❤️IKM UKE 40❤️

Ettåringen gjorde dette for første gang i mårres, måtte le :hilarious:
IMG_3286.jpeg
 
Vet ikke med dere andre, men jeg begynner å bli super utålmodig ifht eggløsningen nå. Er på CD13 og ingen antydning til EL….

Hvordan ligger det an med dere andre, og hvordan går det med tålmodigheten deres?:nailbiting:
 
Vet ikke med dere andre, men jeg begynner å bli super utålmodig ifht eggløsningen nå. Er på CD13 og ingen antydning til EL….

Hvordan ligger det an med dere andre, og hvordan går det med tålmodigheten deres?:nailbiting:
Nå skal det også sies at jeg aldri har kjent etter ulike symptomer ved EL, så kjenner kroppen min ekstremt dårlig. I går kjente jeg stikninger i venstre eggstokk, og lette murringer i dag. Aner ikke om det kan ha noe med EL å gjøre, selvom jeg selvsagt håper det:arghh:
 
Mye svakere bare noen få timer etterpå? Noen som har erfaring med så kort topp? Eller blir den kansje høyere igjen imorgen:arghh:
 

Vedlegg

  • IMG_9799.png
    IMG_9799.png
    1,2 MB · Visninger: 20
Mye svakere bare noen få timer etterpå? Noen som har erfaring med så kort topp? Eller blir den kansje høyere igjen imorgen:arghh:
Når pleier du å ha EL? Kan hende det bare var en surge, og at den egentlige EL er rett rundt hjørnet?
 
ENDELIG negativ EL-test! Aldri opplevd å ha positive tester over så lang tid, vanligvis har toppen vart noen timer, så jeg har hatt noen positive tester i løpet av én dag. Nå fikk jeg positiv lørdag kveld og siste positive mandag morgen, med kun positive i dette tidsrommet :wideyed:
Regner uansett med at selve EL er i dag og at jeg kan regne meg selv som 1DPO i morgen. Føler vi har gjort en grei jobb med aksjer onsdag, fredag, søndag + i dag :angel8
IMG_0577.jpeg


Hvordan er det med dere andre nå? :happy: Gleder meg til å svi av en annen type strimler neste uke :hilarious::angelic:
 
Trenger og lufte huet litt!!! Idag ringte endelig Rikshospitalet med gode nyheter, vi har tatt blodprøver av meg og samboer i forbindelse med senabort (trisomi21). Alt normalt med oss begge.. Glemte egentlig å spørre hva dem tester for, men det skal vel være litt mer enn bare akkurat det. Arvelige ting... Og sjansen da for at det skal skje to ganger på rad er veeeeeldig liten. Så kan senke skuldrene litt. puh! Venta 8uker på svar....

Så var det denne eggløsningen og finne ut når den kommer da så man kan sette igang med prøvingen. :Heartpink hvor ofte tester dere? Ifølge Flo er det til torsdag, og andre 21-22. Altså jeg orker ikke aksjelegging hver dag :cool:
 
Trenger og lufte huet litt!!! Idag ringte endelig Rikshospitalet med gode nyheter, vi har tatt blodprøver av meg og samboer i forbindelse med senabort (trisomi21). Alt normalt med oss begge.. Glemte egentlig å spørre hva dem tester for, men det skal vel være litt mer enn bare akkurat det. Arvelige ting... Og sjansen da for at det skal skje to ganger på rad er veeeeeldig liten. Så kan senke skuldrene litt. puh! Venta 8uker på svar....

Så var det denne eggløsningen og finne ut når den kommer da så man kan sette igang med prøvingen. :Heartpink hvor ofte tester dere? Ifølge Flo er det til torsdag, og andre 21-22. Altså jeg orker ikke aksjelegging hver dag :cool:
Så godt å høre at dere er klarerte begge to ❤️ da håper vi at det var en engangshendelse og at neste spire er blir en frisk terminspire :love7
Angående EL-tester har jeg testet morgen og kveld, og når det nærmet seg antatt EL har jeg kanskje tatt en test om ettermiddagen også. Har lagt aksjer ons, fre, søn & man (i dag), vil tro at det er rikelig :angelic:
 
Trenger og lufte huet litt!!! Idag ringte endelig Rikshospitalet med gode nyheter, vi har tatt blodprøver av meg og samboer i forbindelse med senabort (trisomi21). Alt normalt med oss begge.. Glemte egentlig å spørre hva dem tester for, men det skal vel være litt mer enn bare akkurat det. Arvelige ting... Og sjansen da for at det skal skje to ganger på rad er veeeeeldig liten. Så kan senke skuldrene litt. puh! Venta 8uker på svar....

Så var det denne eggløsningen og finne ut når den kommer da så man kan sette igang med prøvingen. :Heartpink hvor ofte tester dere? Ifølge Flo er det til torsdag, og andre 21-22. Altså jeg orker ikke aksjelegging hver dag :cool:
For noen gode nyheter å få, til tross for at det tok tid :Heartred

I følge Flo skal jeg ha eggløsning i morgen men ingen antydning til det enda. Tester nå morgen og kveld. Blir litt demotivert av de negative resultatene kjenner jeg. Dette er første gangen jeg tester med EL tester gjennom en hel syklus..
 
Back
Topp