❤️IKM UKE 40❤️

Kan henge litt her jeg og, jeg prøver for harde livet å slippe et egg akkurat nå :knegg: Men siden jeg har så kort lutealfase har jeg meldt meg inn i uke 39. Men jeg vil jo teste etter HCG samtidig som dere her inne :)

Screenshot_20240917_120353_Premom.jpg

Mindel - 39(40) - PP 5 - EL 18/09 - IKM ca 29/09

Så trist at du måtte gjennomgå det. :Heartred
Dem sier jo at det kan bli litt kluss i syklusen i starten. Jeg gikk selv gjennom exu i juli og måtte operere bort den ene egglederen, første syklus var helt ute å kjøre, andre syklus var spot on på tiden og denne syklusen var alt forsinket! Krysser fingrene for oss begge :Heartred
Det var veldig leit å høre.. har en venninne som har gjennomgått det samme og hvis det er til noen trøst så fikk hun en frisk jente nå i august :Heartred krysser fingrene for at syklusen stabiliserer seg!

På rask vei inn i Dpo land virker det som :love017 har skikkelig smerter i livmor området, sånn type gjør så vondt at det e vondt ut i rompa, ryggen, magen å alt. Å det husker jeg at jeg også fikk den dagen vi lagde yngste i flokken sist :happy: så da krysser jeg fingrene for at det e eggløsning å at det blir noen aksjer i kveld :happy093

Maya91 - 33 - B1 - PP4 - EL 17/09 - IKM 30/9

Melder meg inn her også siden EL ble veldig forsinket denne mnd, men nå har jeg endelig hatt en topp, så regner EL fra idag :Heartred
Krysser fingrene for mange terminspirer :HeartredVis vedlegget 444215
Hei og velkommen hit! Leit å høre om hva du måtte gjennom i sommer, jeg håper lykken din har snudd ❤️

Kan henge litt her jeg og, jeg prøver for harde livet å slippe et egg akkurat nå :knegg: Men siden jeg har så kort lutealfase har jeg meldt meg inn i uke 39. Men jeg vil jo teste etter HCG samtidig som dere her inne :)

Vis vedlegget 444247

Mindel - 39(40) - PP 5 - EL 18/09 - IKM ca 29/09
Hei og velkommen til deg også :happy: Jo mer liv det blir i denne tråden, jo mer gleder jeg meg til utviklingen videre :angel8 håper på mange positive tester etterhvert ❤️

I dag har jeg gjort noe bittelitt crazy: jeg har kjøpt liggedel/babydel til barnevogna vår :shy: 1DPO, så det er jo litt galskap :hilarious: desto morsommere hvis det faktisk blir terminspire! :woot:
Men praktisk talt; vogna har gått ut av produksjon, så når det jeg da trenger dukker opp som «nytt» på bruktmarkedet, da er det dumt å ikke slå til. Det skal jo komme en baby en dag, forhåpentligvis i juni?? Manifesterer hardt i kveld :happy093:love7

Antar el er i dag eller i morgen ref tidligere sykluser. (Jeg fant ikke el-testene mine, så fikk ikke testet etter el :shifty:). Har lagt inn litt aksjer lørdag, søndag og i kveld, så krysser bare fingrene nå. Usikker på om jeg orker en runde til i morgen :bag:

IMG_6884.png

I dag har jeg gjort noe bittelitt crazy: jeg har kjøpt liggedel/babydel til barnevogna vår :shy: 1DPO, så det er jo litt galskap :hilarious: desto morsommere hvis det faktisk blir terminspire! :woot:
Men praktisk talt; vogna har gått ut av produksjon, så når det jeg da trenger dukker opp som «nytt» på bruktmarkedet, da er det dumt å ikke slå til. Det skal jo komme en baby en dag, forhåpentligvis i juni?? Manifesterer hardt i kveld :happy093:love7
Hahah, hørtes nesten ut som meg! Jeg kjøpte tripptrapp-stol (jubileumsversjon) etter jeg hadde mistet i MA i 2022, for jeg tenkte at jeg skulle jo få en terminspire etter hvert uansett:laughing002 Terminspiren kom ca ett år etterpå, sååå det var jo ikke bortkastet :joyful:

Hvilken vogn er det? :)

Antar el er i dag eller i morgen ref tidligere sykluser. (Jeg fant ikke el-testene mine, så fikk ikke testet etter el :shifty:). Har lagt inn litt aksjer lørdag, søndag og i kveld, så krysser bare fingrene nå. Usikker på om jeg orker en runde til i morgen :bag:

Vis vedlegget 444300
Spennende! Hvis det stemmer at EL er når du tror, vil jeg tro at aksjene er godt timet. Har du noen symptomer på EL? Krysser fingrene for at du er på vei inn i DPO-land du også :love7

Hahah, hørtes nesten ut som meg! Jeg kjøpte tripptrapp-stol (jubileumsversjon) etter jeg hadde mistet i MA i 2022, for jeg tenkte at jeg skulle jo få en terminspire etter hvert uansett:laughing002 Terminspiren kom ca ett år etterpå, sååå det var jo ikke bortkastet :joyful:

Hvilken vogn er det? :)
Åh, godt jeg ikke er alene om sånne kjøp, haha!
Jeg har vært gjennom femten ulike modeller av barnevogn, men favoritten min er helsvart Stokke trailz. Alt sånt er veldig subjektivt såklart, men jeg synes den er så fin :love7 Vi har mye grusvei og skog her vi bor og snø om vinteren, så jevnt over er det denne jeg har vært mest fornøyd med. Kjøpte den ikke før nummer to var nesten 1,5 år, så jeg fikk aldri trille den med liten baby/nyfødt del og det har jeg angret så på :hilarious::shy: SNART!

Så godt å høre at dere er klarerte begge to ❤️ da håper vi at det var en engangshendelse og at neste spire er blir en frisk terminspire :love7
Angående EL-tester har jeg testet morgen og kveld, og når det nærmet seg antatt EL har jeg kanskje tatt en test om ettermiddagen også. Har lagt aksjer ons, fre, søn & man (i dag), vil tro at det er rikelig :angelic:
Når tid før antatt eggløsning bør man legge inn aksjer for "best" resultat? Jeg er litt håpløs ny i dette gamet, selv om vi jo fikk til på et forsøk så husker jeg ikke helt når eggløsning var og når vi la inn aksjer i forhold til det. Jeg har 19 mest sannsynlig, så vi har fått lagt inn aksjer ikveld :Heartpink

Spennende! Hvis det stemmer at EL er når du tror, vil jeg tro at aksjene er godt timet. Har du noen symptomer på EL? Krysser fingrene for at du er på vei inn i DPO-land du også :love7
Jeg har ikke hatt så tydelige symptomer ennå i denne syklusen. De forrige syklusene har jeg merket endel el-slim eller murringer i eggstokkene, men nå har jeg ikke merket noe av det.. Håper likevel det er gullegget som slipper nå, og at jeg er i dpo-land i morgen/torsdag :smiley-angelic001

Jeg har ikke hatt så tydelige symptomer ennå i denne syklusen. De forrige syklusene har jeg merket endel el-slim eller murringer i eggstokkene, men nå har jeg ikke merket noe av det.. Håper likevel det er gullegget som slipper nå, og at jeg er i dpo-land i morgen/torsdag :smiley-angelic001
Hvor lenge etter murringene etc hadde du EL? Fikk noen stikninger i venstre eggstokk på søndag som fortsatte i går. I dag har jef murringer både foran og bak +ELslim:happy:

Hvor lenge etter murringene etc hadde du EL? Fikk noen stikninger i venstre eggstokk på søndag som fortsatte i går. I dag har jef murringer både foran og bak +ELslim:happy:
Hadde bare murringer den dagen jeg hadde el. Et par sykluser var det også dagen før el :)

Da er eggløsningen het i huset i dag, endelig. Ble ikke noe kos i går, så får håpe det to nettene før er nok. Har sykdom i hus, så vanskelig å gjøre det til et positivt og hyggelig prosjekt :facepalm: Gubben irritert i morges fordi han syntes testene var tull og unødvendig fordi de viste styre eggløsningen var I DAG når det var negativ, han fikk jo sett smilet på testen i går og tenkte det betydde eggløsning da. Ikke lett å forstå hvordan det henger sammen :knegg:

Screenshot_20240918_081702_Premom.jpg

Ja hvorfor ikke :Heartred Så stas å ha kjøpt!!

Back
Topp