❤️IKM UKE 40❤️

LilleVimsen - 31 - B2 - PP2 - EL 18/9 - IKM 30/9

Vipper litt mellom ikm uke 39 og 40. Sist var el én dag tidligere enn de forrige syklusene, men antar ikm uke 40 blir mest riktig. Hadde vært gøy om el er 17/9, og at jeg blir gravid denne pp’n, for det var termindatoen til lillegutt i fjor :Heartred
Hei og velkommen hit :happy: gøy med datoer som treffer! Jeg har septemberbaby og om jeg blir gravid nå, kan jeg få positiv test på bursdagen hans :woot: men da er jeg 12 dpo, og da har jeg nok begynt testingen flere dager tidligere :hilarious: har nok ikke selvkontroll til å vente med testingen :smiley-ashamed004 kanskje positiv digital på bursdagen, haha :love7
 
Cd8 her, har det heldigvis travelt med å planlegge min bursdagsfeiring på fredag og ettårsdag neste søndag :Heartpink Men i de rolige stundene er det rett inn her å sjekke for oppdateringer og sjekke hvilken cd jeg er på :hilarious: Har siste halvår hatt el mellom cd 13-17, så det smøres med tålmodighet :bag: Starter aksjelegging tidlig just in case el skulle komme tidlig.
 

Vedlegg

  • IMG_8380.jpeg
    IMG_8380.jpeg
    195,2 KB · Visninger: 6
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg går inn på forumet via babyverden appen, og jeg må fysisk gå inn for å se om jeg har fått varsler eller ikke da jeg ikke får noen varsler. Er det noen annen måte å gjøre dette på? Jeg ser at flere her svarer nesten umiddelbart, enten er det tilfeldig eller så regner jeg med det finnes en enklere måte å følge dette på:laughing002
 
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg går inn på forumet via babyverden appen, og jeg må fysisk gå inn for å se om jeg har fått varsler eller ikke da jeg ikke får noen varsler. Er det noen annen måte å gjøre dette på? Jeg ser at flere her svarer nesten umiddelbart, enten er det tilfeldig eller så regner jeg med det finnes en enklere måte å følge dette på:laughing002
Har du trykket "følg" på tråden? Da får du varslinger. Også kan du velge å få varsel på e-post om du vil :) også evt tillate varsel fra appen i dine innstillinger på tlf :)
 
Har du trykket "følg" på tråden? Da får du varslinger. Også kan du velge å få varsel på e-post om du vil :) også evt tillate varsel fra appen i dine innstillinger på tlf :)
Varslinger er påskrudd på telefonen, trykker på følg tråden og at jeg ønsker å motta e-post men får da altså ikle dette. Jeg får varslinger fra appen daglig om andre ting men ikke forumet..
 
Varslinger er påskrudd på telefonen, trykker på følg tråden og at jeg ønsker å motta e-post men får da altså ikle dette. Jeg får varslinger fra appen daglig om andre ting men ikke forumet..
Jeg har samme problemet? Får ingen varsler noe sted.. uansett om jeg huker av for varsel på e-post også får jeg ingenting
 
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg går inn på forumet via babyverden appen, og jeg må fysisk gå inn for å se om jeg har fått varsler eller ikke da jeg ikke får noen varsler. Er det noen annen måte å gjøre dette på? Jeg ser at flere her svarer nesten umiddelbart, enten er det tilfeldig eller så regner jeg med det finnes en enklere måte å følge dette på:laughing002
Er det den vanlige babyverden appen? Jeg pleier bare å bruke forumet i nettleser, enten på telefon/data og da er det varslinger oppe i høyre hjørne. Siden jeg ikke har prøv appen kan det jo hende den er bedre :hilarious:
 
Hvor bestiller du easy home testene fra, kommer det noen toll i tillegg? :Heartred
Jeg bestilte disse på Amazon! Og jeg husker dessverre ikke hva jeg betalte for, fikk de levert på døren under en uke senere :hilarious: og det var i 2022, tror jeg. Det var en pakke med en god del EL-strimler, men også HCG-strimler, tidlig test. Men mine har gått ut på dato da, så de er jo ikke helt til å stole på lenger. Jeg bruker EL-testene likevel fordi resultatene stemmer overens med de kroppslige symptomene jeg har på EL. Jeg har aldri fått positiv graviditetstest på strimlene, så de kjenner jeg ikke til. Har også skaffe nye (ikke-gått-ut-på-dato) graviditetetester, sånn at jeg ikke skal få falske resultater på de utgåtte g-testene. Tror ikke jeg har nok til en ny PP hvis det ikke klaffer nå, så da må jeg kjøpe nye tester :happy:
 
Hadde ikke peak i går, den kom i dag og er fortsatt ganske høy. Kjedelig, for da er jeg ikke i DPO-land før tirsdag ifølge Premom :dead:
Dette er den vondeste eggløsningen jeg kan huske (jeg er krokbøyd når jeg går? Det er helt unødvendig vondt :hilarious:), så det blir spennende å legge aksjer etterpå :wideyed::sour: får tolke det som et godt tegn eller noe, når jeg ble gravid forrige gang kom også det egget fra venstre eggstokk og jeg tror egentlig på samme CD også.

Gøy at flere er på vei inn i DPO-land også :woot:
 

Vedlegg

  • IMG_0573.jpeg
    IMG_0573.jpeg
    220,1 KB · Visninger: 20
  • IMG_0574.jpeg
    IMG_0574.jpeg
    153,2 KB · Visninger: 20
Jeg bestilte disse på Amazon! Og jeg husker dessverre ikke hva jeg betalte for, fikk de levert på døren under en uke senere :hilarious: og det var i 2022, tror jeg. Det var en pakke med en god del EL-strimler, men også HCG-strimler, tidlig test. Men mine har gått ut på dato da, så de er jo ikke helt til å stole på lenger. Jeg bruker EL-testene likevel fordi resultatene stemmer overens med de kroppslige symptomene jeg har på EL. Jeg har aldri fått positiv graviditetstest på strimlene, så de kjenner jeg ikke til. Har også skaffe nye (ikke-gått-ut-på-dato) graviditetetester, sånn at jeg ikke skal få falske resultater på de utgåtte g-testene. Tror ikke jeg har nok til en ny PP hvis det ikke klaffer nå, så da må jeg kjøpe nye tester :happy:
Takk for svar :D Sikkert lurt med nye graviditetstester ja! Dette blir super spennende
 
Hadde ikke peak i går, den kom i dag og er fortsatt ganske høy. Kjedelig, for da er jeg ikke i DPO-land før tirsdag ifølge Premom :dead:
Dette er den vondeste eggløsningen jeg kan huske (jeg er krokbøyd når jeg går? Det er helt unødvendig vondt :hilarious:), så det blir spennende å legge aksjer etterpå :wideyed::sour: får tolke det som et godt tegn eller noe, når jeg ble gravid forrige gang kom også det egget fra venstre eggstokk og jeg tror egentlig på samme CD også.

Gøy at flere er på vei inn i DPO-land også :woot:
Så denne først nå, bare å jobbe på i morgen med andre ord, tvi tvi :Heartred
 
Back
Topp