❤️IKM UKE 40❤️

Jeg tester!
Tør ikke la vær mtp at syklusen kan være i noe ubalanse etter MA/utskrapning. Jeg vet heller ikke hvor lang min syklus er eller når jeg pleier å ha eggløsning da jeg har blitt gravid på første forsøk tidligere eller gått på prevensjon så det er det jeg prøver å finne ut med testingen. Venter svært spent på når streken blir sterkere❤️ her er mine resultater hittil:
Gøy å se andres resultater, spent på når testene dine blir sterkere. Håper at du blir raskt gravid igjen og at ting utvikler seg som det skal denne gangen :Heartred

CD 11, og jeg begynte å teste på CD 9. Fortsatt svake tester der, så ikke så spennende :hilarious: Men har begynt å legge inn aksjer annenhver dag. Forrige periode spiste jeg ananas i DPO- land. Ikke at det funket for meg, men det er jo en veldig lavterskel ting å prøve og som ikke skader :angelic:
CD11 her også! Testen min i kveld var en anelse sterkere enn den har vært de siste dagene. Forrige PP tok jeg kun EL-test den dagen jeg våknet med EL-smerter og jeg hadde to positive tester i løpet av dagen (morgen og 14-tiden) før den var lav om kvelden igjen. Det var på CD12, så det blir spennende å se om det skjer noe i morgen eller om det går 1-2 dager til.

Skjemmes litt over at det ble så mye spam i denne tråden nå, :hilarious: Prøver å ta igjen etterslepet, men jeg kunne godt ha vært litt ryddigere. Jeg har tre deadlines i morgen, men har fullført og levert to av tre, så jeg er litt kokt i hodet. Spent på om EL er i morgen eller om den lar vente på seg litt til :happy:

Kris23 - 32 - B1 - PP 2 - EL: 18.09 - IKM: 01.10
Vil gjerne være med! Alt her er helt nytt for meg :nailbiting: Har kjøpt monitor og i dag, på første testdag (CD 7) fikk jeg høy.

Kris23 - 32 - B1 - PP 2 - EL: 18.09 - IKM: 01.10
Vil gjerne være med! Alt her er helt nytt for meg :nailbiting: Har kjøpt monitor og i dag, på første testdag (CD 7) fikk jeg høy.
Velkommen hit, jeg har lagt deg til i lista :happy: Spennende med første barnet! Her er det mange med rikelig erfaring og min opplevelse er at folk er imøtekommende og greie, så du må bare spørre hvis det er noe du lurer på :Heartred

Det er selve dagen vi gifter oss!! :hello2
Oi, så gøy! :woot: Det hadde jo vært en superromantisk historie med baby unnfanget på bryllupsnatten :angelic: men skjønner at det kan bli stress om dere har planlagt et stort bryllup med mye program :hilarious: krysser fingrene for at det klaffer for dere :love7

Hei :happy: Kan melde at her er det ingenting spennende som skjer og selv om jeg hadde positive EL-tester CD12 i forrige runde, så er ikke det tilfellet nå. Har hatt peak på CD14/15 før, så tipper den er rett rundt hjørnet. Forrige syklus var uansett unormalt kort med bare 24 dager, så det er kanskje positivt at det drøyer litt.

Hvordan ligger dere andre an?
Legger ved bilder av ingenting spennende :hilarious:
IMG_0548.jpeg

Ser ut som jeg må innse nederlaget i IKM 39 og prøve meg her. Venter på at syklus skal komme tilbake etter etter PP1 endte i medisinsk senabort 5 Juli, fjernet rester 27 august - som jeg regner som CD1.

F96 - 28 - B1 - PP1(2) - EL usikkert - IKM usikker

Tester med monitor og andre el tester, ingen EL i sikte.. håper syklus ikke blir altfor forsinket:Heartred

Hahah, lo litt av kommentaren til mannen din :hilarious: Vi kjører annenhver dag her også, også av rent praktiske årsaker siden det denne uka står ekstra mye annet på agendaen. Håper dagene mot EL går fort for dere! Eller, jeg vet ikke hva du foretrekker, vente på EL eller vente på IKM? :angelic:
Venter spent på EL for så å vente spent på IKM :hilarious:

Mine tester så langt. Har fått høy på monitor i 5 dager… så noe som ikke stemmer helt :hilarious: Skal jo ikke ha eggløsning før om en uke
IMG_9788.jpeg

LilleVimsen - 31 - B2 - PP2 - EL 18/9 - IKM 30/9

Vipper litt mellom ikm uke 39 og 40. Sist var el én dag tidligere enn de forrige syklusene, men antar ikm uke 40 blir mest riktig. Hadde vært gøy om el er 17/9, og at jeg blir gravid denne pp’n, for det var termindatoen til lillegutt i fjor :Heartred

Ser ut som jeg må innse nederlaget i IKM 39 og prøve meg her. Venter på at syklus skal komme tilbake etter etter PP1 endte i medisinsk senabort 5 Juli, fjernet rester 27 august - som jeg regner som CD1.

F96 - 28 - B1 - PP1(2) - EL usikkert - IKM usikker

Tester med monitor og andre el tester, ingen EL i sikte.. håper syklus ikke blir altfor forsinket:Heartred
Velkommen hit, du er lagt til i lista :happy: håper syklusen din går seg til igjen og at EL er rett rundt hjørnet :love7

Back
Topp