❤️IKM UKE 40❤️

Jeg tester!
Tør ikke la vær mtp at syklusen kan være i noe ubalanse etter MA/utskrapning. Jeg vet heller ikke hvor lang min syklus er eller når jeg pleier å ha eggløsning da jeg har blitt gravid på første forsøk tidligere eller gått på prevensjon så det er det jeg prøver å finne ut med testingen. Venter svært spent på når streken blir sterkere❤️ her er mine resultater hittil:
Gøy å se andres resultater, spent på når testene dine blir sterkere. Håper at du blir raskt gravid igjen og at ting utvikler seg som det skal denne gangen :Heartred
 
CD 11, og jeg begynte å teste på CD 9. Fortsatt svake tester der, så ikke så spennende :hilarious: Men har begynt å legge inn aksjer annenhver dag. Forrige periode spiste jeg ananas i DPO- land. Ikke at det funket for meg, men det er jo en veldig lavterskel ting å prøve og som ikke skader :angelic:
CD11 her også! Testen min i kveld var en anelse sterkere enn den har vært de siste dagene. Forrige PP tok jeg kun EL-test den dagen jeg våknet med EL-smerter og jeg hadde to positive tester i løpet av dagen (morgen og 14-tiden) før den var lav om kvelden igjen. Det var på CD12, så det blir spennende å se om det skjer noe i morgen eller om det går 1-2 dager til.
 
Skjemmes litt over at det ble så mye spam i denne tråden nå, :hilarious: Prøver å ta igjen etterslepet, men jeg kunne godt ha vært litt ryddigere. Jeg har tre deadlines i morgen, men har fullført og levert to av tre, så jeg er litt kokt i hodet. Spent på om EL er i morgen eller om den lar vente på seg litt til :happy:
 
Back
Topp