Supert det da!HCG økt fra 1200 til 2070 på to dager. Ikke helt dobling men ikke langt unna. Ville dere vært fornøyd med resultatet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert det da!HCG økt fra 1200 til 2070 på to dager. Ikke helt dobling men ikke langt unna. Ville dere vært fornøyd med resultatet?
Spennende! Håper for deg Du må gjerne dele testene dine herHerregud i dag er jeg 3 DPO og har siden i går hatt grusomt vonde pupper (og samboer kommenterte at Areola var så stor og mørk), og i dag våknet jeg så kvalm at jeg brakk meg Med eggløsningssmertene jeg hadde denne runden også, så tror jeg hormonene mine jobber på HØYGIR! Nattsvette og stikninger og oppblåst! Håper for guds skyld at dette egget er befruktet og fint og graver seg godt inn og at hormonsymptomene går over i graviditetssymptomer!
Det skal jeg ja!! Tester tidligst 13-14 DPO jeg da, så det ikke blir så lenge å vente på TR hvis det ikke har klaffa Så neste fredag, med mindre noe tilsier at jeg bør teste før!Spennende! Håper for deg Du må gjerne dele testene dine her
Beste gruppa!Denne gruppen vil leve evig
Det håper jeg!!Denne gruppen vil leve evig
Helt enigBeste gruppa!
Hvordan gikk UL?Denne gruppen vil leve evig
Har hørt at de kan bli forhøyet rett før mensen ja. De kan også bli forhøyet ved graviditet.Hei! Er det noen her inne som vet om lh testene kan bli forhøyet før mensen kommer? Skal muligens få mensen i dag og vært litt vond i bekken i går, er det enda, fikk litt brunt blod på papiret i dag første gang jeg gikk på do… Har ikke graviditetstester liggende så tok bare lh-test for å se da syklusen min har vært kaos denne gangen.. Den er sterkere nå enn hva den var for noen dager siden når jeg sluttet å teste Noen som har peiling?
Er garantert pega mensen da, tørr ikke håpe annet lengre Dette her er ikke lettHar hørt at de kan bli forhøyet rett før mensen ja. De kan også bli forhøyet ved graviditet.
Det gikk veldig fint tok det utvendig overraskende nok. Men fikk se en liten baby i fin utvikling.Hvordan gikk UL?
Så bra Hvor langt er du på vei nå?Det gikk veldig fint tok det utvendig overraskende nok. Men fikk se en liten baby i fin utvikling.
8+4 målte hun lille til. Så to dager lengre enn mine beregninger. Men dette blir vel uansett justert på OUL?Så bra Hvor langt er du på vei nå?
Spennende! Du må dele symptomene dine her underveis da, siden du holder igjen på testene Hvor får du viljestyrken fra egentlig? Spent på dine vegne og krysser fingre og julibabyHerregud i dag er jeg 3 DPO og har siden i går hatt grusomt vonde pupper (og samboer kommenterte at Areola var så stor og mørk), og i dag våknet jeg så kvalm at jeg brakk meg Med eggløsningssmertene jeg hadde denne runden også, så tror jeg hormonene mine jobber på HØYGIR! Nattsvette og stikninger og oppblåst! Håper for guds skyld at dette egget er befruktet og fint og graver seg godt inn og at hormonsymptomene går over i graviditetssymptomer!
Det gikk veldig fint tok det utvendig overraskende nok. Men fikk se en liten baby i fin utvikling.
Så fint med oppdatering hvordan føles det?8+4 målte hun lille til. Så to dager lengre enn mine beregninger. Men dette blir vel uansett justert på OUL?
Det skal jeg ja! Aner ikke hvor jeg tar det fra, men blir mindre skuffa om jeg ikke må vente en halv uke på tr etter negativSpennende! Du må dele symptomene dine her underveis da, siden du holder igjen på testene Hvor får du viljestyrken fra egentlig? Spent på dine vegne og krysser fingre og julibaby
Litt usikker, mener det justeres med UL generelt og kan ikke huske det ble justert ytterligere sist jeg var gravid8+4 målte hun lille til. Så to dager lengre enn mine beregninger. Men dette blir vel uansett justert på OUL?
Kan ikke huske dette selvLitt usikker, mener det justeres med UL generelt og kan ikke huske det ble justert ytterligere sist jeg var gravid
Tok ny lh test nå å den er nesten helt negativHar hørt at de kan bli forhøyet rett før mensen ja. De kan også bli forhøyet ved graviditet.