❤️IKM UKE 40❤️

Dagene blir lange i DPO land, ja :arghh: :facepalm: :knegg: Jeg har fått positiv digital cb med alle på 9 DPO (er helt sikker på eggløsningen siden jeg temper og). Sist testet jeg med en slik tidlig fra cb på 8 DPO på bursdagen min/bryllupsdagen - se om vi hadde klart å lage en fin pakke :D:knegg: Og den var svakt, svakt positiv da (det var ikke slik tidlig digital da). Den andre digitale med uker slo ikke ut på 8 DPO, men på 9 DPO slo den ut som med de andre :Heartred
Jeg er ny på temping, lurer på når krysset kommer? :angelic: :hilarious: Første gang denne syklusen! Gøy å ha noe å gjøre hver dag i dpo-land også :nailbiting:

Jeg er ny på temping, lurer på når krysset kommer? :angelic: :hilarious: Første gang denne syklusen! Gøy å ha noe å gjøre hver dag i dpo-land også :nailbiting:
Krysset kommer gjerne 3 dager etter el. Jeg tempet flere sykluser på B1, men ikke gjort det hittil på B2. Hadde glemt det litt :laughing002 Kunne jo gjort det denne pp’n siden vi har sluttet med nattamming, og mannen tar 1-åringen på nettene nå :facepalm: Kan starte neste pp, hvis det ikke blir spire denne pp’n :shy:

Krysset kommer gjerne 3 dager etter el. Jeg tempet flere sykluser på B1, men ikke gjort det hittil på B2. Hadde glemt det litt :laughing002 Kunne jo gjort det denne pp’n siden vi har sluttet med nattamming, og mannen tar 1-åringen på nettene nå :facepalm: Kan starte neste pp, hvis det ikke blir spire denne pp’n :shy:
åå spennende! 3 dpo er i morgen, veldig spent på om krysset kommer da. Hadde en signifikant temp-spike natt til 1 dpo, synes charten ser fin ut så langt! Tidligere barn er grunnen til at jeg ikke har tempet før også :laughing002 tempen sank litt i dag, men natta var utrolig dårlig, med unger som sto opp, mannen, hunden, bare kaos og ingenting lå til rette for en god natts søvn :shy::hilarious: gleder meg til å følge med på tempen videre! Legger ved bilde bare fordi :happy: hva er den røde dotten forresten? Hadde den på dagens temp også før jeg la inn “sleep deprived”, da endra den seg. Er det indikator på antatt EL, før krysset kommer?
IMG_0588.jpeg

åå spennende! 3 dpo er i morgen, veldig spent på om krysset kommer da. Hadde en signifikant temp-spike natt til 1 dpo, synes charten ser fin ut så langt! Tidligere barn er grunnen til at jeg ikke har tempet før også :laughing002 tempen sank litt i dag, men natta var utrolig dårlig, med unger som sto opp, mannen, hunden, bare kaos og ingenting lå til rette for en god natts søvn :shy::hilarious: gleder meg til å følge med på tempen videre! Legger ved bilde bare fordi :happy: hva er den røde dotten forresten? Hadde den på dagens temp også før jeg la inn “sleep deprived”, da endra den seg. Er det indikator på antatt EL, før krysset kommer?
Vis vedlegget 444380
Ikke bekymre deg om den går litt opp og ned i dpo-land. Jeg hadde veldig lav temp da jeg ble gravid med førstemann :laughing002 Temper du oralt? Det var litt gøy å tempe og se hvordan basaltempen endret seg før og etter el, husker jeg :) Kunne variere mye fra syklus til syklus også.
Ja, den er en indikator på el, før det blir bekreftet med krysset. Du kan lese om det HER :)
Legger ved min chart da jeg ble gravid

Vedlegg

• IMG_6903.jpeg
    IMG_6903.jpeg
    617,5 KB · Visninger: 22
Ja, tre dager med litt høyere bruker det å komme kryss. Hos meg er eggløsningsdagen første dag etter siste positive test, så stiger temperaturen dagen etter der igjen.. Men det et jo litt ulikt dette. Du får se om det blir noe kryss i morgen :)

Ingen tvil om at eggløsningen skjer på venstre side i dag Det murrer bra der… mannen er på jobbreise for et døgn. Men kommer hjem til natta igjen. Så satser på de aksjene vi har lagt inn er gode nok

Ja, tre dager med litt høyere bruker det å komme kryss. Hos meg er eggløsningsdagen første dag etter siste positive test, så stiger temperaturen dagen etter der igjen.. Men det et jo litt ulikt dette. Du får se om det blir noe kryss i morgen :)
Det ble kryss i dag :happy093 Jeg hadde positive EL tester fra lørdags kveld til mandags morgen, med peak på søndag, så jeg regnet EL på mandag. Temp hopp tirsdag og krysset kom nøyaktig der jeg håpet :woot: ble veldig gira for at El-testene mine og tempingen stemmer og er enige, det skaper mindre hodebry og er ekstra gøy :love7 da får jeg bare krysse fingrene for at tempen holder seg høy :angelic:
IMG_0597.jpeg

Melder meg inn her jeg også, dpo-dagene er så uhorvelig lange og ensomme! Håper vi suser igjennom uke 30 med en hel haug positive tester :D

Flicka - 29 - b2 - pp1 - EL 16.09 (?) - IKM 30.09.

Ikke bekymre deg om den går litt opp og ned i dpo-land. Jeg hadde veldig lav temp da jeg ble gravid med førstemann :laughing002 Temper du oralt? Det var litt gøy å tempe og se hvordan basaltempen endret seg før og etter el, husker jeg :) Kunne variere mye fra syklus til syklus også.
Ja, den er en indikator på el, før det blir bekreftet med krysset. Du kan lese om det HER :)
Legger ved min chart da jeg ble gravid
Så gøy! Jeg har lest om temping helt fra første baby, men da orket jeg ikke fordi jeg sto ikke opp til samme tid hver dag, og med baby to var det mye dårlig søvn og jeg våknet til ugunstige tider. Men NÅ derimot vekker barna meg dead on hver eneste dag, så da følte jeg at tiden var inne for å faktisk tempe. Måler ikke oralt. Gøy å se hvor ulike charts kan være hvor man faktisk har blitt gravid også :love7

Melder meg inn her jeg også, dpo-dagene er så uhorvelig lange og ensomme! Håper vi suser igjennom uke 30 med en hel haug positive tester :D

Flicka - 29 - b2 - pp1 - EL 16.09 (?) - IKM 30.09.
Velkommen hit! Du er lagt til i lista :love7 Enig med deg, håper på mange fine tester etterhvert :happy093

Hvor lenge etter murringene etc hadde du EL? Fikk noen stikninger i venstre eggstokk på søndag som fortsatte i går. I dag har jef murringer både foran og bak +ELslim:happy:
Hvordan går det med deg? Kommer deg over i DPO-land nå? :love7

Hvordan går det med deg? Kommer deg over i DPO-land nå? :love7
Hei og takk for at du husker på meg:cheers
Nei, det skjer ikke så mye her.. hadde en økning i går men det ser ikke ut til at det er nok… blir litt forvirret av Premom grafen og som til tross for lave verdier sier jeg skulle hatt EL i går. Har du opplevd dette før?og hvordan går det i dpo land?:Heartred

Vedlegg

• IMG_8409.jpeg
    IMG_8409.jpeg
    268,1 KB · Visninger: 26
Det ble kryss i dag :happy093 Jeg hadde positive EL tester fra lørdags kveld til mandags morgen, med peak på søndag, så jeg regnet EL på mandag. Temp hopp tirsdag og krysset kom nøyaktig der jeg håpet :woot: ble veldig gira for at El-testene mine og tempingen stemmer og er enige, det skaper mindre hodebry og er ekstra gøy :love7 da får jeg bare krysse fingrene for at tempen holder seg høy :angelic:
Vis vedlegget 444413
Se der ja, det finner som regel ut av det! Og temperaturen er gull verdt altså, da slipper man tenke så fælt :laughing002 noen synes kanskje det høres mer stress ut å gjøre det, og for noen er det kanskje det, men jeg synes det et mye lettere. Stoler mer på den enn tester. Men som regel er de enige da :)

Da var jeg på dag 9 med HØY på fertilitetsmonitor- tror jeg rett og slett innstiller meg på att eggløsningen ikke kom denne mnd :meh:

Da var jeg på dag 9 med HØY på fertilitetsmonitor- tror jeg rett og slett innstiller meg på att eggløsningen ikke kom denne mnd :meh:
Jeg kan ikke så mye om dette men har lest at flere er høye lenge fordi kroppen jobber med å slippe egget - og plutselig går den ned igjen. Har du opplevd dette før? :(

Jeg kan ikke så mye om dette men har lest at flere er høye lenge fordi kroppen jobber med å slippe egget - og plutselig går den ned igjen. Har du opplevd dette før? :(
Aldri opplevd det selv, men det kan være mulig :) Vi har lagt inn litt aksjer nå og da så vi får vente å se om TR kommer:)

Hei og takk for at du husker på meg:cheers
Nei, det skjer ikke så mye her.. hadde en økning i går men det ser ikke ut til at det er nok… blir litt forvirret av Premom grafen og som til tross for lave verdier sier jeg skulle hatt EL i går. Har du opplevd dette før?og hvordan går det i dpo land?:Heartred
Hmm, jeg er litt usikker. Har jo brukt Premom i mange sykluser og jeg ser jeg har hatt flere hvor jeg ikke har EL før syklusdag 20 og sånn, men da ammet jeg en del. Syklusen er mer normal nå, mange år etter fødsel.
Ville fortsatt å teste etter EL og lagt aksjer hver 2-3 dag hvis dere får det til, i tilfelle EL er senere enn du tror. Da får dere liksom sikret dere uansett på et vis.
DPO-land er helt okei, veldig annerledes enn forrige syklus og jeg prøver å ta det som et godt tegn. Forrige syklus murret det konstant i magen til 8dpo eller noe, hvor jeg følte at alt stoppet opp. Nå murrer det bare bittelitt kort innimellom. Føler meg veldig avslappet, spent men ikke masse forhåpninger som sist. Det var sånn forrige gang det klaffet også, så jeg prøver å holde på det :happy:

Hvilken CD er du på igjen? Og hvilken monitor bruker du? Har ikke noe særlig kjennskap til monitor, men kanskje du hadde en veldig kort topp som monitor ikke fanget opp? Krysser fingrene for det og at det kan bli noe av dette forsøket likevel :love7

Back
Topp