19.sept. Meeeen jeg hadde EL slim 21-23 :hilarious: så jeg er ganske blank der altså!
Man blir jo utålmodig uansett i dette gamet! Så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Hehe
 
Nå har jeg akkurat vært til ultralyd og jeg ble satt tilbake til 5+5 grunnet at EL var forsinket. Kunne se og høre hjertet. Det var så rørende og vi er i lykkerus begge to. Jordmor sa at alt ser perfekt ut, og at det ikke er grunn til noen bekymring. Målene er perfekte! :Heartred
Helt fantastisk å høre! <33
 
Nå har jeg akkurat vært til ultralyd og jeg ble satt tilbake til 5+5 grunnet at EL var forsinket. Kunne se og høre hjertet. Det var så rørende og vi er i lykkerus begge to. Jordmor sa at alt ser perfekt ut, og at det ikke er grunn til noen bekymring. Målene er perfekte! :Heartred
Wow, så fantastisk! Herlig! Føler liksom vi har vært med å lage den babyen :laughing002 :bookworm:
 
Wow, så fantastisk! Herlig! Føler liksom vi har vært med å lage den babyen :laughing002 :bookworm:
Gjett om! Denne babyen har VI laget sammen :love017 helt fra start til nå er denne babyen fulgt via denne gruppen med gode råd til en ellers så forvirret og bekymret mamma! Har fortalt forloveden min om gruppen og han heier på alle her han og. Må også legge til at han i utgangspunktet var skeptisk da han synes forum er tull. Viste han forskjellen på f.eks. kvinneguiden og denne gruppen og da tok det ikke lange tiden før han var overbevist:Heartred
 
Gjett om! Denne babyen har VI laget sammen :love017 helt fra start til nå er denne babyen fulgt via denne gruppen med gode råd til en ellers så forvirret og bekymret mamma! Har fortalt forloveden min om gruppen og han heier på alle her han og. Må også legge til at han i utgangspunktet var skeptisk da han synes forum er tull. Viste han forskjellen på f.eks. kvinneguiden og denne gruppen og da tok det ikke lange tiden før han var overbevist:Heartred
Haha! Kvinneguiden er definitivt noe for seg selv.. :hilarious:
 
Aldri vært der selv men er mye som dukker opp om man googler noe rundt svangerskap. Fy flate så stygge de er mot hverandre der inne..!
Nå så blir innlegg fra Kvinneguiden automatisk delt på Facebook også og folk skriver så mye rart der inne. Og ja, er ikke mye hyggelig folk der inne akkurat o_O
Har vært på BV siden 2010 og har aldri opplevd at folk er ufine

 
Gjett om! Denne babyen har VI laget sammen :love017 helt fra start til nå er denne babyen fulgt via denne gruppen med gode råd til en ellers så forvirret og bekymret mamma! Har fortalt forloveden min om gruppen og han heier på alle her han og. Må også legge til at han i utgangspunktet var skeptisk da han synes forum er tull. Viste han forskjellen på f.eks. kvinneguiden og denne gruppen og da tok det ikke lange tiden før han var overbevist:Heartred
Så herlig.
Veldig kjekt å følge deg:love7 IKM 40 gruppen ass <33
 
Hei :happy: kom på i natt at jeg lurte på om dere med positive tester har begynt å få symptomer på graviditeten nå? Og hvor langt på vei er dere?

4DPO her og tiden går litt sakte. Har litt murringer av og på, så det er jo litt spennende. Hadde ingenting i forrige, PP2, men masse i PP1, så det trenger jo ikke bety så mye. Forsiktig optimistisk likevel :shy: spørs hvor lenge jeg greier å holde meg før jeg ryker på første test :hilarious:
 
Hei :happy: kom på i natt at jeg lurte på om dere med positive tester har begynt å få symptomer på graviditeten nå? Og hvor langt på vei er dere?

4DPO her og tiden går litt sakte. Har litt murringer av og på, så det er jo litt spennende. Hadde ingenting i forrige, PP2, men masse i PP1, så det trenger jo ikke bety så mye. Forsiktig optimistisk likevel :shy: spørs hvor lenge jeg greier å holde meg før jeg ryker på første test :hilarious:
Jeg er 6+4 i dag ❤️ Jeg fikk murringer rundt 9-10 dpo, som jeg har fremdeles (ligamentsmerter). Kvalmen ble verre nå for en uke siden (begynte på Xonvea på onsdag denne uka), og kvalmen har bare blitt verre og verre. Er også veldig trøtt/slapp, men det kan komme av kvalmestillende. Vært sykemeldt denne uka pga kvalme. Usikker på hva jeg gjør fremover, men må jo sikkert bare fortsette å være sykemeldt en stund til.. Synes tiden nå i 1. trimester går så sakte! Skal på første UL om 11 dager ❤️
Lillegull er på 3. dagen med over 39 i feber, så han er veldig klengete og sutrete❤️ Jeg får liksom ikke slappet av, men legger meg og sover med han når han skal ha dupp på dagtid :shy:

Så spennende!! Gleder meg til du skal begynne å teste! ❤️
 
Hei :happy: kom på i natt at jeg lurte på om dere med positive tester har begynt å få symptomer på graviditeten nå? Og hvor langt på vei er dere?

4DPO her og tiden går litt sakte. Har litt murringer av og på, så det er jo litt spennende. Hadde ingenting i forrige, PP2, men masse i PP1, så det trenger jo ikke bety så mye. Forsiktig optimistisk likevel :shy: spørs hvor lenge jeg greier å holde meg før jeg ryker på første test :hilarious:
Jeg trodde jeg var 6+3 men ifølge UL er jeg 5+6 pga forsinket EL. Masse symptomer. Veldig sulten, trøtt, sover dårlig, kviser, ømme pupper og nå i går kom også kvalmen. Prøver likevel å nyte det, ser på det som et godt tegn :Heartred

Spennende med murringer! Håper så inderlig den sitter hos deg denne PP:love017
 
I følge menstermin er jeg 6+2, men jeg tror 5+5 i følge el er mer korrekt. Det som fikk meg til å ta test etter jeg trodde det var tr var trøttheten og stikking. Det har jeg ikke hatt siste dagene. I dag og i går har jeg i 13-16 tiden vært veldig kortpustet og lett svimmel. Hadde alle disse symptomene sist også. Forrige svangerskap var jeg 50% sykemeldt fra uke 20 til permisjon pga trøtthet - så det var et tyyyydelig symptom i starten som overbeviste meg om at noe var det :hilarious: Sist svangerskap hadde jeg en liten periode jeg ble litt lettere kvalm, kan godt slippe det :):hilarious:
 
Jeg er 6+4 i dag ❤️ Jeg fikk murringer rundt 9-10 dpo, som jeg har fremdeles (ligamentsmerter). Kvalmen ble verre nå for en uke siden (begynte på Xonvea på onsdag denne uka), og kvalmen har bare blitt verre og verre. Er også veldig trøtt/slapp, men det kan komme av kvalmestillende. Vært sykemeldt denne uka pga kvalme. Usikker på hva jeg gjør fremover, men må jo sikkert bare fortsette å være sykemeldt en stund til.. Synes tiden nå i 1. trimester går så sakte! Skal på første UL om 11 dager ❤️
Lillegull er på 3. dagen med over 39 i feber, så han er veldig klengete og sutrete❤️ Jeg får liksom ikke slappet av, men legger meg og sover med han når han skal ha dupp på dagtid :shy:

Så spennende!! Gleder meg til du skal begynne å teste! ❤️
Ååå god bedring til lille :Heartred Her hadde vi den fjerde barnesykdom for to uker siden
 
Jeg er 6+2 idag. Det startet med humørsvingninger, halsbrann, våknet om natten, murring og mer trøtt.

Denne uken har jeg vært ubeskrivelig trøtt noe som ikke er så rart da vi har flyttet. Våkner mye på natten. Lite murring de siste dagene men har ømme brystvorter. Ekstra hormonell enkelte dager. Men «glemmer» nesten litt at jeg er gravid og føles litt uvirkelig før jeg får se et bankende hjerte på ultralyd!

Gleder meg til å se flere positive tester! Jeg er innpå å sniker på de andre ukene :love017
 
Back
Topp